Cтудентський круглий стіл на тему:
«Реклама як ефективний інструмент
охоплення цільової аудиторії»
13 листопада 2018 року в конференц-залі Чернівецького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету кафедрою товарознавства, маркетингу та комерційної логістики було організовано та проведено засідання студентського круглого столу на тему: «Реклама як ефективний інструмент охоплення цільової аудиторії».
На засіданні були присутні студенти денної форми навчання спеціальностей «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», «Менеджмент», «Туризм», «Фінанси». Участь у відкритті та роботі круглого столу взяли заступник директора з наукової, науково-методичної роботи та міжнародних зв’язків д.е.н., проф. Кифяк В.Ф., декан факультету управління, сфери обслуговування та харчових технологій Полянко В.В., зав. кафедрою товарознавства, маркетингу та комерційної логістики Лошенюк І.Р., а також викладачі кафедри товарознавства, маркетингу та комерційної логістики к.е.н., доц. Чаплінській Ю.Б., к.е.н., доц. Жалба І.О., к.е.н, доц.. Бозуленко О.Я., к.е.н. Бозуленко О.Ю., к.е.н., доц. Вдовічена О.Г., к.е.н. Нікульча В.А., ст. викл. Хотинь Л.В.
Модераторами круглого столу виступили к.е.н., доц. Жалба І.О. і к.т.н. доц. Лошенюк І.Р.
У роботі круглого столу взяли участь представники провідних підприємств у сфері торгівлі та обслуговування, рекламного бізнесу, зокрема, засновник, директор рекламного агентства «Grey team» Шкварчук С., засновник, директор маркетингової агенції «Marketing agency» Віщук В., співвласник портретних майстерень та брендів «Artfour», «Brushme», «Franklin» Богачик О., менеджер по проектах відділу «Локомотив» Москалюк І. Свої роботи презентували студенти 4 курсу денної форми навчання спеціальності «Маркетинг» Паньківський А., Байдюк Д. та Золотарчук І., які підготували рекламні проекти по фірмовому стилю та комерційному просуванні як існуючих брендів, так новостворених.
Виступи розпочав Богачик О. з доповіді «Як отримати 100 замовлень в день через Інтернет». Доповідач розповів про методику та особливості роботи як безпосередньо з клієнтами, так і через Інтернет. Розкрив особливості виробництва власної продукції та її збуту, акції та заходи стимулювання продажу, які застосовуються брендами «Brushme», «Franklin». Учасники круглого столу активно обговорювали запропоновані питання, доповнювали прикладами з власної практичної діяльності.
Доповідь Шкварчука С. була побудована на основі актуальних запитань, які було попередньо зібрано від студентської аудиторії. Було розкрито питання щодо джерел генерування ідей при розробці рекламних кампаній, особливості розробки фірмового стилю. Доповідач продемонстрував власні розробки рекламних кампаній для будівельного підприємства, рекламний підхід до пошуку працівників одного з лідируючих підприємств з виробництва електричних складових для автомобілів. Викладений матеріал надзвичайно зацікавив присутніх та викликав бурхливе його обговорення.
Новою була інформація у доповіді Віщука В., який розповів про креативну рекламу та про те як бути унікальним. У доповіді зазначалось, що підприємство співпрацює з англомовними замовниками, розробляє проекти для крупних компаній з великими бюджетами. Було розкрито і пояснено назву маркетингової агенції «Marketing agency». На завершення доповідач звернувся до студентів: «Не бійтесь розпочинати власну справу, не слухайте людей, які кажуть, що у Вас не вийде».
Москалюк Ірина підготувала доповідь про переваги та недоліки маркетингової та рекламної діяльності на основі аутсорсингу. Було детально розказано про особливості роботи відділу «Локомотив» ЗМК та необхідність роботи в команді. Зазначались переваги співпраці підприємств з агентством на основі аутсорсингу.
Доповідь Паньківського Андрія «Брендинг-дизайн як інструмент маркетингових комунікацій» розкривала цікаву тему про власноруч розроблений фірмовий стиль для кав’ярні «Thunder». Підготовка до відкриття була досить тривалою, а сьогодні кав’ярня працює вже близько 6 місяців і користується великим попитом у мешканців міста Івано-Франківська. Зокрема, Андрій розповів про вибір фірмових кольорів, визначення шляхом опитування назви кав’ярні. Фахівці практики відзначили ґрунтовність доповіді, чіткість побудови презентації та змістовність поданої інформації, надали студентові багато корисних порад.
Байдюк Д. презентувала власноруч розроблену торговельну марку косметичних товарів «TM&B». У доповіді було відображено складові фірмового стилю, розкрито особливості торговельної марки, значення літер, які присутні в її назві, вибір фірмового кольору («оливковий», який входить в 10 найбільш популярних).
Золотарчук І. презентувала фірмовий стиль морозива «Taco’s De Helado’s». Зазначила, що його оригінальність полягає в подачі морозива та технології виготовлення на основі кукурудзяної муки, яка використовується для виробництва мексиканської страви «Taco». Запропоновані фірмові кольори та фірмовий фургон, який буде переміщатись по місту з даним товаром.
Присутні науковці та гості відзначили високу активність слухачів під час обговорення питань засідання круглого столу. Органіатори щиро вдячні запрошеним фахівцям за цінний практичний досвід.
Підсумком роботи круглого столу стало підписання резолюції щодо подальшої співпраці викладачів кафедри товарознавства, маркетингу та комерційної логістики з метою спільного проведення наукових досліджень, дуальних лекцій, практичних занять тощо.