Майстер-клас на тему «Інноваціі в маркетинговій діяльності підприємства»
5 жовтня 2021 року кафедрою маркетингу, цифрової економіки та підприємництва разом з компанією «Bacara coffee» – українським виробником свіжообсмаженої зернової кави був проведений майстер-клас на тему «Інноваціі в маркетинговій діяльності підприємства» для студентів 1 та 3 курсів денної форми навчання спеціальності 073 «Менеджмент» спеціалізація «Управління бізнесом».
У роботі майстер-класу взяли участь заступник директора з навчально-педагогічної роботи, організації та забезпечення освітньо-виховного процесу ЧТЕІ КНТЕУ Ірина Лошенюк.
Робота майстер-класу проходила на виробничих площах компанії, яка заснована в 2015 році в м. Чернівці. Вже за перший рік роботи торгова марка стала місцевим брендом та активно почала виходити на всеукраїнський ринок, а у 2018 році відкрила власну франшизу кав’ярень «coffee to go» під торговою маркою «Bacara coffee». З компанією «Bacara coffee» кафедра підтримує давню ефективну співпрацю, адже освіта і практика – це сьогодні потужний рушій прогресу і розвитку вітчизняної економіки у глобальному вимірі.
Харчовий технолог компанії Юлія Сумик детально ознайомила студентів з історією походження та процесом закупівлі кавових зерен; розповіла та продемонструвала як за допомогою спеціального обладнання відбувається перевірка сировини на якість, здійснюються лабораторні дослідження. Наприкінці зустрічі розкрила професійні аспекти та продемонстрували техніку заварювання «ідеальної» чашки кави, надала можливість продегустувати різні сорти та види кави.
Кафедра маркетингу, цифрової економіки та підприємництва і студенти ЧТЕІ КНТЕУ щиро вдячні компанії «Bacara coffee» за такий цікавий і змістовний майстер-клас!