Майстер клас на тему:
«Оперативне керування виробничо-торговельним процесом у сучасних умовах»
18 травня 2021 року кафедрою маркетингу, цифрової економіки та підприємництва у дистанційному форматі проведено майстер-клас, присвячений 55-річчю Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ на тему: «Оперативне керування виробничо-торговельним процесом у сучасних умовах» для студентів спеціальностей 075 «Маркетинг», 073 «Менеджмент», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 181 «Харчові технології».
Заступник директора з навчально-педагогічної роботи, організації та забезпечення освітньо-виховного процесу Лошенюк І.Р. відзначила багаторічну співпрацю кафедри маркетингу, цифрової економіки та підприємництва з Приватним акціонерним товариством «Імпульс» та зокрема з Оленою Іванівною, яка є стейкхолдером освітньої програми спеціальності «Маркетинг», головою екзаменаційної комісії із захисту випускних кваліфікаційних робіт студентів маркетологів освітнього ступеня «магістр» та постійним учасником круглих столів, майстер-класів, конкурсів та інших заходів, що проводяться інститутом.
Олена Іванівна розповіла історію створення товариства «Імпульс», розкрила управлінські аспекти організації виробничого процесу, формування асортименту та продажу товарів. Особливо цікавою була інформація про роботу товариства в умовах пандемії Covid-19 та виробництво меблевих товарів для Нової української школи. Спікер зупинилась на онлайн реалізації товарів, детально розкрила управлінські завдання маркетингового аутсорсингу, а також зазначила проблему підбору кваліфікованих працівників.
У роботі майстер-класу взяли участь викладачі кафедри маркетингу, цифрової економіки та підприємництва - к.е.н, доц. Чаплінський Ю.Б., к.е.н, доц. Бозуленко О.Я., к.ф.н., доц. Гільдебрант К.Й., к.е.н. Нікульча В.А., к.е.н. Зеленюк О.В., ст. викладач Любківська Г.В.; завідувач кафедри менеджменту, міжнародної економіки та туризму к.е.н., доцент Чичун В.А.; кафедри технології та організації готельно-ресторанного бізнесу ст. викладач Струтинська Л.Т. та 47 студентів денної форми навчання, які активно долучилися до обговорення актуальних питань, що викликало жваву та цікаву дискусію.
Кафедра маркетингу, цифрової економіки та підприємництва щиро дякує Плахуті О.І. за надзвичайно змістовний та професійний майстер-клас та сподівається на подальшу плідну співпрацю.