Круглий стіл «AuthentiCityChe»
22 вересня 2021 року у конференц-залі Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ відбувся круглий стіл «AuthentiCityChe».
Організаторами круглого столу, присвяченого айдентиці м. Чернівців, є Фонд «Буковина інноваційна», Чернівецький ІТ Кластер «Cluster bit» на базі платформи MediaHubBukovyna в межах проєкту «Digital Chernivtsi». До участі у заході були запрошені: графічні та диджитал-дизайнери, ілюстратори; історики, філософи, маркетологи, політологи; художники, архітектори; журналісти, блогери; люди які створюють креативні студії, всі ті хто працюють з візуальним мистецтвом; журналісти та мас-медіа (ТВА, Чернівецький промінь). Також серед запрошених були автор ідей «Марічка» у виконанні сурмача на ратуші і «Світло панської вулиці», д.е.н., професор, заступник директора ЧТЕІ КНТЕУ Кифяк Василь Федорович та викладачі інституту. Під час зустрічі також було згадано ідею «Господарі старовинних двориків та під’їздів» (вперше була представлена 26-27 вересня 2020 року на конкурсі «Хакатон. Чернівці туристичні: нові ідеї» командою авторів Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ – зайняла ІІ місце). В оригіналі пропонувалось розміщення айдентичних символів міста у місцях проживання відомих особистостей, аутентичних двориках та цікавих малознайомих архітектурних пам‘яток, а QR- коди (крім інформації про сам об‘єкт) доповнювати цікавими історіями та легендами міста з посиланням на місце знаходження наступної локації і загальної карти. До місць розміщення планувалось включати також об‘єкти інфраструктури.
Створити новий візуальний образ Чернівців. Саме таке завдання поставили перед собою учасники круглого столу «AuthentiCityChe», де обговорили всі нюанси проекту та потребу ребрендингу міста та його сприйняття, як самими жителями так і туристами. За підсумками заходу будуть підготовлені рекомендації та пропозиції щодо розробки різноманітних образів-символів, пов'язаних з Чернівцями, Буковиною та Бессарабією.
Учасники круглого столу певні: Чернівцям потрібен новий візуальний образ, адже мати свій впізнаваний бренд – це не лише модно, але й надзвичайно потрібно для розвитку міста.