Круглий стіл на тему:
«Сучасні ринкові принципи формування асортименту та забезпечення якості кави»
28 березня 2019 року в конференц-залі Чернівецького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету кафедрою товарознавства, маркетингу та комерційної логістики було організовано та проведено засідання студентського круглого столу на тему: «Сучасні ринкові принципи формування асортименту та забезпечення якості кави».
На засіданні були присутні студенти денної форми навчання спеціальностей 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 075 «Маркетинг», 073 «Менеджмент», 181 «Харчові технології». Участь у відкритті та роботі круглого столу взяли заступник директора з науково-педагогічної роботи та інноваційного розвитку к.е.н., доцент Е. О. Грицюк, декан факультету управління, сфери обслуговування та харчових технологій В. В. Полянко, зав. кафедрою товарознавства, маркетингу та комерційної логістики І. Р. Лошенюк, а також викладачі кафедри товарознавства, маркетингу та комерційної логістики к.б.н., доц. Т. Л. Шкабара, к.е.н., доц. О. Я. Бозуленко, к.е.н., доц. Ю. Б.Чаплінській, к.е.н., доц. І. О. Жалба, к.е.н., доц. О. Г. Вдовічена, к.е.н., доц. Бурдяк О.М. к.е.н. В. А. Нікульча, к.е.н. О. В. Лошенюк.
Виявили цікавість до тематики круглого столу декан факультету обліку, фінансів та економічної діяльності, к.е.н., доц. І.В. Мустеца, завідувач кафедри обліку та оподаткування д.е.н., професор С.Д. Лучик, завідувач кафедри технології і організації ресторанного господарства, к.е.н., доц. Т.С. Незвещук-Когут та старші викладачі І.П. Данилюк та Л.Т. Струтинська, завідувач кафедри фінансів, банківської справи та підприємництва, к.е.н., доц. Л.В. Гут та к.е.н., доц. А.В. Круглянко, к.е.н., доц. Т.Л. Томнюк, к.е.н., ст. викл. С.М. Юрій, начальник відділу забезпечення якості освіти та інноваційного розвитку Р.В. Кравчук.
Модераторами круглого столу виступили к.т.н., доц. І. Р Лошенюк, к.б.н., доц. Т. Л. Шкабара, к.е.н., доц. О. Я. Бозуленко.
У роботі круглого столу взяли участь представники провідних підприємств міста Чернівців, зокрема, директор мережі кав’ярень «Bacara coffee» Щербан Ігор, директор дистрибуції «Bacara coffee» Терещук Дмитро, маркетолог «Bacara coffee» Попова Ірина, харчовий технолог «Bacara coffee» Вакарик Надія, представник торговельної марки «Escobar coffee» Петрушко Іван.
Свої експериментальні дослідження презентували студенти 4 курсу денної форми навчання спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» Вербовська Марія-Любомира, Матвіїв Богдан, Щербан Олександра, які доповіли результати аналізу якості зразків питної води м. Чернівців та Чернівецької області, що використовується для приготування кави, вмісту екстрактивних речовин у досліджуваних зразках натуральної кави.
Особливий інтерес аудиторії викликала доповідь представника торговельної марки «Escobar coffee» Петрушко Івана, який окреслив сучасні ринкові тенденції виробництва кави, особливості сучасних технологій обсмажування кави з використанням відповідних апаратів, принципи формування смакових та ароматичних властивостей кави.
Запрошені представники торговельної марки «Bacara coffee», а саме Терещук Дмитро, Щербан Ігор, Попова Ірина, Вакарик Надія у своїх повідомленнях відобразили принципи командної роботи на прикладі власного підприємства. Маркетолог «Bacara coffee» Попова Ірина навела приклади формування асортименту кави, його насичення за рахунок нових пропозицій, цікавих для сучасного споживача. Харчовий технолог «Bacara coffee» Вакарик Надія розповіла про останні тенденції «кавової моди» на ринку міста Чернівців та практично позиціонувала один із альтернативних методів заварювання натуральної кави.
Присутні науковці, студенти та запрошені гості відзначили високу активність аудиторії під час обговорення питань засідання круглого столу. Організатори щиро вдячні запрошеним фахівцям за цінний практичний досвід.
Підсумком роботи круглого столу стало підписання резолюції щодо подальшої співпраці викладачів кафедри товарознавства, маркетингу та комерційної логістики ЧТЕІ КНTЕУ з торговельними марками «Bacara coffee», «Escobar coffee» з метою спільного проведення наукових досліджень, дуальних лекцій, практичних та лабораторних занять, проходження студентами виробничої практики, написання курсових та випускних кваліфікаційних робіт тощо.