Лошенюк Ірина Романівна

Заступник директора з навчально-педагогічної роботи,
організації та забезпечення освітньо-виховного процесу,
кандидат технічних наук, доцент

ORCID ID
Репозитарій

Стаж роботи:

40 років (в т.ч. науково-викладацької - 35 років).

e-mail: losheniuk@gmail.com


Освіта, вчені ступені, вчені звання:

- вища, диплом спеціаліста з відзнакою Київський торговельно-економічний інститут

- вища, диплом магістра з відзнакою Чернівецького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету

- диплом кандидата технічних наук

- атестат доцента кафедри менеджменту і маркетингу

Наукові інтереси та викладацька практика:

Сфера наукових інтересів: дослідження конкурентоспроможності підприємств; дослідження маркетингової діяльності підприємств.

Викладає дисципліни: «Маркетинг», «Торговельний маркетинг», «Міжнародний маркетинг», «Прямий маркетинг», «Рекламний креатив», «Промисловий маркетинг», «Мерчандайзинг», «Основи реклами».


Участь у грантах, закордонних наукових заходах, стажування, підвищення кваліфікації:

  1. Проект «Розробка бренду м. Чернівці».
  2. Сучавський університет імені Штефана чел Маре (Румунія, Universitatea Stefan cel Mare Suceava), Трансільванський університет (Румунія, Transilvasnia University of Brasov). Участь у міжнародному науково-практичному семінарі.
  3. Scientific internship «Current state and perspectives of tourism development and «Evaluation of internal education: challenges and perspectives», at Stefan cel Mare University, May 2-5, 2018, Certificate № 5141/48 (108 hours).
  4. Міжнародне стажування у межах проведення Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону», Чернівці-Сучава, 11-12.11.2020 р.
  5. Міжнародне стажування Stefan cel Mare Unsversity of Suctava. 22.12.2020-26.01.2021 «European innovative approaches to educational services and their implementation in the educational process».
  6. International Economic Conference - Call For Papers Conference Thematic: Challenges and Opportunities for a Sustainable Development, Stefan cel Mare Unsversity of Suctava. May 7th – 8th 2021. Сертифікат про участь.


Інша професійна діяльність:

  1. Всеукраїнська громадська організація «Українська Асоціація Маркетингу» (член асоціації).
  2. Голова Чернівецької обласної організації «Українська Асоціація Маркетингу».
  3. Голова Чернівецького регіонального представництва Гендерного комітету з реклами.


Нагороди:

  1. Медаль Чернівецької міської ради «На славу Чернівців».
  2. Почесна грамота Чернівецької обласної державної адміністрації та Чернівецької обласної ради.
  3. Подяка Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції Державного комітету України у справах сім'ї та молоді, 2003 р.
  4. Грамота КНТЕУ, 2007 р.
  5. Грамота управління освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації, 2006 р.
  6. Почесна грамота рекламістів України, 2009 р.


Хобі та захоплення: діловий туризм, наука.


Плани:

  1. Підготувати та опублікувати наукові статті в журналах, що індексуються БД Scopus та/або Web of Science Core Collection (WoS).
  2. Започаткувати відкриття нової спеціальності з маркетингу галузі знань «Управління та адміністрування».


Наукова активність:

Монографії:

  1. Колективна монографія «Конкурентоспроможність підприємств ресторанного господарства: тактика маркетингу. / Гуменюк А.М., Гуменюк М.С., Лошенюк І.Р. та ін..; за ред.. А.М.Гуменюка - Чернівці: Зелена Буковина, 2005. - 353 с.
  2. Наукова монографія "Конкуренція на споживчому ринку України та проблеми її розвитку". Київ: Київ. Нац.. торг.екон. ун-т, 2006. 362 с. - 22,6 д.а.
  3. Колективна монографія. «Маркетингові комунікації в торгівлі». Лошенюк І.Р. Маркетингові комунікації в торгівлі. / Лошенюк І.Р., Жалба І.О., Чаплінський Ю.Б., Любківська Г.В., Нікульча В.А.. – Чернівці: Чернів. торг.-ек. ін.-т. КНТЕУ, 2015 р.- 310 с.- 14,0 д.а.
  4. Колективна монографія. Стратегічний розвиток підприємств торгівлі. / Лошенюк І.Р., Бозуленко О.Я., Бозуленко О.Ю. - Чернівці: АНТ ЛТД. 2016. -232 с.
  5. «Маркетингова стратегія екологічного розвитку компаній в регіоні» // Есо1оgycal challenge towards global world in economic dimension : collective monograph / edited by S.Luchik. - Chernivtsi: PIC “Misto”, 2016. - р р. 251-259.
  6. «Сценарне прогнозування розвитку прикордонних регіонів» : Монографія / Колектив авторів за заг. редакцією Кифяка В.Ф.; Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ. - Чернівці : «Місто», 2017. - 230 с. (Лошенюк І.Р. - Розділ 3., 3,1- с. 92-116).
  7. Колективна монографія «Маркетингові комунікації в сучасному мінливому середовищі». Розділ «Формування маркетингових комунікацій підприємств торгівлі». Національний університет ім. Т.Г. Шевченко. – грудень 2021 р.


Наукові статті:

  1. Маркетингові компоненти управління комерційною діяльністю підприємств. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. – Чернівці: АНТ Лтд, 2006. – Вип.. І. Економічні науки. – С. 162 – 172. – 0,5 д.а.
  2. Дослідження конкурентного середовища ринку будівельних матеріалів. Науково-виробничий журнал „Бізнес-навігатор”. –м. Херсон, РВЦ МУБіП, №9, 2006. – С.29-35. 0,3 д.а
  3. Економіко-математичне моделювання у товарно-інноваційній діяльності підприємства. Вісник Львівської державної фінансової академії: збірник наукових статей. Економічні науки. – Львів: Львівська державна фінансова академія, 2006. – С.344-353 - 0,8 д.а.
  4. Трансформація системи продажу товарів роздрібній торговельній мережі. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. – Чернівці: АНТ Лтд, 2006. – Вип.ІІІ. Економічні науки. – С. 222 – 229. - 0.6 д.а.
  5. Методичні підходи до формування конкурентоспроможного товарного асортименту підприємства. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. – Чернівці: АНТ Лтд, 2006. – Вип.. ІУ. Економічні науки. – С. 232 – 237. - 0,5 д.а.
  6. Стратегія пошуку й освоєння конкурентоспроможних ринкових ніш. Збірник наукових праць Донецького державного університету управління, том УІІ Секрія „Економіка” Випуск 73 „Особливості регулювання в державному секторі економіки”. - Донецьк, ДонДУУ, 2006. -23-32. - 0,5 д.а.
  7. Маркетингова основа управління комерційною діяльністю. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. – Чернівці: Книги - ХХІ, 2007. – Вип.1. Економічні науки. – С. 281 – 289. - 0,6 д.а.
  8. Розвиток торговельної мережі на Буковині: проблеми, шляхи, рішення. Маркетинг в Україні. К.: Українська Асоціація Маркетингу, 2007. - №2(42) березень-квітень. – С. 36-39. - 0,5 д.а.
  9. Актуальні проблеми формування конкурентоспроможності підприємств. Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наук. праць. Вип.. 334. Економіка. – Чернівці: Рута, 2007. - С.85-87. - 0,5 д.а.
  10. Інноваційні складові формування конкурентних переваг підприємства. Науковий вісник Полтавського національного університету ім.. Юрія Кондратюка. Економіка і регіон, №1 (12), 2007. – с.44-47. - 0,7 д.а.
  11. Конкурентні переваги маркетингового управління стратегічним партнерством. Науково-виробничий журнал Міжнародного університету бізнесу і права „Бізнес-навігатор”. – Херсон, № 11, 2007. С.23-29. 0,6 д.а.
  12. Міжнародний досвід розвитку конкурентоспроможних форм роздрібної торгівлі. Вісник Академії митної служби України, Дніпропетровськ, №2(34), 2007. с.8-14.- 0,5 д.а.
  13. Специфіка розвитку конкурентного середовища регіону. Зб. наук. праць „Економіка: проблеми теорії та практики. – Вип. 229 – Дніпропетровськ: ДНУ, 2007. – С.452-460. - 0,6 д.а.
  14. Особливості формування концепції маркетингового управління діяльністю торговельних підприємств. Науково-виробничий журнал „Держава та регіони” Серія :Економіка та підприємництво, 2007 р., №3. – с.149-153.- 0,5 д.а.
  15. Розробка методів захисту ринкової ніші від конкурентів. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. – Чернівці: Книги-ХХІ – Вип.. ІУ. Економічні науки. 2007– С. 253 – 259.- 0,5 д.а.
  16. Оптимізація рівня ризику діяльності підприємств на споживчому ринку. Науково-теоретичний журнал Хмельницького економічного університету „Наука і економіка”, Випуск 1(9), 2008. – с.120-125. - 0,6 д.а.
  17. Концептуальні підходи до становлення та розвитку споживчого ринку України. Формування ринкових відносин в Україні: Збірник праць Вип..11(78). –К., 2007. – с.101-106.- 0,5 д.а.
  18. Напрями оптимізації рівня ризику підприємств. Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції „Інноваційний розвиток економіки і фінансів України в умовах глобалізації” 22-24 травня 2008 року у Хмельницькому економічному університеті. – Хмельницький, ХЕУ, 2008. –с.528-532. - 0,6 д.а.
  19. Пріоритетні напрями поглиблення інтеграційних процесів у торговельних відносинах. ІІ симпозіум "Розвиток фінансових відносин в умовах трансформаційних процесів", Харківський інститут фінансів 12 листопада 2009 р. – С.102-107. - 0,5 д.а.
  20. Маркетинговий інструментарій забезпечення функціонування нових організаційних структур торгівлі. Науковий вісник. Економічні науки. Буковинська державна фінансова академія. – Вип. 4. – 2009 р. -С.70-78. - 0,8 д.а.
  21. Формування системи ефективних торговельних послуг у маркетинговій діяльності підприємств. Науковий вісник ЧТЕІ КНТЕУ. – Чернівці: Книги ХХІ, 2010. – Вип.1 (37) Економічні науки. – С.101-105.- 0,6 д.а.
  22. Маркетингові аспекти формування конкурентного середовища підприємств роздрібної торгівлі. Збірник наукових статей Буковинського університету, січень 2010р.- С. 31-35.- 0,6 д.а.
  23. Конкурентні стратегії маркетингової діяльності підприємства. Збірник наукових статей Хмельницького національного університету, березень 2010 р.. – С.67-72. - 0,5 д.а.
  24. Становлення і проблеми організації маркетинг-менеджменту в підприємницькій діяльності. Науковий вісник ЧТЕІ КНТЕУ "Економічні науки", IV, 2010 р.- С.88- 102. - 0,6 д.а.
  25. Інноваційні рішення підвищення конкурентоспроможності торговельних підприємств. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. – Випуск ІІІ(47). Економічні науки. – Чернівці, 2012. - 0,4 д.а.
  26. Розвиток маркетингового управління діяльністю торговельного підприємства. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. – Випуск І(45). Економічні науки. – Чернівці, 2012. - 0,4 д.а.
  27. Маркетингові підходи до критеріїв оцінки лояльності покупців. Науковий вісник БДФЕУ: Зб. наук. пр. Економічні науки. -Чернівці: Буковинський державний фінансово-економічний університет, 2012. - 0,4 д.а.
  28. Лошенюк І.Р., Грейцар Т.В. Сутнiснi характеристики товарної політики торговельних підприємств. Наук. вісн. Чернів. торг.-екон. ін-ту КНТЕУ, Вип. ІІІ (51). – Чернівці 2013р. - 0,4 д.а.
  29. Лошенюк І.Р., Олійнич С.І. Инструменты продвижения имиджа города, его идентичности и узнаваемости (на примере г. Черновцы). Международный профессиональный журнал "Маркетинг и реклама в Украине", ноябрь 2013г. - 0,3 д.а.
  30. Лошенюк І.Р., Олійнич С.І. Событийный маркетинг как инструмент повышения туристической привлекательности территории (на примере города Черновцов). Фаховий журнал «Маркетинг и реклама» №1 (№ 208), січень 2014.- 70. (с.66-68). - 0,8 д.а.
  31. Лошенюк І.Р., Хотинь Л.В. «Впровадження систем управління якістю на виробничих підприємствах». V Міжнародна науково-практична конференція. «Сучасні економічні системи: стан та перспективи», м.Хмельницький, 14-15 травня, 2014 р., ХКТЕІ с.14-17. - 0,56 д.а.
  32. Сучасні тенденції міграційних потоків у світі. Вісник ЧТЕІ КНТЕУ. Економічні науки. Випуск ІІІ-IV (63-64). - Чернівці, 2016.
  33. Сучасні методи продажу товарів підприємствами. Вісник ЧТЕІ КНТЕУ. Економічні науки. Випуск І. - Чернівці, 2019.
  34. Новітні маркетингові комунікації підприємств. Вісник ЧТЕІ КНТЕУ. Економічні науки. Випуск II. - Чернівці, 2019.
  35. Лошенюк І.Р., Лошенюк О.В. Бренд орієнтована система управління підприємством // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2021. - Вип. І /20-21.
  36. (Web of Science). Вдовічена O., Вдовічен A., Лошенюк O., Лошенюк I., Чичун В. (2021). Впровадження бренд-менеджменту в управління діяльністю підприємства: українські реалії // Збірник наукових праць. Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики, Том 5. № 40, с. 546–555. https://doi.org/10.18371/fcaptp.v5i40.245227 https://orcid.org/0000-0002-0692-9318.


Іноземні публікації:

  1. Колективна монографія. «Инновационные подходы в управлении конкурентоспроможностью субьектов предпринимательства». Лошенюк И. Р. Инновационные подходы в управлении конкурентоспроможностью субьектов предпринимательства: [колективна морографія] The strategy to increase competitiveness of trade enterprises in the border region // Ventspils Augstskola (Ventspils University College, Ventspils, Latvia ), - Riga: "Landmагк", SІА, (травень) 2016. - Vol.1. - рр.134-143.
  2. Колективна монографія. Forecasting of cross-border regions development: scenario approach / team of authors edited by Kyfiak Vasyl, Carmen Nastase - Suceava: Publishing House Editura Universitatii 2017. - 197 р. (I. Losheniuk - 3.1, 3.2) - р. 97-113.


Конференції:

Наукові тези:

  1. Вплив маркетингової стратегії на конкурентоспроможність підприємства. В зб. матеріалів ХУ міжнародної науково-практичної конференції «Стратегічний розвиток регіону – економічне зростання та інтеграція»: Тези доп. 11-12 травня 2006 року. Ч.ІІ. – Чернівці, 2006. – С.330-334. - 0,4 д.а.
  2. Стратегічний підхід до управління комерційною діяльністю підприємства. В зб. матеріалів ІІ міжнародної науково-практичної конференції „Образование и наука без границ – 2006”: Тези доп. 18-28 грудня 2006 року. – Том 2. - Днепропетровск: Наука и образование, 2006. –С.17-19. - 0,3 д.а.
  3. Конкурентні переваги маркетингового управління торговельним підприємством. Матеріали ХУ1 Міжнародної науково-практичної конференції „Структурно-інституційні зміни та інвестиційно-інноваційний розвиток регіону”. Тези доп.. 17-18 травня 2007 року. – Чернівці, 2007. - с.189-190. - 0,2 д.а.
  4. Маркетингово-орієнтований механізм формування конкурентної стратегії підприємства. Матеріали 111 Міжнародної науково-практичної конференції „Проблеми та перспективи розвитку підприємництва в Україні”. Тези доп. 15-17 травня 2007 року. М. Ялта Київський національний торговельно-економічний університет, 2007 . – С.164-166. - 0,2 д.а.
  5. Моделювання інноваційного розвитку торговельного підприємства. Зб. наук. праць другої Всеукр. наук.-практ. конф. молодих науковців; „Інформаційні технології та моделювання в економіці” Черкаси, 15-17 травня 2007 р. Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького – Черкаси: Брама, видавець Вовчок Л.Ю., 2007. – С.76-79.- 0,3 д.а.
  6. Особливості формування конкурентного середовища регіону. Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції аспірантів, молодих учених та науковців „Проблеми та перспективи розвитку регіональної ринкової економіки” 11-13 травня 2007 р. м. Кременчук Кременчуцький інститут Дніпропетровського університету економіки і права. – с.124-126. - 0,2 д.а.
  7. Статистична оцінка соціально-економічного розвитку споживчого ринку України. Зб. наук. праць „Всеукраїнської науково-практичної конференції „Статистична оцінка соціально-економічного розвитку”, 17 травня 2007 року – Хмельницький: Хмельницький університет управління та права, 2007. - с.107-109. - 0,2 д.а.
  8. Використання біологічного палива як один із трендів вирішення соціально-економічних проблем прикордонних територій (на прикладі Чернівецької області). Матеріали ІУ Міжнародної науково-практичної конференції „Проблеми розвитку прикордонних територій та їх участь в інтеграційних процесах”, м.Луцьк, 11-12 жовтня 2007р.- Луцьк.: РВВ „Вежа” Волин. Держ.ун-ту ім. Лесі Українки, 2007. – с.404-407. - 0,3 д.а.
  9. Сучасні підходи до впровадження інновацій у вищій школі. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції „Сучасні освітні технології у вищій школі”: Тези доповідей: У 2-ч. –Ч.1. –К. Київ. нац. торг.екон. ун-т, 1-2 листопада 2007. – с. 80-82.- 0,2 д.а.
  10. Особливості розвитку рекламного ринку міста Чернівці.Всеукраїнська науково-практична конференція „Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики, м. Київ, КНТЕУ 22 листопада 2007 р. – с.18-20.- 0.2 д.а
  11. Маркетингові принципи дослідження ринку споживачів Буковини. Матеріали третьої всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Україна наукова” 20-22 грудня 2007 року, м. Київ, Інститут наукового прогнозування, частина 3. – с.63-64. - 0,2 д.а.
  12. Управління конкурентоспроможністю торговельних підприємств.Матеріали 11 міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої відзначенню 70-річчя з дня народження В’ячеслава Чорновола „Сучасні проблеми економіки та управління” . м. Львів, 7 грудня 2007 р. Львівський державний інститут новітніх технологій та управління ім.. В. Чорновола. –- Львів:”Апріорі”, 2007. – с.260- 262. -0,2 д.а.
  13. Принципи регулювання конкурентного середовища підприємств. Матеріали 1 Міжнародної науково-практичної конференції „Інноваційно-інвестиційна модель розвитку національної економіки”, м. Донецьк, Донец. Нац. ун-т економіки ів торгівлі ім..Туган-Барановського, 26 лютого 2008 р. с.375-378.- 0,3 д.а.
  14. Пріоритетні напрями формування конкурентного середовища в регіоні. Збірник тез ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції аспірантів, молодих учених та науковців присвячена 10-річчю КІ ДУЕП- Кременчук, 14-16 квітня 2008 р. - с.73-75.-0,2 д.а.
  15. Формування маркетингової системи управління торговельним підприємством. Матеріали ХУІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 7-8 травня 2008 року „Транскордонне співробітництво як фактор активізації євро інтеграційних процесів. –Чернівці, ЧТЕІ КНТЕУ, 2008. – С.195-198.- 0,3 д.а.
  16. Міжнародний досвід розвитку конкурентоспроможних форм роздрібної торгівлі. Тези доповідей ІІ міжнародної науково-практичної конференції „Управління інноваційним процесом в Україні: проблеми, перспективи, ризики”. – Львів:Видавництво Національного університету „Львівська політехніка”.- 2008. – С.209-211.- 0,3 д.а.
  17. Пріоритетні напрями поглиблення інтеграційних процесів у торговельних відносинах. Матеріали У Міжнародної науково-практичної конференції „Проблеми розвитку прикордонних територій та їх участь в інтеграційних процесах, м.Луцьк, 16-17 жовтня 2008 р. у Волинському національному університеті ім.. Л. Українки.- Луцьк: РВВ „Вежа”, 2008.- с.140-142.- 0,2 д.а.
  18. Сучасний аспект інноваційного розвитку в умовах трансформаційної розбудови економіки. XVIII Міжнародна науково-практична конференція "Функціонування єврорегіонів в умовах трансформаційної економіки": м. Чернівці, 7-8 травня 2009 р. (Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ). – С.59-62. -0,3 д.а.
  19. Концептуальна модель механізму управління конкурентоспроможністю підприємства. ІІІ Міжнародна науково-практична конференція "Управлінські аспекти підвищення національної конкурентоспроможності" Кримський інститут бізнесу 23-25 жовтня 2009 р. м. Сімферополь. –С.61-63. - 0,3 д.а.
  20. Маркетинговий потенціал підприємства на основі стратегії інтеграції з бізнес-партнерами.IV Міжнародна науково-практична конференція "Реформування економіки України: стан та перспективи", КНЕУ, м. Київ 26-27 листопада 2009р. – С. 45-48.- 0,3 д.а.
  21. Формування конкурентного середовища підприємств роздрібної торгівлі ІV Міжнародна науково-практична конференція "Стратегія розвитку України у глобальному середовищі" Кримський інститут бізнесу 13-15 листопада 2009 р., м. Сімферополь. – С.81-83.- 0,3 д.а.
  22. Сучасні підходи до впровадження інновацій у Вищій школі. Науково-практична конференція "Викладання маркетингу: чому і як навчати студентів для роботи в умовах невизначеного підприємницького середовища" Інститут інноваційних технологій і змісту освіти 27 березня 2009 р.- С.23-25.- 0,2 д.а.
  23. Маркетинговий потенціал підприємства на основі стратегії інтеграції з бізнес партнерами. IV Міжнародна науково-практична конференція "Реформування економіки України: стан та перспективи" 26-27 листопада 2009 р., м. Київ "КНЕУ ім. В. Гетьмана". - 0,3 д.а.
  24. Формування механізму ефективного управління торговельним підприємством Міжнародна науково-практична конференція "Транскордонне співробітництво як важлива складова євроінтеграційних процесів України", ЧТЕІ КНТЕУ, 6-7 травня 2010 р., м. Чернівці. – С. 201-202.- 0,1 д.а
  25. Методичні основи управління інноваційною маркетинговою діяльністю підприємства. V Міжнародна науково-практична конференція "Маркетингові технології в умовах інноваційного розвитку економіки" 9-11 грудня 2010 р., Хмельницький національний університет, м. Хмельницьк. – С.80-81.- 0,2 д.а.
  26. Формування маркетингової стратегії підприємства в конкурентному середовищі. Збірник тез одинадцятої міжнародної науково-практичної конференції "Маркетинг в Україні", м. Київ, КНЕУ 22-23 жовтня 2010 р. -0,2 д.а.
  27. Функціональні особливості маркетингу відносин у сфері роздрібної торгівлі. Науково-практична інтернет-конференція "Важелі і механізми формування сталого розвитку економіки в умовах світової глобалізації" 9-10 грудня 2010 р., Тернопільський університет економіки і підприємництва. – С.53-54. - 0,2 д.а.
  28. Особливості брендінгу вітчизняних підприємств. ІV Всеукраїнська науково-практична конференція "Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики" 8 грудня 2010 р., м. Київ, КНТЕУ. – С.42-44. - 0,2 д.а.
  29. Роль шрифтів в оформленні рекламного звернення. V Всеукраїнська науково-практична конференція "Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики" 18 листопада 2011 р., м. Київ, КНТЕУ. – С.109-111. - 0,2 д.а.
  30. Сучасні тенденції розвитку маркетингового управління підприємством. Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Економіка і управління в умовах глобалізації" 1 грудня 2010 р., м. Донецьк ДонНУЕТ ім. Михайла Туган-Барановського. – С.268-270.- 0,2 д.а.
  31. Організаційне нововведення як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств. Матеріали міжвузівської науково-практичної конференції, 25 листопада 2011 р., м. Кривий ріг, - С. 60-63.
  32. Практичні аспекти формування конкурентних стратегій підприємств. Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Розвиток країн в умовах глобалізації" 15-16 березня 2012 р., Тернопільський національний економічний університет, м. Тернопіль.- 0,1 д.а.
  33. Організаційно-економічний механізм забезпечення довгострокової конкурентоспроможності підприємств. Міжнародна науково-практична конференція "Соціально-економічні проблеми України в глобальному просторі" , 26-27 квітня 2012 року, ЧТЕІ КНТЕУ. м. Чернівці. - 0,2 д.а.
  34. Підвищення клієнтоорієнтованості торговельних мереж. ХІІ Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг в Україні" ДНЗ "КНЕУ ім. В.Гетьмана", 14-15 грудня 2012 р., м. Київ. - 0,1 д.а.
  35. Сучасні тенденції розвитку ринку інтернет-реклами. VI Всеукраїнська науково-практична конференція "Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики" 15 листопада 2012 р., КНТЕУ, м. Київ. - 0,1 д.а
  36. Маркетингові інструменти забезпечення лояльності покупців. І Міжнародна наукова конференція "Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн" ДВНЗ "Національний гірничий університет", 5 листопада 2012 р., м. Дніпропетровськ. - 0,1 д.а.
  37. Досвід організації та проведення регіональних фестивалів реклами. ІІ Всеукраїнська конференція завідувачів кафедрами маркетингу, реклами та суміжних дисциплін, 27 вересня 2012 р., КНТЕУ, м. Київ. - 0,1 да.
  38. Технологія проведення досліджень маркетингу територій. IX Міжнародна науково-практична конференція "Маркетингові дослідження: інструменти та технології" 28 вересня 2012 р., Виставковий центр "Експоплаза", м. Київ. - 0,1 д.а.
  39. Маркетингові інструменти управління діяльністю підприємств. ХХІ Міжнародна науково-практична конференція. «Формування соціально-економічного розвитку регіонів України в умовах суспільних трансформацій», ЧТЕІ КНТЕУ, 18-19 квітня 2013р., м. Чернівці. - 0,1 д.а.
  40. Практика проведення студентських фестивалів реклами. ІІІ Всеукраїнська конференція завідувачів кафедр маркетингу, реклами та суміжних дисциплін, м. Київ, КНТЕУ, 26.09. 2013р. -0,2 д.а.
  41. Споживче сприйняття нових маркетингових технологій. X Міжнародна науково-практична конференція "Маркетингові дослідження: інструменти та технології", Виставковий центр "Експоплаза", м. Київ, 27.09. 2013р. - 0,2 д.а.
  42. Підвищення клієнтоорієнтованості торговельних підприємств. Регіонально-кластерна політика у розвитку світової та української економіки : матеріали Міжнародної науково-практична конференції, м.Чернівці, 24-25 квітня 2014 р. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2014. – 368 с.- 0,2 д.а.
  43. Нові професійні стандарти підготовки фахівців маркетингової сфери. 4 Всеукраїнська конференція завідувачів кафедр маркетингу, реклами та суміжних дисциплін 3 жовтня 2014р. м.Київ КНТЕУ, 2014. - 0,2. д.а.
  44. Лошенюк І.Р., Грейцар Т.В. Ребрендинг як засіб довгострокової дії підприємства на ринку. Міжнародна науково-практична інтернет-конференція: «Четверті економіко-правові дискусія»14 жовтня 2014р. - 0,2 д.а.
  45. Лошенюк І.Р., Жалба І.О. Вплив комунікацій на формування лояльності споживачів на міжнародному ринку. Матеріали Міжнародної науково-практичної «Україна та ЄС: подолання технічних бар’єрів у торгівлі» 18-19 березня 2015 р., КНТЕУ. - 0,3 д.а.
  46. Фактори підвищення конкурентоспроможності підприємства. Міжнародна наукова інтернет-конференція «Стан та перспективи розвитку обліково-аналітичного забезпечення управління підприємницькою діяльністю в умовах євроінтеграційних процесів» ЧТЕІ КНТЕУ, м. Чернівці, 26-27.11.2015 р. - 0,3 д.а.
  47. Маркетингові інструменти формування стратегії діяльності підприємства.XІ Міжнародна науково-практична конференція «Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики» (КНТЕУ, м.Київ), 3 грудня 2015 р.- 0,3 д.а.
  48. Застосування інноваційних маркетингових технологій в умовах інтеграції в міжнародний економічний простір. Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України», 3-5 грудня 2015 р., Хмельницький. - 0,2 д.а.
  49. Фактори підвищення конкурентоспроможності підприємства. Матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції на тему «Стан та перспективи розвитку обліково-аналітичного забезпечення управління підприємницькою діяльністю в умовах євроінтеграційних процесів, 26-27 листопада 2015 р. - 0,2 д.а.
  50. Маркетингова стратегія позиціонування діяльності підприємств регіону в умовах євроінтеграції. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Європейський вибір економічного поступу регіону», м. Чернівці, 26-27 травня 2016 р., ЧТЕІ КНТЕУ. - 0,2 д.а.
  51. Стратегія стійкого розвитку підприємств підприємств регіону. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасні концепції управління економічним розвитком країни», м. Одеса, 22-23 січня 2016 р. «Центр економічних досліджень та розвитку». - У 2-х частинах. - О.: ЦЕДР, 2016. - Ч.1. - 0,3 д.а.
  52. Методичний інструментарій стратегічного маркетингового управління розвитку регіону. Міжнародна науково-практична конференція «Туризм як пріоритетний напрям соціально-економічного розвитку регіону», ЧТЕІ КНТЕУ, м. Чернівці, 23-24 квітня 2015 р. - 0,3 д.а.
  53. Лошенюк І.Р., Жалба І.О. Вплив комунікацій на формування лояльності споживачів на міжнародному ринку. Матеріали Міжнародної науково-практичної “Україна та ЄС: подолання технічних бар’єрів у торгівлі ”, 18-19 березня 2015 р., КНТЕУ.- 0,2 д.а.
  54. Маркетингова стратегія позиціонування діяльності підприємств регіону в умовах євроінтеграції . Європейський вибір економічного поступу регіону: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2016. – с.147-149. (26-27 травня 2016)- 0.2 д.а.
  55. Лошенюк І.Р. Маркетингові складові екологічної модернізації підприємств регіону / Лошенюк І.Р., Лошенюк О.В. //Матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції «Еколого-економічна система управління підприємством, регіоном, суспільством: обліково-аналітичні аспекти», м/ Чернівці, 24-25 листопада 2016, с. 211-213.
  56. Лошенюк І.Р. Особливості та тенденції розвитку креативу в рекламі / Лошенюк І.Р., Жалба І.О. / Матеріали X Всеукраїнської науково-практичної конференції «Реклама: інтеграція теорії та практики» (18 листопада 2016 р. КНТЕУ)с. 107-109.
  57. Лошенюк І.Р. Нові комунікаційні технології мотивації споживачів / Лошенюк І.Р., Клинова А.О. / Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «П'ятнадцяті економіко-правові дискусії» (м. Львів, МІК «Наукова спільнота» 21 листопада 2016 р.) с. 60-62.
  58. Лошенюк І.Р. Перспективи розвитку нових концепцій маркетингу / Лошенюк І.Р., Вишневська А. / Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «П'ятнадцяті економіко-правові дискусії» (м. Львів, МІК «Наукова спільнота» 21 листопада 2016 р.) с. 56-58.
  59. Лошенюк І.Р. Інноваційні маркетингові технології залучення споживачів / Лошенюк І.Р., Киришко Л. / Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «П'ятнадцяті економіко-правові дискусії» (м. Львів, МІК «Наукова спільнота» 21 листопада 2016 р.) с.58-60.
  60. Лошенюк І.Р. Сучасні засоби маркетингових комунікацій підприємств / Лошенюк І.Р., Собчук Н. / Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «П'ятнадцяті економіко-правові дискусії» (м. Львів, МІК «Наукова спільнота» 21 листопада 2016 р.) с. 54-55.
  61. Лошенюк І. Маркетингові стратегії у діяльності підприємств регіону / Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток прикордонних регіонів в системі транскордонного співробітництва», 27-28 квітня 2017 р. с. 161-163.
  62. Лошенюк І.Р. Сучасні методи маркетингових досліджень в діяльності підприємств / І.Р. Лошенюк, А.А. Пентякова // International scientific-practical conference «Innovation management in marketing: modern trends and strategic imperatives», 12-13.04.2018 р. (Poznan, Poland), р. 118-121.
  63. Лошенюк І.Р. Маркетингові інструменти управління конкурентоспроможністю підприємств // Міжнародна наукова конференція «ANTICRISIS MANAGEMENT: STATE, REGION, ENTERPRIZE», м. Ле-Ман (Франція), 17 листопада 2017 р. - с. 137-140.
  64. Лошенюк І.Р. Новітні маркетингові технології у рекламній діяльності підприємств // XI Міжнародна науково-практична конференція «Реклама: інтеграція теорії та практики», м. Київ, КНТЕУ, 23 листопада 2017 р.
  65. Лошенюк І.Р. Маркетингові дослідження соціально-економічних перспектив розвитку регіону // XII Міжнародна науково-практична конференція «Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України», ХНУ, 29 листопада - 1 грудня 2017 р. - С.85-86.
  66. Лошенюк І.Р. Стратегії міжнародного маркетингу в туристичній галузі / І.Р. Лошенюк, О.В. Лошенюк // Міжнародна науково-практична конференція «Сучасний стан та перспективи розвитку туризму», м. Чернівці-Сучава, 2-4 травня 2018 р. - Чернівці: ПВКФ «Технодрук», 2018.-е. 229-231.
  67. Лошенюк І.Р., Лошенюк О.В. Сучасні тенденції продажу товарів та обслуговування покупців підприємствами // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : матеріали XIII Міжнародної науково-практичної конференції (29.11-1.12.2018 р.). - Хмельницький : ХНУ, 2018 р.-240 с.
  68. Лошенюк І.Р. SWOТ-аналіз як основа формування маркетингових стратегій підприємства І.Р. Лошенюк, А. О. Чобан / Тридцять треті економіко-правові дискусії : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 27 грудня 2018 р. Режим доступу: http://www.spilnota.net.ua/ua/article/id-2711/.
  69. Лошенюк І.Р. Сучасні методи організації дослідження діяльності підприємства Л.Р. Лошенюк, О.А. Серебрянська / Тридцять треті економіко-правові дискусії : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 27 грудня 2018 р. Режим доступу: http://www.spilnota.net.ua/ ua/article/id-2712/.
  70. Лошенюк І.Р. Особливості стратегії позиціонування діяльності підприємств // Проблеми та перспективи розвитку економіки України в умовах євроінтеграції: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (м. Львів, 24.01.2019 р.) : тези доповідей. - Львів : Львівський торговельно-економічний університет, 2019. -376 с.
  71. Лошенюк І.Р. Ефективні маркетингові комунікації підприємств // І.Р. Лошенюк, В.А. Гнат // Сучасний стан та перспективи розвитку економіки, фінансів, обліку, менеджменту та права : збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 11 травня 2019р.): у 7 ч. - Полтава: ЦФЕНД, 2019. - 4.7. - 61 с. Режим доступу: http://www.economics.іn.ua/2019/05/7.html.
  72. Лошенюк І.Р., Лошенюк О.В. Новітній маркетинговий інструментарій забезпечення розвитку підприємств прикордонного регіону // Фінансове забезпечення розвитку малого та середнього бізнесу у прикордонних регіонах: матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції, м.Чернівці, 14 травня 2019 р. - Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2019. - 224 с.
  73. І.Р. Лошенюк, О.В. Лошенюк Маркетингові стратегії управління розвитком підприємств // Матеріали XIV Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України» (28-30 листопада 2019 р., Хмельницький національний університет, м.Хмельницький) pdf-формат.
  74. І.Р. Лошенюк, О.В. Лошенюк // «Інноваційні технології та підвищення ефективності виробництва харчових продуктів». Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції в заочній формі (7 квітня 2020 р.) м.Умань . Сучасні технології підвищення ефективності діяльності закладів ресторанного господарства. с. 18-21.
  75. І.Р. Лошенюк Зеленюк О.В. // «Маркетингові технології у просуванні брендів товарів підприємств». ІІ Міжнародна науково-практична конференція у форматі Zoom-сесії: «Бренд-менеджмент: маркетингові технології». 1 червня 2020 р. м. Київ, pdf-формат.
  76. І.Р. Лошенюк Зеленюк О.В. // «Омніканальний маркетинг у забезпеченні розвитку підприємств регіону.» Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону». ЧТЕ КНТЕУ 11-12 листопада 2020 року м. Чернівці (Україна) – м.Сучава, Ватра-Дорней (Румунія). (0,2 д.а.).
  77. І.Р. Лошенюк, О.В. Лошенюк // «Управління позиціонуванням товарів підприємств на ринку». Матеріали міжнародної науково-практичної он-лайн конференції «Трансформація податкової та обліково-аналітичної систем в контексті сучасних кризових явищ». 20 травня 2021 р., м. Чернівці. с. 260-262 (0,2 д.а.).
  78. І.Р. Лошенюк, О.В. Лошенюк // «Маркетингове управління розвитку бренд технологій підприємств». Матеріали VI міжнародної науково-практичної он-лайн конференції «Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України» 16-18 грудня 2021 р., ХНУ, м. Хмельницький. - (0,2 д.а.).


Підручники та методичні матеріали:

Підготовлено та надруковано навчальні посібники та дистанційні курси:

  1. Навчальний посібник «Маркетингова цінова політика» (грифом МОН України), 2008 р. - 3, 8 д.а.
  2. Навчальний посібник «Стратегічний маркетинг», 2008 р. - 2, 2 д.а.
  3. Навчальний посібник «Технологія управління якістю та екологічна безпека харчових виробництв», 2009 р., 5,8 д.а.
  4. Навчальний посібник «Маркетингова товарна політика» (грифом МОН України),2011 р., - 16,1 д.а.
  5. Навчальний посібник «Мерчандайзинг:», 2012 р. - 12,5 д.а.
  6. Навчальний посібник «Стратегічний маркетинг» для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг», 2012 р. - 5,0 д.а.
  7. Навчальний посібник «Маркетингова товарна політика» (електронний) , 2013 р. - 11,6 д.а.
  8. Навчальний посібник «Маркетинг». Для студентів галузі знань 0305 «Економіка та підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг», 2014 р. - 9,4 д.а.
  9. Навчальний посібник «Інфраструктура товарного ринку», 2014. - 143 с.
  10. Навчальний посібник «Міжнародний маркетинг», 2015 р. - 12,0 д.а.
  11. Навчальний посібник «Маркетинг» (електронний) для студентів ОС «бакалавр».
  12. Електронний посібник «Міжнародний маркетинг» для студентів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг», 051 «Міжнародна економіка», денної форми навчання, ОС - «бакалавр», 2016 р.
  13. Дистанційний курс «Маркетинг» для студентів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» всіх форм навчання, 2016 р.
  14. Дистанційний курс «Продакт плейсмент» для студентів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» всіх форм навчання, 2017 р.
  15. Навчальний посібник «Стратегічний маркетинг», 2017.
  16. Навчальний посібник «Продакт плейсмент» для студентів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» всіх форм навчання, 2019 р.
  17. Навчальний посібник «Маркетинг послуг» для студентів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» всіх форм навчання, 2019 р.
  18. Розділ у навчальному посібнику «Управління лояльністю», квітень 2020р.
  19. Розділ у електронному навчальному посібнику «Маркетинг послуг», березень 2020р.
  20. Навчальний посібник «Торговельний маркетинг», 2021 р.



Система Orphus