20-та міжнародна науково-практична конференція на тему
«Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного
розвитку прикордонного регіону»
11-12 листопада 2020 року у Чернівецькому торговельно-економічному інституті Київського національного торговельно-економічного університету відбулась Ювілейна 20-та міжнародна науково-практична конференція разом з науковцями Сучавського університету імені Штефана чел Маре (Румунія) та за підтримки громадської організації «Українська асоціація маркетингу» на тему «Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону». Подія відбувалася в режимі он-лайн за допомогою платформи Zoom.
Відкрив та представив гостей та учасників конференції заступник директора Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ, професор, д.е.н. Кифяк Василь Федорович.
Актуальність теми підтвердила участь 90 науковців з 30-ти вітчизняних закладів вищої освіти, зокрема 16 національних університетів з 15-ти міст України (Київ, Дніпро, Львів, Одеса, Житомир, Івано-Франківськ, Тернопіль, Коломия, Полтава, Сєвєродонецьк, Суми, Хмельницький, Харків, Черкаси, Чернівці).
У роботі конференції взяли участь і науковці з 5-ти закордонних ЗВО Румунії, Польщі, Сербії, Білорусі, Республіки Молдови.
Відкриття конференції 11 листопада розпочалось привітанням ректора Київського національного торговельно-економічного університету, д.е.н., професора Мазаракі Анатолія Антоновича, директора Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ, д.е.н., професора Вдовічена Анатолія Анатолійовича та проректора Сучавського університету імені Штефана чел Маре, доктора наук, професора Пурича Штефана.
Учасників наукової конференції привітали також директор інституту міської географії, туризму та геоінформації Лодзинського університету, декан факультету, доктор наук, професор Влодарчик Богдана (Польща) та Балинський Андрій Валентинович, д.е.н., професор Бєльцького державного університету ім.Алеку Руссо (Молдова).
На пленарному засіданні виступали поважні доктори наук: Решетілова Тетяна Борисівна (Дніпровський національний університет), Королюк Юрій Григорович (ЧТЕІ КНТЕУ), Євдокименко Валерій Кирилович (ПВНЗ «Буковинський університет») та президент громадської організації «Українська асоціація маркетингу», співорганізатор конференції, к.е.н., доцент КНЕУ ім. В.Гетьмана Лилик Ірина Вікторівна.
Надзвичайно інтенсивною була робота секцій, що проводились на різних платформах Google Meet та Zoom. Науковці презентували свої доповіді, ділились передовим досвідом, обговорювали застосування маркетингового інструментарію у формуванні стратегії соціально-економічного розвитку прикордонних регіонів, можливі напрямки застосування маркетингу в транскордонному економічному співробітництві, шляхи використання маркетингових технологій у сфері готельно-ресторанного бізнесу та ін., активно обмінювались контактними даними для подальшої співпраці.
Другий день роботи міжнародного форуму (12 листопада) розпочали колеги з Сучавського університету ім.Штефана чел Мааре (Румунія) Настасе Кармен, д.е.н., професор, декан факультету економіки та державного управління. Цікаві презентаційні доповіді представили Албу Анжела, кандидат наук, доцент цього ж університету та Лукаче Анкута – аспірантка. Їхні наукові доповіді були присвячені інтернаціоналізації освітнього процесу та освітніх можливостей Сучавського університету.
До доповідей колег з Румунії приєднався професор Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ Королюк Юрій Григорович («Ефективність інноваційних педагогічних технологій») та Гакман Сергій Михайлович, заступник директора Чернівецького регіонального центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій, к.і.н. («Єврорегіональні утворення та інституційне забезпечення розвитку транскордонного співробітництва»).
Після цікавої та активної дискусії було підведено підсумки міжнародної науково-практичної конференції та прийнято резолюцію.