Лошенюк Ірина Романівна
Заступник директора з навчально-педагогічної роботи,
організації та забезпечення освітньо-виховного процесу,
кандидат технічних наук, доцент
Стаж роботи:
40 років (в т.ч. науково-викладацької - 35 років).
e-mail: losheniuk@gmail.com
Освіта, вчені ступені, вчені звання:
- вища, диплом спеціаліста з відзнакою Київський торговельно-економічний інститут
- вища, диплом магістра з відзнакою Чернівецького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету
- диплом кандидата технічних наук
- атестат доцента кафедри менеджменту і маркетингу
Наукові інтереси та викладацька практика:
Сфера наукових інтересів: дослідження конкурентоспроможності підприємств; дослідження маркетингової діяльності підприємств.
Викладає дисципліни: «Маркетинг», «Торговельний маркетинг», «Міжнародний маркетинг», «Прямий маркетинг», «Рекламний креатив», «Промисловий маркетинг», «Мерчандайзинг», «Основи реклами».
Участь у грантах, закордонних наукових заходах, стажування, підвищення кваліфікації:
-
Проект «Розробка бренду м. Чернівці».
-
Сучавський університет імені Штефана чел Маре (Румунія, Universitatea Stefan cel Mare Suceava), Трансільванський університет (Румунія, Transilvasnia University of Brasov). Участь у міжнародному науково-практичному семінарі.
-
Scientific internship «Current state and perspectives of tourism development and «Evaluation of internal education: challenges and perspectives», at Stefan cel Mare University, May 2-5, 2018, Certificate № 5141/48 (108 hours).
-
Міжнародне стажування у межах проведення Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону», Чернівці-Сучава, 11-12.11.2020 р.
-
Міжнародне стажування Stefan cel Mare Unsversity of Suctava. 22.12.2020-26.01.2021 «European innovative approaches to educational services and their implementation in the educational process».
-
International Economic Conference - Call For Papers Conference Thematic: Challenges and Opportunities for a Sustainable Development, Stefan cel Mare Unsversity of Suctava. May 7th – 8th 2021. Сертифікат про участь.
Інша професійна діяльність:
-
Всеукраїнська громадська організація «Українська Асоціація Маркетингу» (член асоціації).
-
Голова Чернівецької обласної організації «Українська Асоціація Маркетингу».
-
Голова Чернівецького регіонального представництва Гендерного комітету з реклами.
Нагороди:
-
Медаль Чернівецької міської ради «На славу Чернівців».
-
Почесна грамота Чернівецької обласної державної адміністрації та Чернівецької обласної ради.
-
Подяка Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції Державного комітету України у справах сім'ї та молоді, 2003 р.
-
Грамота КНТЕУ, 2007 р.
-
Грамота управління освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації, 2006 р.
-
Почесна грамота рекламістів України, 2009 р.
Хобі та захоплення: діловий туризм, наука.
Плани:
-
Підготувати та опублікувати наукові статті в журналах, що індексуються БД Scopus та/або Web of Science Core Collection (WoS).
-
Започаткувати відкриття нової спеціальності з маркетингу галузі знань «Управління та адміністрування».
Наукова активність:
Монографії:
-
Колективна монографія «Конкурентоспроможність підприємств ресторанного господарства: тактика маркетингу. / Гуменюк А.М., Гуменюк М.С., Лошенюк І.Р. та ін..; за ред.. А.М.Гуменюка - Чернівці: Зелена Буковина, 2005. - 353 с.
-
Наукова монографія "Конкуренція на споживчому ринку України та проблеми її розвитку". Київ: Київ. Нац.. торг.екон. ун-т, 2006. 362 с. - 22,6 д.а.
-
Колективна монографія. «Маркетингові комунікації в торгівлі». Лошенюк І.Р. Маркетингові комунікації в торгівлі. / Лошенюк І.Р., Жалба І.О., Чаплінський Ю.Б., Любківська Г.В., Нікульча В.А.. – Чернівці: Чернів. торг.-ек. ін.-т. КНТЕУ, 2015 р.- 310 с.- 14,0 д.а.
-
Колективна монографія. Стратегічний розвиток підприємств торгівлі. / Лошенюк І.Р., Бозуленко О.Я., Бозуленко О.Ю. - Чернівці: АНТ ЛТД. 2016. -232 с.
-
«Маркетингова стратегія екологічного розвитку компаній в регіоні» // Есо1оgycal challenge towards global world in economic dimension : collective monograph / edited by S.Luchik. - Chernivtsi: PIC “Misto”, 2016. - р р. 251-259.
-
«Сценарне прогнозування розвитку прикордонних регіонів» : Монографія / Колектив авторів за заг. редакцією Кифяка В.Ф.; Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ. - Чернівці : «Місто», 2017. - 230 с. (Лошенюк І.Р. - Розділ 3., 3,1- с. 92-116).
-
Колективна монографія «Маркетингові комунікації в сучасному мінливому середовищі». Розділ «Формування маркетингових комунікацій підприємств торгівлі». Національний університет ім. Т.Г. Шевченко. – грудень 2021 р.
Наукові статті:
-
Маркетингові компоненти управління комерційною діяльністю підприємств. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. – Чернівці: АНТ Лтд, 2006. – Вип.. І. Економічні науки. – С. 162 – 172. – 0,5 д.а.
-
Дослідження конкурентного середовища ринку будівельних матеріалів. Науково-виробничий журнал „Бізнес-навігатор”. –м. Херсон, РВЦ МУБіП, №9, 2006. – С.29-35. 0,3 д.а
-
Економіко-математичне моделювання у товарно-інноваційній діяльності підприємства. Вісник Львівської державної фінансової академії: збірник наукових статей. Економічні науки. – Львів: Львівська державна фінансова академія, 2006. – С.344-353 - 0,8 д.а.
-
Трансформація системи продажу товарів роздрібній торговельній мережі. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. – Чернівці: АНТ Лтд, 2006. – Вип.ІІІ. Економічні науки. – С. 222 – 229. - 0.6 д.а.
-
Методичні підходи до формування конкурентоспроможного товарного асортименту підприємства. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. – Чернівці: АНТ Лтд, 2006. – Вип.. ІУ. Економічні науки. – С. 232 – 237. - 0,5 д.а.
-
Стратегія пошуку й освоєння конкурентоспроможних ринкових ніш. Збірник наукових праць Донецького державного університету управління, том УІІ Секрія „Економіка” Випуск 73 „Особливості регулювання в державному секторі економіки”. - Донецьк, ДонДУУ, 2006. -23-32. - 0,5 д.а.
-
Маркетингова основа управління комерційною діяльністю. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. – Чернівці: Книги - ХХІ, 2007. – Вип.1. Економічні науки. – С. 281 – 289. - 0,6 д.а.
-
Розвиток торговельної мережі на Буковині: проблеми, шляхи, рішення. Маркетинг в Україні. К.: Українська Асоціація Маркетингу, 2007. - №2(42) березень-квітень. – С. 36-39. - 0,5 д.а.
-
Актуальні проблеми формування конкурентоспроможності підприємств. Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наук. праць. Вип.. 334. Економіка. – Чернівці: Рута, 2007. - С.85-87. - 0,5 д.а.
-
Інноваційні складові формування конкурентних переваг підприємства. Науковий вісник Полтавського національного університету ім.. Юрія Кондратюка. Економіка і регіон, №1 (12), 2007. – с.44-47. - 0,7 д.а.
-
Конкурентні переваги маркетингового управління стратегічним партнерством. Науково-виробничий журнал Міжнародного університету бізнесу і права „Бізнес-навігатор”. – Херсон, № 11, 2007. С.23-29. 0,6 д.а.
-
Міжнародний досвід розвитку конкурентоспроможних форм роздрібної торгівлі. Вісник Академії митної служби України, Дніпропетровськ, №2(34), 2007. с.8-14.- 0,5 д.а.
-
Специфіка розвитку конкурентного середовища регіону. Зб. наук. праць „Економіка: проблеми теорії та практики. – Вип. 229 – Дніпропетровськ: ДНУ, 2007. – С.452-460. - 0,6 д.а.
-
Особливості формування концепції маркетингового управління діяльністю торговельних підприємств. Науково-виробничий журнал „Держава та регіони” Серія :Економіка та підприємництво, 2007 р., №3. – с.149-153.- 0,5 д.а.
-
Розробка методів захисту ринкової ніші від конкурентів. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. – Чернівці: Книги-ХХІ – Вип.. ІУ. Економічні науки. 2007– С. 253 – 259.- 0,5 д.а.
-
Оптимізація рівня ризику діяльності підприємств на споживчому ринку. Науково-теоретичний журнал Хмельницького економічного університету „Наука і економіка”, Випуск 1(9), 2008. – с.120-125. - 0,6 д.а.
-
Концептуальні підходи до становлення та розвитку споживчого ринку України. Формування ринкових відносин в Україні: Збірник праць Вип..11(78). –К., 2007. – с.101-106.- 0,5 д.а.
-
Напрями оптимізації рівня ризику підприємств. Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції „Інноваційний розвиток економіки і фінансів України в умовах глобалізації” 22-24 травня 2008 року у Хмельницькому економічному університеті. – Хмельницький, ХЕУ, 2008. –с.528-532. - 0,6 д.а.
-
Пріоритетні напрями поглиблення інтеграційних процесів у торговельних відносинах. ІІ симпозіум "Розвиток фінансових відносин в умовах трансформаційних процесів", Харківський інститут фінансів 12 листопада 2009 р. – С.102-107. - 0,5 д.а.
-
Маркетинговий інструментарій забезпечення функціонування нових організаційних структур торгівлі. Науковий вісник. Економічні науки. Буковинська державна фінансова академія. – Вип. 4. – 2009 р. -С.70-78. - 0,8 д.а.
-
Формування системи ефективних торговельних послуг у маркетинговій діяльності підприємств. Науковий вісник ЧТЕІ КНТЕУ. – Чернівці: Книги ХХІ, 2010. – Вип.1 (37) Економічні науки. – С.101-105.- 0,6 д.а.
-
Маркетингові аспекти формування конкурентного середовища підприємств роздрібної торгівлі. Збірник наукових статей Буковинського університету, січень 2010р.- С. 31-35.- 0,6 д.а.
-
Конкурентні стратегії маркетингової діяльності підприємства. Збірник наукових статей Хмельницького національного університету, березень 2010 р.. – С.67-72. - 0,5 д.а.
-
Становлення і проблеми організації маркетинг-менеджменту в підприємницькій діяльності. Науковий вісник ЧТЕІ КНТЕУ "Економічні науки", IV, 2010 р.- С.88- 102. - 0,6 д.а.
-
Інноваційні рішення підвищення конкурентоспроможності торговельних підприємств. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. – Випуск ІІІ(47). Економічні науки. – Чернівці, 2012. - 0,4 д.а.
-
Розвиток маркетингового управління діяльністю торговельного підприємства. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. – Випуск І(45). Економічні науки. – Чернівці, 2012. - 0,4 д.а.
-
Маркетингові підходи до критеріїв оцінки лояльності покупців. Науковий вісник БДФЕУ: Зб. наук. пр. Економічні науки. -Чернівці: Буковинський державний фінансово-економічний університет, 2012. - 0,4 д.а.
-
Лошенюк І.Р., Грейцар Т.В. Сутнiснi характеристики товарної політики торговельних підприємств. Наук. вісн. Чернів. торг.-екон. ін-ту КНТЕУ, Вип. ІІІ (51). – Чернівці 2013р. - 0,4 д.а.
-
Лошенюк І.Р., Олійнич С.І. Инструменты продвижения имиджа города, его идентичности и узнаваемости (на примере г. Черновцы). Международный профессиональный журнал "Маркетинг и реклама в Украине", ноябрь 2013г. - 0,3 д.а.
-
Лошенюк І.Р., Олійнич С.І. Событийный маркетинг как инструмент повышения туристической привлекательности территории (на примере города Черновцов). Фаховий журнал «Маркетинг и реклама» №1 (№ 208), січень 2014.- 70. (с.66-68). - 0,8 д.а.
-
Лошенюк І.Р., Хотинь Л.В. «Впровадження систем управління якістю на виробничих підприємствах». V Міжнародна науково-практична конференція. «Сучасні економічні системи: стан та перспективи», м.Хмельницький, 14-15 травня, 2014 р., ХКТЕІ с.14-17. - 0,56 д.а.
-
Сучасні тенденції міграційних потоків у світі. Вісник ЧТЕІ КНТЕУ. Економічні науки. Випуск ІІІ-IV (63-64). - Чернівці, 2016.
-
Сучасні методи продажу товарів підприємствами. Вісник ЧТЕІ КНТЕУ. Економічні науки. Випуск І. - Чернівці, 2019.
-
Новітні маркетингові комунікації підприємств. Вісник ЧТЕІ КНТЕУ. Економічні науки. Випуск II. - Чернівці, 2019.
-
Лошенюк І.Р., Лошенюк О.В. Бренд орієнтована система управління підприємством // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2021. - Вип. І /20-21.
-
(Web of Science). Вдовічена O., Вдовічен A., Лошенюк O., Лошенюк I., Чичун В. (2021). Впровадження бренд-менеджменту в управління діяльністю підприємства: українські реалії // Збірник наукових праць. Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики, Том 5. № 40, с. 546–555. https://doi.org/10.18371/fcaptp.v5i40.245227 https://orcid.org/0000-0002-0692-9318.
Іноземні публікації:
-
Колективна монографія. «Инновационные подходы в управлении конкурентоспроможностью субьектов предпринимательства». Лошенюк И. Р. Инновационные подходы в управлении конкурентоспроможностью субьектов предпринимательства: [колективна морографія] The strategy to increase competitiveness of trade enterprises in the border region // Ventspils Augstskola (Ventspils University College, Ventspils, Latvia ), - Riga: "Landmагк", SІА, (травень) 2016. - Vol.1. - рр.134-143.
-
Колективна монографія. Forecasting of cross-border regions development: scenario approach / team of authors edited by Kyfiak Vasyl, Carmen Nastase - Suceava: Publishing House Editura Universitatii 2017. - 197 р. (I. Losheniuk - 3.1, 3.2) - р. 97-113.
Конференції:
Наукові тези:
-
Вплив маркетингової стратегії на конкурентоспроможність підприємства. В зб. матеріалів ХУ міжнародної науково-практичної конференції «Стратегічний розвиток регіону – економічне зростання та інтеграція»: Тези доп. 11-12 травня 2006 року. Ч.ІІ. – Чернівці, 2006. – С.330-334. - 0,4 д.а.
-
Стратегічний підхід до управління комерційною діяльністю підприємства. В зб. матеріалів ІІ міжнародної науково-практичної конференції „Образование и наука без границ – 2006”: Тези доп. 18-28 грудня 2006 року. – Том 2. - Днепропетровск: Наука и образование, 2006. –С.17-19. - 0,3 д.а.
-
Конкурентні переваги маркетингового управління торговельним підприємством. Матеріали ХУ1 Міжнародної науково-практичної конференції „Структурно-інституційні зміни та інвестиційно-інноваційний розвиток регіону”. Тези доп.. 17-18 травня 2007 року. – Чернівці, 2007. - с.189-190. - 0,2 д.а.
-
Маркетингово-орієнтований механізм формування конкурентної стратегії підприємства. Матеріали 111 Міжнародної науково-практичної конференції „Проблеми та перспективи розвитку підприємництва в Україні”. Тези доп. 15-17 травня 2007 року. М. Ялта Київський національний торговельно-економічний університет, 2007 . – С.164-166. - 0,2 д.а.
-
Моделювання інноваційного розвитку торговельного підприємства. Зб. наук. праць другої Всеукр. наук.-практ. конф. молодих науковців; „Інформаційні технології та моделювання в економіці” Черкаси, 15-17 травня 2007 р. Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького – Черкаси: Брама, видавець Вовчок Л.Ю., 2007. – С.76-79.- 0,3 д.а.
-
Особливості формування конкурентного середовища регіону. Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції аспірантів, молодих учених та науковців „Проблеми та перспективи розвитку регіональної ринкової економіки” 11-13 травня 2007 р. м. Кременчук Кременчуцький інститут Дніпропетровського університету економіки і права. – с.124-126. - 0,2 д.а.
-
Статистична оцінка соціально-економічного розвитку споживчого ринку України. Зб. наук. праць „Всеукраїнської науково-практичної конференції „Статистична оцінка соціально-економічного розвитку”, 17 травня 2007 року – Хмельницький: Хмельницький університет управління та права, 2007. - с.107-109. - 0,2 д.а.
-
Використання біологічного палива як один із трендів вирішення соціально-економічних проблем прикордонних територій (на прикладі Чернівецької області). Матеріали ІУ Міжнародної науково-практичної конференції „Проблеми розвитку прикордонних територій та їх участь в інтеграційних процесах”, м.Луцьк, 11-12 жовтня 2007р.- Луцьк.: РВВ „Вежа” Волин. Держ.ун-ту ім. Лесі Українки, 2007. – с.404-407. - 0,3 д.а.
-
Сучасні підходи до впровадження інновацій у вищій школі. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції „Сучасні освітні технології у вищій школі”: Тези доповідей: У 2-ч. –Ч.1. –К. Київ. нац. торг.екон. ун-т, 1-2 листопада 2007. – с. 80-82.- 0,2 д.а.
-
Особливості розвитку рекламного ринку міста Чернівці.Всеукраїнська науково-практична конференція „Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики, м. Київ, КНТЕУ 22 листопада 2007 р. – с.18-20.- 0.2 д.а
-
Маркетингові принципи дослідження ринку споживачів Буковини. Матеріали третьої всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Україна наукова” 20-22 грудня 2007 року, м. Київ, Інститут наукового прогнозування, частина 3. – с.63-64. - 0,2 д.а.
-
Управління конкурентоспроможністю торговельних підприємств.Матеріали 11 міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої відзначенню 70-річчя з дня народження В’ячеслава Чорновола „Сучасні проблеми економіки та управління” . м. Львів, 7 грудня 2007 р. Львівський державний інститут новітніх технологій та управління ім.. В. Чорновола. –- Львів:”Апріорі”, 2007. – с.260- 262. -0,2 д.а.
-
Принципи регулювання конкурентного середовища підприємств. Матеріали 1 Міжнародної науково-практичної конференції „Інноваційно-інвестиційна модель розвитку національної економіки”, м. Донецьк, Донец. Нац. ун-т економіки ів торгівлі ім..Туган-Барановського, 26 лютого 2008 р. с.375-378.- 0,3 д.а.
-
Пріоритетні напрями формування конкурентного середовища в регіоні. Збірник тез ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції аспірантів, молодих учених та науковців присвячена 10-річчю КІ ДУЕП- Кременчук, 14-16 квітня 2008 р. - с.73-75.-0,2 д.а.
-
Формування маркетингової системи управління торговельним підприємством. Матеріали ХУІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 7-8 травня 2008 року „Транскордонне співробітництво як фактор активізації євро інтеграційних процесів. –Чернівці, ЧТЕІ КНТЕУ, 2008. – С.195-198.- 0,3 д.а.
-
Міжнародний досвід розвитку конкурентоспроможних форм роздрібної торгівлі. Тези доповідей ІІ міжнародної науково-практичної конференції „Управління інноваційним процесом в Україні: проблеми, перспективи, ризики”. – Львів:Видавництво Національного університету „Львівська політехніка”.- 2008. – С.209-211.- 0,3 д.а.
-
Пріоритетні напрями поглиблення інтеграційних процесів у торговельних відносинах. Матеріали У Міжнародної науково-практичної конференції „Проблеми розвитку прикордонних територій та їх участь в інтеграційних процесах, м.Луцьк, 16-17 жовтня 2008 р. у Волинському національному університеті ім.. Л. Українки.- Луцьк: РВВ „Вежа”, 2008.- с.140-142.- 0,2 д.а.
-
Сучасний аспект інноваційного розвитку в умовах трансформаційної розбудови економіки. XVIII Міжнародна науково-практична конференція "Функціонування єврорегіонів в умовах трансформаційної економіки": м. Чернівці, 7-8 травня 2009 р. (Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ). – С.59-62. -0,3 д.а.
-
Концептуальна модель механізму управління конкурентоспроможністю підприємства. ІІІ Міжнародна науково-практична конференція "Управлінські аспекти підвищення національної конкурентоспроможності" Кримський інститут бізнесу 23-25 жовтня 2009 р. м. Сімферополь. –С.61-63. - 0,3 д.а.
-
Маркетинговий потенціал підприємства на основі стратегії інтеграції з бізнес-партнерами.IV Міжнародна науково-практична конференція "Реформування економіки України: стан та перспективи", КНЕУ, м. Київ 26-27 листопада 2009р. – С. 45-48.- 0,3 д.а.
-
Формування конкурентного середовища підприємств роздрібної торгівлі ІV Міжнародна науково-практична конференція "Стратегія розвитку України у глобальному середовищі" Кримський інститут бізнесу 13-15 листопада 2009 р., м. Сімферополь. – С.81-83.- 0,3 д.а.
-
Сучасні підходи до впровадження інновацій у Вищій школі. Науково-практична конференція "Викладання маркетингу: чому і як навчати студентів для роботи в умовах невизначеного підприємницького середовища" Інститут інноваційних технологій і змісту освіти 27 березня 2009 р.- С.23-25.- 0,2 д.а.
-
Маркетинговий потенціал підприємства на основі стратегії інтеграції з бізнес партнерами. IV Міжнародна науково-практична конференція "Реформування економіки України: стан та перспективи" 26-27 листопада 2009 р., м. Київ "КНЕУ ім. В. Гетьмана". - 0,3 д.а.
-
Формування механізму ефективного управління торговельним підприємством Міжнародна науково-практична конференція "Транскордонне співробітництво як важлива складова євроінтеграційних процесів України", ЧТЕІ КНТЕУ, 6-7 травня 2010 р., м. Чернівці. – С. 201-202.- 0,1 д.а
-
Методичні основи управління інноваційною маркетинговою діяльністю підприємства. V Міжнародна науково-практична конференція "Маркетингові технології в умовах інноваційного розвитку економіки" 9-11 грудня 2010 р., Хмельницький національний університет, м. Хмельницьк. – С.80-81.- 0,2 д.а.
-
Формування маркетингової стратегії підприємства в конкурентному середовищі. Збірник тез одинадцятої міжнародної науково-практичної конференції "Маркетинг в Україні", м. Київ, КНЕУ 22-23 жовтня 2010 р. -0,2 д.а.
-
Функціональні особливості маркетингу відносин у сфері роздрібної торгівлі. Науково-практична інтернет-конференція "Важелі і механізми формування сталого розвитку економіки в умовах світової глобалізації" 9-10 грудня 2010 р., Тернопільський університет економіки і підприємництва. – С.53-54. - 0,2 д.а.
-
Особливості брендінгу вітчизняних підприємств. ІV Всеукраїнська науково-практична конференція "Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики" 8 грудня 2010 р., м. Київ, КНТЕУ. – С.42-44. - 0,2 д.а.
-
Роль шрифтів в оформленні рекламного звернення. V Всеукраїнська науково-практична конференція "Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики" 18 листопада 2011 р., м. Київ, КНТЕУ. – С.109-111. - 0,2 д.а.
-
Сучасні тенденції розвитку маркетингового управління підприємством. Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Економіка і управління в умовах глобалізації" 1 грудня 2010 р., м. Донецьк ДонНУЕТ ім. Михайла Туган-Барановського. – С.268-270.- 0,2 д.а.
-
Організаційне нововведення як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств. Матеріали міжвузівської науково-практичної конференції, 25 листопада 2011 р., м. Кривий ріг, - С. 60-63.
-
Практичні аспекти формування конкурентних стратегій підприємств. Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Розвиток країн в умовах глобалізації" 15-16 березня 2012 р., Тернопільський національний економічний університет, м. Тернопіль.- 0,1 д.а.
-
Організаційно-економічний механізм забезпечення довгострокової конкурентоспроможності підприємств. Міжнародна науково-практична конференція "Соціально-економічні проблеми України в глобальному просторі" , 26-27 квітня 2012 року, ЧТЕІ КНТЕУ. м. Чернівці. - 0,2 д.а.
-
Підвищення клієнтоорієнтованості торговельних мереж. ХІІ Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг в Україні" ДНЗ "КНЕУ ім. В.Гетьмана", 14-15 грудня 2012 р., м. Київ. - 0,1 д.а.
-
Сучасні тенденції розвитку ринку інтернет-реклами. VI Всеукраїнська науково-практична конференція "Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики" 15 листопада 2012 р., КНТЕУ, м. Київ. - 0,1 д.а
-
Маркетингові інструменти забезпечення лояльності покупців. І Міжнародна наукова конференція "Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн" ДВНЗ "Національний гірничий університет", 5 листопада 2012 р., м. Дніпропетровськ. - 0,1 д.а.
-
Досвід організації та проведення регіональних фестивалів реклами. ІІ Всеукраїнська конференція завідувачів кафедрами маркетингу, реклами та суміжних дисциплін, 27 вересня 2012 р., КНТЕУ, м. Київ. - 0,1 да.
-
Технологія проведення досліджень маркетингу територій. IX Міжнародна науково-практична конференція "Маркетингові дослідження: інструменти та технології" 28 вересня 2012 р., Виставковий центр "Експоплаза", м. Київ. - 0,1 д.а.
-
Маркетингові інструменти управління діяльністю підприємств. ХХІ Міжнародна науково-практична конференція. «Формування соціально-економічного розвитку регіонів України в умовах суспільних трансформацій», ЧТЕІ КНТЕУ, 18-19 квітня 2013р., м. Чернівці. - 0,1 д.а.
-
Практика проведення студентських фестивалів реклами. ІІІ Всеукраїнська конференція завідувачів кафедр маркетингу, реклами та суміжних дисциплін, м. Київ, КНТЕУ, 26.09. 2013р. -0,2 д.а.
-
Споживче сприйняття нових маркетингових технологій. X Міжнародна науково-практична конференція "Маркетингові дослідження: інструменти та технології", Виставковий центр "Експоплаза", м. Київ, 27.09. 2013р. - 0,2 д.а.
-
Підвищення клієнтоорієнтованості торговельних підприємств. Регіонально-кластерна політика у розвитку світової та української економіки : матеріали Міжнародної науково-практична конференції, м.Чернівці, 24-25 квітня 2014 р. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2014. – 368 с.- 0,2 д.а.
-
Нові професійні стандарти підготовки фахівців маркетингової сфери. 4 Всеукраїнська конференція завідувачів кафедр маркетингу, реклами та суміжних дисциплін 3 жовтня 2014р. м.Київ КНТЕУ, 2014. - 0,2. д.а.
-
Лошенюк І.Р., Грейцар Т.В. Ребрендинг як засіб довгострокової дії підприємства на ринку. Міжнародна науково-практична інтернет-конференція: «Четверті економіко-правові дискусія»14 жовтня 2014р. - 0,2 д.а.
-
Лошенюк І.Р., Жалба І.О. Вплив комунікацій на формування лояльності споживачів на міжнародному ринку. Матеріали Міжнародної науково-практичної «Україна та ЄС: подолання технічних бар’єрів у торгівлі» 18-19 березня 2015 р., КНТЕУ. - 0,3 д.а.
-
Фактори підвищення конкурентоспроможності підприємства. Міжнародна наукова інтернет-конференція «Стан та перспективи розвитку обліково-аналітичного забезпечення управління підприємницькою діяльністю в умовах євроінтеграційних процесів» ЧТЕІ КНТЕУ, м. Чернівці, 26-27.11.2015 р. - 0,3 д.а.
-
Маркетингові інструменти формування стратегії діяльності підприємства.XІ Міжнародна науково-практична конференція «Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики» (КНТЕУ, м.Київ), 3 грудня 2015 р.- 0,3 д.а.
-
Застосування інноваційних маркетингових технологій в умовах інтеграції в міжнародний економічний простір. Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України», 3-5 грудня 2015 р., Хмельницький. - 0,2 д.а.
-
Фактори підвищення конкурентоспроможності підприємства. Матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції на тему «Стан та перспективи розвитку обліково-аналітичного забезпечення управління підприємницькою діяльністю в умовах євроінтеграційних процесів, 26-27 листопада 2015 р. - 0,2 д.а.
-
Маркетингова стратегія позиціонування діяльності підприємств регіону в умовах євроінтеграції. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Європейський вибір економічного поступу регіону», м. Чернівці, 26-27 травня 2016 р., ЧТЕІ КНТЕУ. - 0,2 д.а.
-
Стратегія стійкого розвитку підприємств підприємств регіону. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасні концепції управління економічним розвитком країни», м. Одеса, 22-23 січня 2016 р. «Центр економічних досліджень та розвитку». - У 2-х частинах. - О.: ЦЕДР, 2016. - Ч.1. - 0,3 д.а.
-
Методичний інструментарій стратегічного маркетингового управління розвитку регіону. Міжнародна науково-практична конференція «Туризм як пріоритетний напрям соціально-економічного розвитку регіону», ЧТЕІ КНТЕУ, м. Чернівці, 23-24 квітня 2015 р. - 0,3 д.а.
-
Лошенюк І.Р., Жалба І.О. Вплив комунікацій на формування лояльності споживачів на міжнародному ринку. Матеріали Міжнародної науково-практичної “Україна та ЄС: подолання технічних бар’єрів у торгівлі ”, 18-19 березня 2015 р., КНТЕУ.- 0,2 д.а.
-
Маркетингова стратегія позиціонування діяльності підприємств регіону в умовах євроінтеграції . Європейський вибір економічного поступу регіону: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2016. – с.147-149. (26-27 травня 2016)- 0.2 д.а.
-
Лошенюк І.Р. Маркетингові складові екологічної модернізації підприємств регіону / Лошенюк І.Р., Лошенюк О.В. //Матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції «Еколого-економічна система управління підприємством, регіоном, суспільством: обліково-аналітичні аспекти», м/ Чернівці, 24-25 листопада 2016, с. 211-213.
-
Лошенюк І.Р. Особливості та тенденції розвитку креативу в рекламі / Лошенюк І.Р., Жалба І.О. / Матеріали X Всеукраїнської науково-практичної конференції «Реклама: інтеграція теорії та практики» (18 листопада 2016 р. КНТЕУ)с. 107-109.
-
Лошенюк І.Р. Нові комунікаційні технології мотивації споживачів / Лошенюк І.Р., Клинова А.О. / Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «П'ятнадцяті економіко-правові дискусії» (м. Львів, МІК «Наукова спільнота» 21 листопада 2016 р.) с. 60-62.
-
Лошенюк І.Р. Перспективи розвитку нових концепцій маркетингу / Лошенюк І.Р., Вишневська А. / Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «П'ятнадцяті економіко-правові дискусії» (м. Львів, МІК «Наукова спільнота» 21 листопада 2016 р.) с. 56-58.
-
Лошенюк І.Р. Інноваційні маркетингові технології залучення споживачів / Лошенюк І.Р., Киришко Л. / Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «П'ятнадцяті економіко-правові дискусії» (м. Львів, МІК «Наукова спільнота» 21 листопада 2016 р.) с.58-60.
-
Лошенюк І.Р. Сучасні засоби маркетингових комунікацій підприємств / Лошенюк І.Р., Собчук Н. / Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «П'ятнадцяті економіко-правові дискусії» (м. Львів, МІК «Наукова спільнота» 21 листопада 2016 р.) с. 54-55.
-
Лошенюк І. Маркетингові стратегії у діяльності підприємств регіону / Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток прикордонних регіонів в системі транскордонного співробітництва», 27-28 квітня 2017 р. с. 161-163.
-
Лошенюк І.Р. Сучасні методи маркетингових досліджень в діяльності підприємств / І.Р. Лошенюк, А.А. Пентякова // International scientific-practical conference «Innovation management in marketing: modern trends and strategic imperatives», 12-13.04.2018 р. (Poznan, Poland), р. 118-121.
-
Лошенюк І.Р. Маркетингові інструменти управління конкурентоспроможністю підприємств // Міжнародна наукова конференція «ANTICRISIS MANAGEMENT: STATE, REGION, ENTERPRIZE», м. Ле-Ман (Франція), 17 листопада 2017 р. - с. 137-140.
-
Лошенюк І.Р. Новітні маркетингові технології у рекламній діяльності підприємств // XI Міжнародна науково-практична конференція «Реклама: інтеграція теорії та практики», м. Київ, КНТЕУ, 23 листопада 2017 р.
-
Лошенюк І.Р. Маркетингові дослідження соціально-економічних перспектив розвитку регіону // XII Міжнародна науково-практична конференція «Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України», ХНУ, 29 листопада - 1 грудня 2017 р. - С.85-86.
-
Лошенюк І.Р. Стратегії міжнародного маркетингу в туристичній галузі / І.Р. Лошенюк, О.В. Лошенюк // Міжнародна науково-практична конференція «Сучасний стан та перспективи розвитку туризму», м. Чернівці-Сучава, 2-4 травня 2018 р. - Чернівці: ПВКФ «Технодрук», 2018.-е. 229-231.
-
Лошенюк І.Р., Лошенюк О.В. Сучасні тенденції продажу товарів та обслуговування покупців підприємствами // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : матеріали XIII Міжнародної науково-практичної конференції (29.11-1.12.2018 р.). - Хмельницький : ХНУ, 2018 р.-240 с.
-
Лошенюк І.Р. SWOТ-аналіз як основа формування маркетингових стратегій підприємства І.Р. Лошенюк, А. О. Чобан / Тридцять треті економіко-правові дискусії : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 27 грудня 2018 р. Режим доступу: http://www.spilnota.net.ua/ua/article/id-2711/.
-
Лошенюк І.Р. Сучасні методи організації дослідження діяльності підприємства Л.Р. Лошенюк, О.А. Серебрянська / Тридцять треті економіко-правові дискусії : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 27 грудня 2018 р. Режим доступу: http://www.spilnota.net.ua/ ua/article/id-2712/.
-
Лошенюк І.Р. Особливості стратегії позиціонування діяльності підприємств // Проблеми та перспективи розвитку економіки України в умовах євроінтеграції: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (м. Львів, 24.01.2019 р.) : тези доповідей. - Львів : Львівський торговельно-економічний університет, 2019. -376 с.
-
Лошенюк І.Р. Ефективні маркетингові комунікації підприємств // І.Р. Лошенюк, В.А. Гнат // Сучасний стан та перспективи розвитку економіки, фінансів, обліку, менеджменту та права : збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 11 травня 2019р.): у 7 ч. - Полтава: ЦФЕНД, 2019. - 4.7. - 61 с. Режим доступу: http://www.economics.іn.ua/2019/05/7.html.
-
Лошенюк І.Р., Лошенюк О.В. Новітній маркетинговий інструментарій забезпечення розвитку підприємств прикордонного регіону // Фінансове забезпечення розвитку малого та середнього бізнесу у прикордонних регіонах: матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції, м.Чернівці, 14 травня 2019 р. - Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2019. - 224 с.
-
І.Р. Лошенюк, О.В. Лошенюк Маркетингові стратегії управління розвитком підприємств // Матеріали XIV Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України» (28-30 листопада 2019 р., Хмельницький національний університет, м.Хмельницький) pdf-формат.
-
І.Р. Лошенюк, О.В. Лошенюк // «Інноваційні технології та підвищення ефективності виробництва харчових продуктів». Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції в заочній формі (7 квітня 2020 р.) м.Умань . Сучасні технології підвищення ефективності діяльності закладів ресторанного господарства. с. 18-21.
-
І.Р. Лошенюк Зеленюк О.В. // «Маркетингові технології у просуванні брендів товарів підприємств». ІІ Міжнародна науково-практична конференція у форматі Zoom-сесії: «Бренд-менеджмент: маркетингові технології». 1 червня 2020 р. м. Київ, pdf-формат.
-
І.Р. Лошенюк Зеленюк О.В. // «Омніканальний маркетинг у забезпеченні розвитку підприємств регіону.» Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону». ЧТЕ КНТЕУ 11-12 листопада 2020 року м. Чернівці (Україна) – м.Сучава, Ватра-Дорней (Румунія). (0,2 д.а.).
-
І.Р. Лошенюк, О.В. Лошенюк // «Управління позиціонуванням товарів підприємств на ринку». Матеріали міжнародної науково-практичної он-лайн конференції «Трансформація податкової та обліково-аналітичної систем в контексті сучасних кризових явищ». 20 травня 2021 р., м. Чернівці. с. 260-262 (0,2 д.а.).
-
І.Р. Лошенюк, О.В. Лошенюк // «Маркетингове управління розвитку бренд технологій підприємств». Матеріали VI міжнародної науково-практичної он-лайн конференції «Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України» 16-18 грудня 2021 р., ХНУ, м. Хмельницький. - (0,2 д.а.).
Підручники та методичні матеріали:
Підготовлено та надруковано навчальні посібники та дистанційні курси:
-
Навчальний посібник «Маркетингова цінова політика» (грифом МОН України), 2008 р. - 3, 8 д.а.
-
Навчальний посібник «Стратегічний маркетинг», 2008 р. - 2, 2 д.а.
-
Навчальний посібник «Технологія управління якістю та екологічна безпека харчових виробництв», 2009 р., 5,8 д.а.
-
Навчальний посібник «Маркетингова товарна політика» (грифом МОН України),2011 р., - 16,1 д.а.
-
Навчальний посібник «Мерчандайзинг:», 2012 р. - 12,5 д.а.
-
Навчальний посібник «Стратегічний маркетинг» для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг», 2012 р. - 5,0 д.а.
-
Навчальний посібник «Маркетингова товарна політика» (електронний) , 2013 р. - 11,6 д.а.
-
Навчальний посібник «Маркетинг». Для студентів галузі знань 0305 «Економіка та підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг», 2014 р. - 9,4 д.а.
-
Навчальний посібник «Інфраструктура товарного ринку», 2014. - 143 с.
-
Навчальний посібник «Міжнародний маркетинг», 2015 р. - 12,0 д.а.
-
Навчальний посібник «Маркетинг» (електронний) для студентів ОС «бакалавр».
-
Електронний посібник «Міжнародний маркетинг» для студентів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг», 051 «Міжнародна економіка», денної форми навчання, ОС - «бакалавр», 2016 р.
-
Дистанційний курс «Маркетинг» для студентів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» всіх форм навчання, 2016 р.
-
Дистанційний курс «Продакт плейсмент» для студентів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» всіх форм навчання, 2017 р.
-
Навчальний посібник «Стратегічний маркетинг», 2017.
-
Навчальний посібник «Продакт плейсмент» для студентів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» всіх форм навчання, 2019 р.
-
Навчальний посібник «Маркетинг послуг» для студентів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» всіх форм навчання, 2019 р.
-
Розділ у навчальному посібнику «Управління лояльністю», квітень 2020р.
-
Розділ у електронному навчальному посібнику «Маркетинг послуг», березень 2020р.
-
Навчальний посібник «Торговельний маркетинг», 2021 р.