Інтерактивна лекція на тему «PR для бренду»
3 жовтня 2022 року для студентів освітнього ступеня «магістр» спеціальностей «Маркетинг» та «Менеджмент» було проведено інтерактивну лекцію на тему «PR для бренду».
До спікерства було запрошено випускника ЧТЕІ ДТЕУ, голову департаменту маркетингу та зв’язків з громадськістю та новообраного голову правління міжнародної організації AIESEC у Чернівцях Павла Лупана.
На лекції також були присутні викладачі інституту: Ірина Лошенюк, Ольга Вдовічена, Тетяна Незвещук-Когут, Оксана Верстяк, Галина Долга, Оксана Зеленюк, Вікторія Березовська, які доповнювали доповідь лектора прикладами досвіду співпраці та комунікації ЧТЕІ із ЗМІ.
Під час лекції Павло інформував про особливості зв’язків з медіа та комунікації з журналістами на прикладі міжнародної організації AIESEC та описав технологію створення пресрелізів і анонсів проведення різноманітних заходів та конференцій. Спікер також розповів, що таке бренд-криза, і як діяти, коли з’явилися ризики для бренду, а ЗМІ пишуть про організацію компрометуючоі статті.
Це питання викликало надзвичайний інтерес учасників інтерактиву. Магістри активно висловлювали свої думки, задавали запитання, порівнюючи наведені Павлом приклади із власним бізнесом.
Щиро вдячні спікеру Павлу Лупану за надзвичайно продуктивний інтерактив, співпрацю, а також за патріотизм до своєї альма-матері!