Жалба Ілля Олександрович

Кандидат економічних наук, доцент

Коротка характеристика кар’єрного росту. У 2003 році закінчив Чернівецький національний університет, за спеціальністю «Міжнародна економіка». У 2010 році захистив кандидатську дисертацію на тему «Управління системою маркетингових комунікацій на підприємствах меблевої промисловості». З 2013 р. – доцент кафедри товарознавства та маркетингу Чернівецького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету.


Опубліковані роботи:

1. Архетип як метод створення ефективної та успішної реклами / І.О. Жалба, Ю.Скіцько // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2012 р. – Вип. 1(45). Економічні науки. С. 278-283.

2. Маркетингові комунікації: теоретичні підходи та практичний аспект / І.О. Жалба // Науковий вісник Чернівецького національного університету: Збірник наукових праць. Випуск 681. Економіка. –– Чернівці, 2014. с. 141-145

3. Особливості стратегічного розвитку торговельних підприємств із застосуванням маркетингу / І.О.Жалба, О.Я. Бозуленко // Регіонально-кластерна політика у розвитку світової та української економіки : матеріали Міжнародної науково-практична конференції, м.Чернівці, 24-25 квітня 2014 р. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2014. – 368 с.


Наукові інтереси: дослідження реклами на регіональному ринку.


Підвищення наукової та педагогічної кваліфікації: У 2008 році пройшов підвищення кваліфікації на кафедрі маркетингу та реклами на КНТЕУ.

Беру активну участь у наукових форумах, круглих столах із залученням органів місцевої державної влади.


Викладає дисципліни: «Реклама в системі маркетинг», «Рекламний креатив», «Реклама в торгівлі», «Рекламний та PR-маркетинг».


Захоплення: футбол, туризм, автомобілі.


E-mail: indm@ukr.net

Система Orphus