Чаплінський Юрій Богданович

Доцент кафедри маркетингу, цифрової економіки та підприємництва,
кандидат економічних наук

ORCID ID
Репозитарій

Стаж роботи:

20 років.

e-mail: Uran802007@gmail.com


Освіта, вчені ступені, вчені звання:

Чернівецький індустріальний технікум, 1995 – 1999 рр., молодший спеціаліст бухгалтер – фінансист – брокер, диплом з відзнакою;

Чернівецький національний університет ім. Ю.Федьковича, 1999 – 2002 рр., спеціальність «Фінанси», диплом з відзнакою;

Київський національний торговельно-економічний університет, заочна аспірантура за спеціальністю «Економіка та управління підприємствами», 2002 – 2006 рр.

Кандидат економічних наук, 2009 р., кандидатська дисертація на тему «Управління маркетинговою діяльністю туристичних підприємств» за науковою спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).

Доцент кафедри товарознавства та маркетингу, 2011 р.

Наукові інтереси та викладацька практика:

Сфера наукових інтересів: управління маркетинговою діяльністю туристичних підприємств; застосування маркетингового інструментарію в управлінні територіями; формування системи лояльності.

Викладає дисципліни: «Маркетинг», «Маркетингові комунікації», «Кризові комунікації», «Маркетинговий аналіз», «Маркетингові дослідження», «Маркетинг в туризмі», «Логістика», «Стратегічний маркетинг в готельному та ресторанному бізнесі».


Участь у грантах, закордонних наукових заходах, стажування, підвищення кваліфікації:

  1. Стажування на Товаристві з обмеженою відповідальністю «Ант ЛТД» (2016 р.; 2021 р.).
  2. Міжнародне стажування у Old Polish University in Kielce (2018 р.).
  3. Міжнародне стажування у Stefan cel Mare University of Suceava (2021 р.)


Нагороди:

  1. Грамота Головного управління освіти і науки Чернівецької облдержадміністрації за вагомі досягнення у розвиток науки, високий професіоналізм, зміцнення науково-технічного потенціалу України, підготовку наукових кадрів та з нагоди відзначення професійного свята - Дня науки. Наказ № 217 від 6.05.2011 р.
  2. Грамота Чернівецького міського голови за багаторічну сумлінну працю, особистий внесок у справу підготовки і виховання висококваліфікованих фахівців, вагомий науковий доробок та з нагоди Дня знань (серпень 2015 р.)
  3. Почесна грамота Всеукраїнської профспілки працівників і підприємців торгівлі, громадського харчування та послуг за багаторічну сумлінну працю, високий фаховий рівень роботи активну участь у громадському житті та з нагоди 50-ти річчя з дня заснування Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ (червень 2016 р.)


Хобі та захоплення: футбол, туризм, читання книг, їзда на велосипеді, водіння автомобіля, акваріумістика.



Наукова активність:

Публікації:

Монографії:

  1. Маркетингові комунікації в торгівлі : [колективна монографія] Лошенюк І.Р., Чаплінський Ю.Б., Жалба І.О., Нікульча В.А., Любківська Г.В. - Чернівці, 2015. - 176 с.
  2. Теоретичні аспекти екологічного аудиту / Ю.Б. Чаплінський, А.А. Чаплінська // Екологічний виклик сучасному глобальному світу в економічному вимірі. Колективна монографія / За ред. С.Д. Лучик, К.Л. Багрій. – Чернівці: Видавець «Ант ЛТД», 2016. - С. 160-167.



Статті у фахових журналах:

  1. Чаплінський Ю.Б. Застосування сучасних концепцій управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства / Ю.Б. Чаплінський, В.А.Нікульча // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ, 2015. – Випуск І (57). Економічні науки. С. 79 – 87.
  2. Чаплінський Ю.Б. Модель взаємовідносин туристичного підприємства з партнерами в умовах маркетингу взаємовідносин. Подано до друку у вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ, 2015. – Випуск ІІ (58). Економічні науки.
  3. Чаплінський Ю.Б., Нікульча В.А. Перспективи реалізації туристичного продукту в аспекті розвитку окремих видів туризму // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2016. – Вип. І (61). Економічні науки. – 272 с. (С. 96-102)
  4. Нікульча В.А., Чаплінський Ю.Б. Клієнтоорієнтований комплекс маркетингу підприємства роздрібної торгівлі // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2017. – Вип. I-IІ (65-66). Економічні науки. – 464 с. (С. 443-452)
  5. Чаплінський Ю.Б. PEST - аналіз прикордонного регіону // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2017. – Вип. IIІ (67). Економічні науки. – 260 с. (С. 94-100)
  6. Нікульча В.А., Чаплінський Ю.Б. Мотиваційна взаємодія підприємства роздрібної торгівлі та споживача // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2017. – Вип. IV (68). Економічні науки. – 240 с. (С.139-146)
  7. Чаплінський Ю.Б., Войцех С.В. Особливості маркетингового ціноутворення на різних типах ринків // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2017. – Вип. I-ІІ. Економічні науки.
  8. Нікульча В.А., Чаплінський Ю.Б. Методичний підхід до оцінювання взаємних змін у межах мотиваційної взаємодії підприємства роздрібної торгівлі та споживача / В.А. Нікульча, Ю.Б. Чаплінський. // Вісник Чернівецького тоговельно-економічного інституту. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2018. – Вип. ІІ (70). Економічні науки. – С. 258-264.
  9. Чаплінський Ю.Б. Особливості реалізації рекламної кампанії у соціальній мережі facebook / Ю.Б. Чаплінський, Р.Я. Пащин // Вісник Чернівецького тоговельно-економічного інституту. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2018. – Вип. ІV (72). Економічні науки. – С. 80-89.
  10. Чаплінський Ю.Б. Механізм формування системи лояльності споживачів до туристичного підприємства / Ю.Б. Чаплінський, В.А. Нікульча // Вісник Чернівецького тоговельно-економічного інституту. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2019. – Вип. І (73). Економічні науки. С.122-130.
  11. Чаплінський Ю.Б. Методичний підхід до оцінювання ефекту взаємодії туристичного підприємства із споживачами та партнерами / Ю.Б. Чаплінський, В.А. Нікульча // Вісник Чернівецького тоговельно-економічного інституту. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2019. – Вип. ІІІ-ІV (75-76). Економічні науки. – С. 146-161.
  12. Нікульча В.А. Маркетингові рішення підприємств роздрібної торгівлі у процесі мотиваційної взаємодії зі споживачами / В.А. Нікульча, Ю.Б. Чаплінський // Вісник Чернівецького тоговельно-економічного інституту. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2020. – Вип. І (77). Економічні науки. С. 279-289.
  13. Чаплінський Ю.Б. Нікульча В.А. Групування витрат на розробку та імпліментацію програми лояльності // Вісник Чернівецького тоговельно-економічного інституту. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2020. - Вип. ІV (80). Економічні науки. – С. 151-162.
  14. Чаплінський Ю.Б. Підходи до оцінки ефективності програми лояльності // Вісник Чернівецького тоговельно-економічного інституту. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2021. - Вип. ІІ (82). Вип. ІV. Економічні науки. – С. 54 - 66.


Система Orphus