Гільдебрант Катерина Йосипівна

Доцент кафедри маркетингу, цифрової економіки та підприємництва,
кандидат філологічних наук

ORCID ID
ResearcherID

Стаж роботи:

15 років (в т.ч. наукового – 14 р., науково-педагогічного – 12 р.

e-mail: katgildebrant2@gmail.com


Освіта, вчені ступені, вчені звання:

- 2000 р. - закінчила Кам’янець-Подільську гімназію №14;

- 2000-2005р. – навчалась у Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича, отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Мова та література (англійська)» та здобула кваліфікацію магістра філології, викладача англійської мови та літератури, вчителя німецької мови;

- 2007 - 2010 рр. - навчалась в очній аспірантурі Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка.

- 2011 р. – захистила кандидатську дисертацію на тему «Творчість «сердитих молодих людей» як феномен британської контркультури середини ХХ століття», здобула науковий ступінь кандидата філологічних наук зі спеціальності 10.01.04 «Література зарубіжних країн».

- 2014 р. – отримала вчене звання доцента кафедри сучасних європейських мов.

Наукові інтереси та викладацька практика:

Сфера наукових інтересів: концептуальні принципи неореалізму та їх реалізація в англійській літературі ХХ століття; новітні технології активізації навчання іноземній мові у немовному ВНЗ.

Викладає дисципліни: «Іноземна мова за професійним спрямуванням», «Іноземна мова спеціальності», «Друга іноземна мова»


Участь у грантах, закордонних наукових заходах, стажування, підвищення кваліфікації:

  1. 2006-2007 рр. - стажування у Вищій школі педагогічної майстерності ЧТЕІ КНТЕУ.
  2. 30.11.2018 по 30.12.2018 – підвищення кваліфікації на кафедрі комунікативної лінгвістики і перекладу ЧНУ ім. Ю.Федьковича.

Хобі та захоплення: образотворче мистецтво.


Наукова активність:

Публікації:

Монографії:

  1. Проблема духовної ґенези ідейно-естетичної програми «сердитих молодих людей» і концепція кальвінізму // Біблія як інтертекст світової літератури : колективна монографія / Під ред. проф. С. Д. Абрамовича ; Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. – Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2011. – С. 409-417.
  2. Hildebrant K. Typological Affinity of Ideological and Aesthetic Principles and Fictional Programs of English Angry Young Men Writers: Review from the 21st Century / Kateryna Hildebrant // Problem Space of Modern Society: Philosophical-Communicative and Pedagogical Interpretations. Collective monograph. Part II. Warsaw: BMT Erida Sp.z o.o, 2019. – 315-329 pp.
  3. Hildebrant K. Y. Angry Young Men in the Mid-Twentieth British Literature as Neorealism Representatives / K. Y. Hildebrant // Monografia pokonferencyjna : Science, Research, Development № 28. Philology, Sociology and Culturology. – Warszawa : Diamond trading tour, 2020. – P. 30-36.


Наукові статті:

  1. Антикультурна спрямованість творчості «сердитих молодих людей» як виклик цінностям англійського суспільства того часу // Наукові записки. Тернопільський національний пед. університет. Серія : Літературознавство / за ред. проф. М. Ткачука. – Тернопіль : ТНПУ, 2010. – Вип. 29. – С. 233-242.
  2. Предметний світ у творах «сердитих молодих людей» // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка : Філологічні науки. – Вип. 23. – Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2010. – С. 38-43.
  3. Ідейно-естетична функція пейзажу у творах письменників групи «сердиті молоді люди» //Література в контексті культури : зб. наук. праць. Вип. 20. / ред. кол.: В. А. Гусєв (відп. ред.) та ін. – Д.: Вид-во ДНУ, 2010. – С. 29-37.
  4. Генеза назви "сердиті молоді люди" та літературно-історичні параметри дефініції / К.Й. Гільдербрант// Актуальні проблеми перекладознавства, зарубіжної літератури. Педагогічні студії: збірник тез доповідей Міжвузівської науково- практичної конференції, Черкаси, 28 березня 2012 р. - Черкаси: СУЕМ, 2012.- С.53-55.
  5. Соціально-психологічні здобутки реалізму Діккенса в інтрепритації "сердитих молодих людей" /К.Й. Гільдербрант// Сучасна філологія, методика викладання іноземних мов та теорія і методи професійної освіти у міднародному просторі мови та культури: Збірка матеріалів I Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (14 березня 2012 р., м. Черкаси). - Черкаси: ФОП Велівченко В.О., 2012. - С. 85-87
  6. Авторська концепція людини та ціннісна орієнтація персонажа у творах "сердитих молодих людей"/К. Й. Гільдербрант// Світова література на перехресті культур і цицивілізацій: зб. наук. пр. - Вип.4. - Сімферополь: Кримський Архів, 2012.-С.50-61
  7. Літературно-історична роль мас медіа у формуванні феномену британської контркультури «сердиті молоді люди» / К. Й. Гільдебрант // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : Філологічні науки. – Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2013. – Випуск 34. – С. 344-349.
  8. «Сердиті молоді люди» як представники англійського неореалізму середини ХХ століття / К. Й. Гільдебрант // Наукові записки. Тернопільський національний пед. університет. Серія : Літературознавство / за ред. проф. М. Ткачука. –Тернопіль : ТНПУ, 2013. – Вип. 38. – С. 335-346.
  9. Типологічна спорідненість ідейно-естетичних позицій та художніх програм англійських письменників «сердиті молоді люди» / К. Й. Гільдебрант // Мова і культура. – К. : Видавничий дім Дмитра Бураго, 2013. – Вип. 16. – Т. 163. – С. 344-350.
  10. «Ідеальний» характер літературного пейзажу у творах «сердитих молодих людей» / К. Й. Гільдебрант // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : Філологічні науки. – Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2013. – Вип. 33. – С. 83-88.
  11. Використання мнемотехніки та мнемонічних прийомів у викладанні іноземної мови професійного спрямування / Катерина Гільдебрант // Поєднання інноваційних і традиційних технологій навчання української та іноземних мов як чинник забезпечення дієвості знань : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції / Харківський торговельно-економічний інститут КНТЕУ. – Х. : ФОП Панов А.М., 2018. – С. 42 – 46.
  12. Інноваційні технології покращення іншомовної комунікативної компетенції студентів економічних спеціальностей / Катерина Гільдебрант // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2019
  13. Hildebrant K. Foreign Language Proficiency of Ukrainian Students: Problems and Solutions / Kateryna Hildebrant // Global Imperatives for Business and Law Development : II International Scientific and Practical Conference (Kyiv, October, 10–11, 2019,). – Kyiv : KNUTE. – P. 805-813.


Іноземні публікації:

  1. «Сердиті молоді люди» в англійській літературі середини ХХ століття: питання правомірності віднесення того чи іншого письменника до складу угруповання / К. Й. Гільдебрант // Zbior raportow naukowych. „Nauka dzis: teoria, metodologia, praktyka„ (28.09.2013 - 30.09.2013 ) – Wroclaw : Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2013. – S. 13-16.
  2. Особливості жанру романів «сердитих молодих» письменників / К. Й. Гільдебрант // Zbior raportow naukowych. „Miedzynarodowa konferencja naukowa wymiany osiagniec naukowych„ (30.08.2014 - 31.08.2014 ) – Warshawa : Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2014. – S. 19-22.
  3. Створення та запровадження дистанційних курсів як спосіб організації самостійної роботи студентів / К. Й. Гільдебрант // Zbior raportow naukowych. “Nauka wczoraj, dzis, jutro” (30.05.2015 – 31.05.2015) – Warshawa : Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2015. – S. 13-15.
  4. Дистанційна форма здобуття вищої освіти: переваги та недоліки / К. Й. Гільдебрант // Zbior artykulow naukowych. Pedagogika. Teotetyczne i prektyczne aspekty rozwoju wspolczesnej nauki (30.09.2015 - 01.10.2015 ) – Warshawa : Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2015. - S. 40-43.
  5. Hildebrant K. Typological Affinity of Ideological and Aesthetic Principles and Fictional Programs of English Angry Young Men Writers: Review from the 21st Century / Kateryna Hildebrant // Problem Space of Modern Society: Philosophical-Communicative and Pedagogical Interpretations. Collective monograph. Part II. Warsaw: BMT Erida Sp.z o.o, 2019. – 315-329 pp.


Система Orphus