Цілі сталого розвитку
|
Світ, який швидко змінюється, загрози та виклики з якими зіштовхується суспільство потребує не тільки формування адаптаційних політик і програм розвитку людства, але й формування такої суспільної громадської свідомості, яка пріоритетом визначатиме соціальну відповідальність, орієнтацію на здорове, комфортне та гідне життя наступних поколінь. Безсумнівно якісна вища освіта відіграє ключову роль у становленні такого громадянського суспільства. Саме вона забезпечує формування свідомих критично мислячих особистостей, які відчувають свою відповідальність за збереження ресурсів й екосистем, захист довкілля, подолання голоду та бідності, забезпечення рівності та справедливості в світі.
Критерій досягнення цілей сталого розвитку переважно має забезпечуватися на інституційному рівні через пріоритети у стратегіях та програмах розвитку закладів вищої освіти шляхом сприяння задоволенню соціальних, екологічних та економічних інтересів суспільства на основі максимально повного розкриття творчого потенціалу всіх учасників спільноти ЗВО: студентів, науково-педагогічного складу, обслуговуючого та допоміжного персоналу і менеджменту.
Відтак, місія, бачення, пріоритети розвитку ЧТЕІ ДТЕУ спрямовані на реалізацію цілей сталого розвитку України з метою забезпечення цілісної освіти, збалансованості економічного, соціального та екологічного вимірів сталого розвитку нашої держави. Зазначені пріоритети відображено в нормативній базі Інституту яка представлена у вільному доступі на сайті інституту в розділі «Публічна інформація».
Відповідно до Програми розвитку Чернівецького торговельно-економічного інституту ДТЕУ /на період до 2027 року/ стратегічна ціль інституту враховує також те, щоб розвинути та закріпити у здобувачів ціннісну орієнтацію, здатність задовольняти як особисті потреби, так і потреби суспільства в умовах непередбачуваних викликів та змін. Діяльність інституту ґрунтується на таких основних принципах: професіоналізму; людиноцентризму; патріотизму; системності; відкритості та прозорості прогресивності; партнерства; відповідальності; демократичності; захисту основоположних прав людини; гуманізації; створення умов для розвитку особистості; автономії і самоврядування; інтернаціоналізації тощо.