Академічна доброчесність
Джерело: сторінка сайту освітнього омбудсмена України.
У статті «Академічна доброчесність залежить від усіх учасників освітнього процесу» яка оприлюднена на офіційному сайті освітнього омбудсмена зазначається: для того, щоб настали глобальні зміни, щоб змінити будь-яку систему, завжди варто розпочинати насамперед із себе й виховувати порядного громадянина та справедливу людину в собі та у своєму середовищі. Міжнародний центр академічної доброчесності визначає академічну доброчесність як дотримання п’яти фундаментальних цінностей: чесності, довіри, справедливості, поваги, відповідальності та відваги до дій. Оскільки замало лише вірити у фундаментальні цінності. Їх потрібно відстоювати, навіть зіткнувшись із тиском з боку інших чи відмінними поглядами. А це вимагає цілеспрямованості, відданості та відваги. Але ці ознаки прийнятні не лише для вищої академічної спільноти, а й для спільноти учасників освітнього процесу закладів загальної середньої освіти та освітніх управлінців.
- Положення про дотримання академічної доброчесності, запобігання та виявлення академічного плагіату у ЧТЕІ ДТЕУ
- Декларація про академічну доброчесність студента ЧТЕІ ДТЕУ
- Застосування програми Turnitin в ЧТЕІ ДТЕУ
- Методичні рекомендації для закладів вищої освіти з підтримки принципів академічної доброчесності
- Розширений глосарій термінів та понять із академічної доброчесності
- Академічна доброчесність і підготовка навчально-методичних матеріалів
- Законодавчі ініціативи Національного агентства у сфері формування простору академічної доброчесності
- Використання програмних продуктів для забезпечення академічної доброчесності навчально-методичних матеріалів
- Проєкт Закону України «Про академічну доброчесність»
- About Plagiarism.org
- Основи академічного письма
- Плагіат у вищій освіті
- Про соціальну модель плагіату
- Безкоштовні програми для перевірки плагіату
Інформаційний бюлетень «Академічна доброчесність», підготовлений Євгеном Ніколаєвим буде корисним як студентам так і викладачам під час навчання, викладання та науково-практичних досліджень.
Читати:
- Випуск 1. Як мені писати без академічного плагіату?
- Випуск 2. Плагіат = порушення авторських прав?
- Випуск 3. Як вижити без самоплагіату?
- Випуск 4. Скільки відсотків можна? (Як користуватися антиплагіатними програмами?)
- Випуск 5. Студентський плагіат, частина 1. Хто винен?
- Випуск 6. Студентський плагіат, частина 2. Що робити?
- Випуск 7. Як підвищити якість оцінювання?
- Випуск 8. Як підтримати чесність дистанційного навчання?
- Випуск 9. Як поліпшити (не)дистанційне викладання?
- Випуск 10. Як формулювати результати навчання?
- Випуск 11. Як підготувати якісний силабус?
- Випуск 12. Як посилити політику доброчесності закладу вищої освіти?
- Випуск 13. Як протидіяти неправдивому авторству?
- Випуск 14. Як запобігати аутсорсингу завдань?
- Випуск 15. Як реагувати на порушення доброчесності?
- Випуск 16. Якими бувають фальсифікації та фабрикації?
- Випуск 17. Що сприяє недоброчесності?
- Випуск 18. Як рецензувати дипломну роботу?
- Випуск 19. Чому слід зважати на конфлікти інтересів?
- Випуск 20. Які корупційні ризики можуть мати місце у закладі вищої освіти?
- Випуск 21. Що нам слід змінити?
- Випуск 22. Як відновити викладання?
- Випуск 23. В якій формі провести семестровий екзамен?
- Випуск 24. Як підготувати тестове завдання?
- Випуск 25. Як уберегтися від лабетів фабрик наукових публікацій?
- Випуск 26. Що в сфері академічної доброчесності пропонує робити Рада Європи?
- Випуск 27. Як допомогти студентам й аспірантам досліджувати доброчесно?
- Випуск 28. Анонімно чи відкрито? Як рецензувати наукові статті?
- Випуск 29. Якої думки Рада Європи про етичні стандарти у педагогічній професії?
- Випуск 30. Що думає про рейтинги Європейська асоціація університетів?
Завантажити всі випуски в одному файлі
Джерело: Сторінки Євгена Ніколаєва
Чернівецький торговельно-економічний інститут ДТЕУ тісно співпрацює з сервісом перевірки робіт на плагіат Unicheck, договір з яким пролонговано у 2023 році.