Долга Галина Венедиктівна

Доцент, заступник зав.кафедри менеджменту, міжнародної економіки та туризму
Кандидат економічних наук


Researcher ID: I-2611-2018
Scopus
ORCID
Репозитарій

Життєве кредо:

«Найкоротша дорога до змін – не боятися посміятися над зробленими помилками, помилковими уявленнями, над своєю дурістю. Це звільняє від тяги до звичного старого стилю поведінки і вчинків, прискорює просування вперед – до нового»

Стаж роботи:

З 2011 р. почала працювати на кафедрі менеджменту і туризму Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ на посаді асистента, потім – старшого викладача, згодом – доцента.

З 2020 по 2021 р. – доцент кафедри менеджменту, міжнародної економіки та туризму Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ.

З 2020 року працює на посаді заст. завідувача кафедри менеджменту, міжнародної економіки та туризму.

e-mail: dolga.galina1985@gmail.com

Освіта, вчені ступені, вчені звання:

У 2007 р. закінчила Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ за спеціальністю «Менеджмент організацій», кваліфікація за дипломом – магістр з менеджменту організацій, менеджер-економіст.

У 2017 р. закінчила Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ за спеціальністю «Туризм», кваліфікація за дипломом –освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліст, спеціальність «Туризм», спеціалізація «Туризм».

З 2011 р. по 2013 р. навчалася в аспірантурі ПВНЗ «Європейського університету» (м.Київ) на заочній формі навчання.

У квітні 2013 р. достроково захистила кандидатську дисертацію і отримала науковий ступінь кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.08 – гроші, фінанси та кредит.

Тема дисертації: «Оподаткування майна в Україні: фіскальна ефективність справляння та методика адміністрування».


Наукові інтереси та викладацька практика:

Наукові інтереси: дослідження проблематики в напрямках управління якістю та управління персоналом, а також вплив євроінтеграційних процесів на управління підприємствами невиробничої сфери.

Викладає дисципліни: «Самоменеджмент», «Управління бізнес-процесами в торгівлі», «Управління якістю», «Теорія організації», «Управління персоналом», «Ризик-менеджмент», «Публічне управління».


Участь у грантах, закордонних наукових заходах, стажування, підвищення кваліфікації:

  1. Сучасний стан та перспективи розвитку туризму: Міжнар. наук.-практ. конфер. Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія): ЧТЕІ КНТЕУ, 2-4 травня 2018 р.
  2. Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону: Міжнар. наук.-практ. конфер. Чернівці (Україна) – Сучава, Ватра-Дорней (Румунія): ЧТЕІ КНТЕУ, 11-12 листопада 2020 р.

Стажування:

  1. Міжнародне стажування Scientific internship «Current state and perspectives of tourism development» and «Evaluation of internal education: challenges and perspectives», at Stefan cel Mare University in Suceava, Romania, May 2-5, 2018. Certificate № 5141/54 (108 hours).
  2. Міжнародне стажування в розмірі 90 год., Сучава, 13-16 листопада 2020 р.

Підвищення кваліфікації:

  1. Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича, кафедра економічної теорії, менеджменту та адміністрування, м. Чернівці. Програма та звіт про підвищення кваліфікації. Довідка-підтвердження. Тема «Організація праці менеджера», 1.03.2018р.- 31.03.2018р.


Інша професійна діяльність:

Пройшла навчання за програмою «Вдосконалення проведення внутрішніх аудитів системи управління якістю у закладах вищої освіти» в обсязі 90 годин -3 кредити ECTS і може виконувати функції внутрішнього аудитора системи управління якістю Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ (03 лютого 2021-09 червня 2021, м.Чернівці, ЧТЕІ КНТЕУ) та отримала Сертифікат внутрішнього аудитора.

Нагороди:

  1. Нагороджена почесною грамотою відділу з питань туризму Чернівецької обласної державної адміністрації за багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм, вагомий внесок у розвиток туризму в Чернівецькій області з нагоди Дня туризму (вересень, 2018 р.)
  2. Нагороджена грамотою за III місце у конкурсі на кращого наставника студентської академічної групи 2018-2019 н.р.;
  3. Нагороджена грамотою Чернівецького міського голови за педагогічну майстерність та сприяння розвитку туристичної галузі міста Чернівці та з нагоди Всесвітнього Дня туризму (вересень, 2020 р.)


Хобі та захоплення: подорожі, література, шопінг, автомобілі.


Наукова активність:

ПЕРЕЛІК НАЙВАГОМІШИХ ПРАЦЬ

Колективні монографії:

  1. Управління бізнес-процесами як запорука успішного розвитку підприємства. Prognostication and planning of economic development: microeconomic and macroeconomic levels («Прогнозування і планування розвитку економіки: мікроекономічний та макроекономічний рівні»). 2019 р. С. 483-499 (підрозділ монографії).
  2. Theoretical and scientific approaches to the problems of modern economy. 2020. Іnternational Science Group. Boston: Primedia eLaunch,. Рs.69-75 (підрозділ монографії).

    Статті у фахових виданнях:

    1. Професійно важливі якості керівника як чинник ефективності управлінської діяльності. Науковий вісник Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича. Сер. Економіка. 2017. Вип. 786. С.70-75. (Фахове видання).
    2. Психологічні аспекти управління персоналом: проблеми теорії та практики. Інтелект ХХІ. 2018. Вип. 2. С.71-75. (Фахове видання).
    3. Антикризовий менеджмент підприємств тимчасового розміщення Буковини в умовах соціально-економічної нестабільності. Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. Економіка. 2018 р. Вип. 1(51). С.142-148. (Фахове видання).
    4. Вплив корпоративної культури на управління персоналом підприємства. Modern Economics. Сер. Економіка. 2018 р. Вип. 7. С.60-67. (Фахове видання).
    5. Кадрове забезпечення якості системи управління підприємством. Приазовський економічний вісник. 2018 р. Вип. 3(08). С.48-54. (Фахове видання).
    6. Управління ресторанним господарством як складовою частиною сфери послуг. Приазовський економічний вісник. 2019. Вип. 3(14). С.160-165. (Фахове видання).
    7. Управління брендинговими стратегіями на ринку туристичних послуг. Науковий погляд: економіка та управління. Сер. «Економіка». 2019. Вип. 4 (66). Університет митної справи та фінансів. Дніпро. Видавничий дім «Гельветика». С.60-67. (Фахове видання).
    8. Управління інноваційною діяльністю підприємств туристичного бізнесу. Бізнес-навігатор. 2020. Вип. 1 (57). Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний університет бізнесу і права». Херсон. Видавничий дім «Гельветика». С.111-114. URL:http://business-navigator.ks.ua/journals/2020/57_2020/57_2020.pdf (Фахове видання).
    9. Соціальний туризм як складова туристичної діяльності. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Сер.Економічні науки. 2020 р. Вип. IV (80). С.33-45. (Фахове видання).

    Список статей в закордонних виданнях:

    1. O.A. Khytrova, H.V.Dolha, I.M.Sysoieva, V.O. Peniuk, O.V.Motuzenko. Ensuring the Growth of Enterprises and Organizations through the Motivation of Managerial Staff. International Journal of Economics and Business Administration (IJEBA). 2020.Vol. VIII. Issue 2. Р. 219-228. (Scopus).
    2. H. Dolha, O. Khytrova, V. Peniuk. Management of Cadres’ Potential of Trade Enterprises: The Essence and Methods of Evaluating the Efficiency of Its Use. 35th IBIMA Conference: 1-2 April 2020. Seville. Spain. P. 5256-5266. (Web of Science).

    Статті в інших виданнях:

    1. Регіональні аспекти розвитку внутрішньої торгівлі України. Стратегічні пріоритети розвитку внутрішньої торгівлі України на інноваційних засадах: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конфер.Львів: Львівський торговельно-економічний університет, 2-3 листопада, 2017 року. С.123-126.
    2. Управління бізнес-процесами туристичних підприємств. Сучасний стан та перспективи розвитку туризму: зб. матеріалів доп. учасн. Міжнар. наук.-практ. конфер. Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія): ЧТЕІ КНТЕУ, 2-4 травня 2018 р. С.138-141.
    3. Державне регулювання малого та середнього бізнесу в Україні. Фінансове забезпечення розвитку малого та середнього бізнесу у прикордонних регіонах: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інт.- конфер. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 14 травня 2019 р. С.91-93.
    4. Теоретичні засади брендингу як інструменту маркетингової діяльності підприємства. Інноваційні стратегії та моделі економічних трансформацій в умовах євроінтеграційних викликів: Міжнар. наук.-практ. інт.- конфер. Харків – Ужгород – Софія – Пшеворськ: Національний аерокосмічний університет імені М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут, 15 травня 2020 року. С.71-73.
    5. Управління маркетинговими технологіями у сфері готельно-ресторанного бізнесу. Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конфер. Чернівці (Україна) – Сучава, Ватра-Дорней (Румунія): ЧТЕІ КНТЕУ, 11-13 листопада 2020 року. С.56-58.
    6. Сучасні механізми стратегічного управління фінансово-економічною безпекою підприємства. Сучасні технології менеджменту: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конфер. Луцьк: Волинський національний університет ім. Лесі Українки, 24 листопада 2020 р.С.98-101.


    Система Orphus