Проведення брейн-рингу з фахових дисциплін
27 лютого 2018 року в рамках проведення Дня кафедри фінансів, банківської справи та підприємництва викладачі фінансів, банківської справи та підприємництва Гут Л. В., Вудвуд В. В., Простебі Л. І. організували проведення брейн-рингу з фахових дисциплін. До участі у брейн-рингу були запрошені студенти Чернівецького індустріального коледжу, Чернівецького коледжу дизайну та економіки та студенти 1 курсу спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування», які в цьому році вступили до ЧТЕІ КНТЕУ після закінчення коледжів на денну скорочену форму навчання.
Ведучим брейн-рингу став студент 4 курсу спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» Настащук О. О. Командам були задані питання різного рівня складності, на які студенти давали відповіді протягом трьох раундів.
За результатами запеклої боротьби 1 місце виборола команда студентів ЧТЕІ КНТЕУ «Станда» у складі: Коваль Я., Паланичко М., Гунди С., Станчака В., Рокочої Ю., Ковальчук В.
2 місце отримала команда студентів Чернівецького індустріального коледжу «ЧІК» у складі: Демянюк К., Петрук В., Тилечук В., Пендюк І., Бойчук О., Василик І.
На 3 місці опинилась команда студентів Чернівецького коледжу дизайну та економіки «Крейзі фрогс» у складі Терена В., Збіри І., Старчук Х., Мельник О., Олійник Ю., Коскової К.
Хочемо висловити особливу подяку за ґрунтовну підготовку студентів до брейн-рингу педагогам:
- Соколовій Оксані Миколаївні, завідувачу відділення інформаційних технологій, фінансів, маркетингу, туризму Чернівецького індустріального коледжу;
- Чепишко Анні Олександрівні, викладачу фахових дисциплін Чернівецького коледжу дизайну та економіки;
- Залевській Ользі Григорівні, завідувачу навчально-виробничою практикою Чернівецького коледжу дизайну та економіки;
- Голик Марії Миколаївні, куратору студентів 1 к. спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» денної скороченої форми навчання ЧТЕІ КНТЕУ.
Проведення інтелектуальних ігр та брейн-рингів між різними навчальними закладами дозволяє студентам зрозуміти, що отримані теоретичні знання та практичні навички з часом трансформуються в реальні життєві та виробничі ситуації, вирішення яких кожен з них повинен приймати самостійно.