Майстер-клас на тему
«Діджитал-технології у банківській системі в умовах війни»
15 листопада 2022 року для студентів спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування» директоркою відділення АТ «Приватбанк», випускницею ЧТЕІ ДТЕУ Іриною Матущак був проведений майстер-клас на тему «Діджитал-технології у банківській системі в умовах війни».
Захід організований Асоціацією випускників ЧТЕІ ДТЕУ, членом якої є пані Ірина. Модерувала під час майстер-класу Любов Гут, доцентка кафедри фінансів та банківської справи.
На початку майстер-класу виступила Алла Чорновол, завідувачка кафедри фінансів та банківської справи. Вона акцентувала увагу присутніх на важливості співпраці зі стейкхолдерами, які знайомлять студентів з особливостями роботи у банківській сфері, нововведеннями, новими видами фінансових послуг, інноваційними продуктами, які надаються споживачам.
Під час науково-практичного заходу спікерка Ірина Матущак звернула увагу слухачів на етапи розвитку діджиталізації у банківській системі; структуру видів операцій, які здійснюються банком; особливостях роботи банківських установ в умовах війни; можливості надання кредитів під 0% річних; відкриття розрахункових рахунків та кредитування у режимі онлайн; захист банківської інформації.
Спікерку доповнювала Любов Гут, яка звернула увагу присутніх на питаннях захисту персональної фінансової інформації, правила формування неповторного кодового слова для віддаленої ідентифікації у банку та правила зняття коштів у терміналі. Вікторія Вудвуд, доцентка кафедри фінансів та банківської справи, поділилася власним досвідом запобігання здійснення шахрайської схеми заволодіння коштами на банківській карті.
Всі учасники майстер-класу брали активну участь в обговоренні основних аспектів цифрової діяльності банків та можливості проходження практичної підготовки та подальшого працевлаштування у банківській установі.
ЧТЕІ ДТЕУ висловлює щиру подяку нашій випускниці Ірині Матущак за надзвичайно цікавий та наповнений практичною інформацією захід, а також за конкретні практичні поради щодо нових можливостей та сервісу, що підвищують зручність обслуговування споживачів банківських послуг.