Чернівецький торговельно-економічний інститут Державного торговельно-економічного університету

Сертифікована система управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015

Події



Ярмарок кар’єри - 2023




26 травня 2023 року на базі Чернівецького торговельно-економічного інституту ДТЕУ відбувся Ярмарок кар’єри - 2023, у якому взяли участь підприємства, організації та установи міста Чернівців та Чернівецької області, а також студенти та випускники ЧТЕІ.

Організатором та ініціатором заходу виступив Центр розвитку кар’єри, практичної підготовки та працевлаштування студентів і випускників ЧТЕІ ДТЕУ.

На початку ярмарку Ірина Лошенюк, заступник директора аступник директора з навчально-педагогічної роботи, організації та забезпечення освітньо-виховного процесу зазначила важливість взаємодії працедавців та студентів і випускників на всіх етапах пошуку роботи та просування у кар’єрі.

Модератор заходу, керівник центру Андрій Круглянко, к.е.н., доцент, зазначив на необхідності врахування актуальних вимог роботодавців та постійному навчанні для здобуття необхідних вмінь та навичок.

Загалом, свої вакансії на Ярмарку кар’єри представили відомі компанії міста та області, серед яких:

- група компаній «Вікторія» (бухгалтерський, податковий, юридичний аутсорсинг юридичних осіб та підприємців);

- компанія «Світ замків» (офлайн та онлайн торгівля);

- головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області;

- АТ «Чернівцігаз»;

- компанія «Пік Софт» (ІТ-компанія);

- ТОВ «Чернівецька філія СЕ Борднеце Україна» (виробництво);

- ресторан «Білий дім»;

- компанія Uki Service (аутсорсингові послуги).

Різноманіття вакансій від офіціанта та кухаря ресторану до завідувача складом торгово-логістичної компанії окреслило широку зацікавленість роботодавців у студентах інституту. Зазначимо, що багато із роботодавців у минулому є випускниками ЧТЕІ ДТЕУ, а дехто з них і сьогодні навчається в інституті, опановуючи нові освітні програми.

Результатом Ярмарку стало формування первинної бази вакансій та домовленість у її постійному оновленні роботодавцями, які були присутні на зустрічі, а також у подальшій взаємодії між інститутом, роботодавцями та здобувачами вищої освіти.


Фотозвіт...



Захід щодо моніторингу працевлаштування випускників ЧТЕІ ДТЕУ




13 березня 2023 року за ініціативи Центру розвитку кар’єри, практичної підготовки та працевлаштування студентів і випускників відбувся захід щодо моніторингу працевлаштування випускників ЧТЕІ ДТЕУ за участю заступника директора з навчально-педагогічної роботи, організації та забезпечення освітньо-виховного процесу к.т.н., доцента Ірини Лошенюк, начальника відділу навчально-методичної роботи акредитації та ліцензування Галини Полянко, завідувача практикою відділу навчально-методичної роботи акредитації та ліцензування к.е.н., доцента Андрія Круглянка, завідувачів кафедр фінансів, обліку і оподаткування д.е.н., професора Алли Чорновол, менеджменту, маркетингу і міжнародної логістики к.е.н., доцента Валентини Чичун, харчових технологій, готельно-ресторанного і туристичного сервісу к.т.н., доцента Каріни Паламарек, начальника навчального відділу к.е.н., доцента Ірини Мустеци, викладачів та працівників інституту.

Модератори заходу – к.т.н., доцент Ірина Лошенюк, к.е.н., доцент Андрій Круглянко та к.е.н., доцент Любов Гут окреслили поточний стан справ із працевлаштуванням випускників ЧТЕІ ДТЕУ різних років випуску, наголосили на актуальності моніторингу кар’єрної траєкторії випускників, ймовірного їх подальшого навчання у межах нових сучасних освітніх програм, що пропонуються в ЧТЕІ ДТЕУ з метою актуалізації освіти та здобуття нових компетентностей та знань, що відповідають поточним вимогам ринку праці.

Серед іншого під час зустрічі були обговорені питання особливостей працевлаштування студентів і випускників різних спеціальностей у сфері економіки, менеджменту, обліку і оподаткування та суміжних сферах. Торкнулися питання самозайнятості випускників, які вирішили стати фізичними особами – підприємцями.

Піднімалося питання забезпечення стійкості зворотнього зв’язку із випускниками, залучення їх до освітнього процесу у якості стейкхолдерів, потенційних і діючих роботодавців.

Результатом зустрічі стала актуалізація результатів моніторингу працевлаштування випускників та пропозиція впроваджувати у освітній процес елементи дуальної форми навчання у співпраці інституту, здобувача і випускника ЧТЕІ ДТЕУ у якості роботодавця.


Фотозвіт...



Семінар-тренінг на тему
«Проблеми застосування РРО/ПРРО та платіжних терміналів
у сучасних умовах воєнного стану: обліково-податковий аспект»




10 березня 2023 року відбувся семінар-тренінг на тему «Проблеми застосування РРО/ПРРО та платіжних терміналів у сучасних умовах воєнного стану: обліково-податковий аспект» для студентів спеціальностей «Облік і оподаткування» і «Фінанси, банківська справа та страхування». У заході взяли участь викладачі кафедри фінансів обліку і оподаткування на чолі з завідувачкою, д.е.н., проф. Алла Чорновол та консультант із податкового аутсорсингу підприємців спрощеної системи оподаткування, к.е.н., доцент кафедри менеджменту, маркетингу і міжнародної логістики Андрій Круглянко.

Модератори заходу – доценти Юлія Маначинська та Конон Багрій –наголосили на актуальності теми семінару-тренінгу саме для фахівців з обліку та фінансів в умовах цифрової економіки.

Спікером заходу виступив Андрій Круглянко, фахівець, що має багаторічний досвід податкового супроводу фізичних осіб – підприємців у питаннях застосування реєстраторів розрахункових операцій, зокрема програмних (РРО/ПРРО). На семінарі були розглянуті як загальні питання застосування РРО/ПРРО та платіжних терміналів, так і особливості їх застосування у період дії воєнного стану в Україні. Зокрема, торкнулися аспектів відповідальності за порушення законодавства у сфері РРО/ПРРО і платіжних терміналів, нарахування, застосування та стягнення штрафних санкцій.

Серед іншого під час зустрічі були обговорені питання особливостей працевлаштування студентів і випускників згаданих спеціальностей у сфері податкового консалтингу.

Результатами зустрічі став обмін інформацією, обговорення актуальних питань використання РРО/ПРРО та платіжних терміналів у роботі суб’єктів підприємництва. Учасники звернули увагу на необхідність проведення подібних семінарів-тренінгів.

Щиро вдячні Андрію Круглянку за цікаву, актуальну та практичну інформацію, а також можливість отримати нові знання.


Фотозвіт...



Презентація літньої практики для судентів ЧТЕІ ДТЕУ
від Algoos Study Work and Travel




6 березня 2023 року відбулася зустріч студентів 3 та 4 курсів ЧТЕІ ДТЕУ спеціальностей 073 «Менеджмент», 181 «Харчові технології», 241 «Готельно-ресторанна справа», викладачів інституту та керівника Центру розвитку кар’єри, практичної підготовки та працевлаштування студентів і випускників ЧТЕІ ДТЕУ Андрія Круглянка з Іріною Таінчук, представником компанії Algoos Study Work and Travel. Темою заходу стала співпраця Чернівецького торговельно-економічного інституту ДТЕУ і компанії у сфері проходження студентами міжнародних практик та стажувань. Учасниками зазначено, що інтересам кожної з сторін відповідає спільна і погоджена реалізація проєкту співробітництва з метою стажування/практики та впровадження елементів дуальної освіти у професійно-практичну підготовку студентів. Виконання даного проєкту включає удосконалення наявних та набуття нових професійних знань, умінь та навичок, вивчення та засвоєння нових технологій, техніки, набуття додаткових знань з іноземних мов.

Акцент було зроблено на співпраці у готельно-ресторанній та туристичній сферах для проходження професійної практики студентами інституту у відповідних закладах Греції та на Кіпрі, а також Португалії, Іспанії та Італії.

Результатами зустрічі став обмін інформацією, обговорення актуальних вакансій для студентів, вимог та очікувань закордонних роботодавців до потенційних працівників, зокрема тих, хто не має відповідного досвіду та навичок.


Фотозвіт...



ІТ-конференція та Ярмарок вакансій




14 травня 2022 року студенти Чернівецького торговельно-економічного інституту Державного торговельно-економічного університету, очолювані керівницею центру розвитку кар’єри, практичної підготовки та працевлаштування студентів і випускників ЧТЕІ Наталією Канут, взяли участь в ІТ-конференції та Ярмарку вакансій, що відбувалися у культурно-мистецькому центрі імені Івана Миколайчука. Захід був організований «Європейською асоціацією програмної інженерії EASE» за сприяння Чернівецької міської ради та участі представників топових ІТ-компаній України і світу: ALLSTARSIT, Укртелеком, NIX, Powercode Academy, Digital Data Consulting, KeepSolid, Drivovo, Idealn You та інших.

Під час заходу студенти інституту мали можливість ознайомитися із особливостями роботи та корпоративною культурою сучасних ІТ-компаній, прослухати актуальні лекції відомих стейкголдерів, а також пройти співбесіди на запропоновані вакансії у представлені ІТ-компанії.

Тим часом пані Наталія Канут спільно з представниками Чернівецької міської філії Чернівецького обласного центру зайнятості Анною Нестеровою (заст. директора) та Тетяною Запаранюк (нач. відділу взаємодії з роботодавцями) провели консультації з топ-менеджерами та HR-директорами компаній з питань працевлаштування у сфері ІТ.

Щиро вдячні організаторам за надані вакансії, цікаві виступи спікерів, креативні локації, розуміння необхідності спільних зусиль представників бізнесу та освіти у подоланні наслідків війни і відбудові національної економіки України!


Фотозвіт...





Засідання Вищої школи педагогічної майстерності і професійного розвитку




26 квітня 2022 року у ЧТЕІ ДТЕУ відбулося засідання Вищої школи педагогічної майстерності і професійного розвитку в режимі онлайн.

Захід розпочала керівник Школи, завідувачка кафедри фінансів та банківської справи, д.е.н., професорка Алла Чорновол, яка наголосила, що одним із найважливіших завдань на шляху вдосконалення якості вищої освіти та набуття здобувачами практичних навичок є функціонування навчальних і науково-дослідних лабораторій, практичних кабінетів при кафедрах.

З вітальним словом до учасників засідання звернувся заступник директора з науково-методичної роботи, міжнародних зв’язків та інноваційного розвитку, д.е.н., професор Василь Кифяк. Він акцентував увагу на важливості надання компетентнісної освіти, що забезпечується поєднанням теоретичного і практичного навчання.

З доповіддю на тему «Роль навчально-методичного комплексу лабораторії (кабінету) у підвищенні ефективності заняття у вищій школі» виступили к.т.н., доцент кафедри технології та організації готельно-ресторанного бізнесу Ольга Романовська, завідувач навчальної лабораторії Анастасія Паращук, стейкголдер – інженер-технолог ПП «Перепічка» Любов Ревуцька.

Також відбулося інформування слухачів школи про результати стажування та підвищення кваліфікації науково-педагогічних та педагогічних кадрів ЧТЕІ ДТЕУ.

Завідувач практики відділу навчально-методичної роботи, акредитації та ліцензування Наталія Канут прозвітувала про проходження атестації на відповідність займаній посаді та підвищення кваліфікації на базі підприємства ПрАТ «Імпульс», за результатами якого надала:

- пропозиції щодо диференційованого підходу до організації практичної підготовки у ЧТЕІ ДТЕУ;

- пропозиції щодо вдосконалення «Пам’ятки роботодавцям» та доповнення фахових вимог і компетентностей до випускників інституту за рекомендаціями стейкголдерів;

- рекомендації щодо підвищення ефективності проведення практичної підготовки здобувачів вищої освіти усіх рівнів та форм навчання, які здобувають вищу освіту у ЧТЕІ ДТЕУ;

- пропозиції щодо впровадження інноваційних інструментів організації практичної підготовки, сформовані за результатами підсумкового вебінару стажування на тему «Методика організації проведення практичної підготовки на базі «ПрАТ «Імпульс».

Тетяна Незвещук-Когут, к.е.н., доцент кафедри технології та організації готельно-ресторанного бізнесу, проінформувала про проходження стажування на тему «Антикризова діяльність закладів HoReCa на засадах сталості у постковідний період» в Академії готельного господарства. Стажування включало навчання з 6 модулів:

- сталий розвиток закладів HoReCa;

- розробка стратегії роботи закладів HoReCa;

- розробка інноваційних продуктів та послуг у постковідний період для закладів HoReCA;

- удосконалення сервісної діяльності закладів;

- антикризовий менеджмент;

- тренди та кращі практики у роботі закладів HoReCa.

Антоніна Каспрук, ст. викладач кафедри фінансів та банківської справи, поділилася досвідом, отриманим від участі у ІІІ Міжнародній програмі підвищення кваліфікації керівників закладів освіти і науки, а також педагогічних та науково-педагогічних працівників «Нобелівський курс: нові знання, ідеї, досвід, цінності, компетентності». За результатами підвищення кваліфікації Антоніна Каспрук отримала Міжнародний сертифікат № 5650 від 20.01.2022 р.

Наприкінці зустрічі слухачі Вищої школи педагогічної майстерності і професійного розвитку мали змогу задати питання та отримати кваліфіковані відповіді, що викликало дискусію та зацікавлення в обговоренні.

Щиро вдячні доповідачам і всім присутнім за ґрунтовні доповіді, співпрацю у творчій атмосфері.


Фотозвіт...





Круглий стіл на тему:
«Розвиток муніципальних фінансів України в умовах економічних перетворень»




19 квітня 2022 року кафедрою фінансів та банківської справи ЧТЕІ ДТЕУ було проведено круглий стіл на тему «Розвиток муніципальних фінансів України в умовах економічних перетворень» за участю науковців, практичних працівників і студентів. Захід проведено в рамках договору співпраці ЧТЕІ ДТЕУ з Департаментом фінансів Чернівецької обласної військової адміністрації, Управлінням Західного офісу Державної аудиторської служби України в Чернівецькій області, Управлінням Державної казначейської служби України у місті Чернівцях Чернівецької області.

Модераторами круглого столу були: завідувач кафедри фінансів та банківської справи, д.е.н., професор Чорновол А.О., к.е.н., доцент Ковалевич Д.А., к.е.н., доцент Рошило В. І.

На початку заходу з вітальним словом виступив заступник директора з науково-методичної роботи, міжнародних зв’язків та інноваційного розвитку ЧТЕІ ДТЕУ, д.е.н., професор Василь Кифяк, який наголосив на значенні муніципальних фінансів у складних умовах воєнного стану та необхідності подолання фінансово-економічноі? кризи.

Завідувач кафедри фінансів та банківської справи, д.е.н., професор Алла Чорновол відзначила актуальність перспективи поглиблення фінансової децентралізації в Україні і дослідження проблематики муніципальних фінансів, а також підкреслила важливість співпраці викладачів інституту з фахівцями фінансових установ сфери державних фінансів з метою практичної підготовки майбутніх фінансистів.

Директор Департаменту фінансів Чернівецької обласної військової адміністрації Анжела Дякова виступила із доповіддю, у якій розкрила проблематику фінансового забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування, провела моніторинг рівня фінансової спроможності територіальних громад Чернівецької області та окреслила потенціал формування нової системи управління і розвитку на місцевому рівні.

У виступі в.о. начальника Управління Державної казначейської служби України у м. Чернівцях Богдана Гуменного було наголошено на важливості функціонального призначення Державної казна¬чейської служби України щодо вирішення всього комплексу завдань, пов’язаних з касовим виконан¬ням місцевих бюджетів за умов воєнного стану.

У доповіді начальника Управління Західного офісу Державної аудиторської служби України в Чернівецькій області Павла Перепічки було розкрито роль фінансового контролю як обов’язкового елементу управління муніципальними фінансами та дієвого інструменту, що дає змогу підтримувати фінансову дисципліну і підвищує ефективність використання бюджетних коштів на місцевому рівні.

Доповіді супроводжувалися жвавою та конструктивною дискусією між учасниками круглого столу.

Колектив кафедри фінансів та банківської справи Чернівецького торговельно-економічного інституту ДТЕУ щиро дякує нашим партнерам за участь у круглому столі. Особливо корисним такий досвід є для студентів, це допоможе їм впоратися з завданнями та викликами реформування сфери місцевого самоврядування в Україні.

За результатами науково-практичних дискусій учасниками круглого столу виокремлено пропозиції щодо основних напрямів розвитку муніципальних фінансів України та підготовлено резолюцію.


Фотозвіт...





Атестація завідувача практики
відділу навчально-методичної роботи, акредитації та ліцензування




7 квітня 2022 року у ЧТЕІ ДТЕУ відбулась атестація на відповідність займаній посаді завідувача практики відділу навчально-методичної роботи, акредитації та ліцензування Канут Наталії Стефанівни.

Атестаційна комісія заслухала звіт Канут Н. С. про основні напрямки діяльності на посаді завідувача практики та ключові й особливі питання організації практичної підготовки у ЧТЕІ ДТЕУ.

Також на розгляд атестаційної комісії Канут Н. С. подала результати проходження підвищення кваліфікації на базі підприємства ПрАТ «Імпульс», у т. ч.:

- пропозиції щодо диференційованого підходу до організації практичної підготовки у закладах вищої освіти;

- пропозиції щодо вдосконалення «Пам’ятки роботодавцям» та доповнення фахових вимог і компетентностей до випускників інституту за рекомендаціями стейкголдерів;

- рекомендації щодо підвищення ефективності проведення практичної підготовки здобувачів вищої освіти усіх рівнів та форм навчання, які здобувають вищу освіту у ЧТЕІ ДТЕУ;

- пропозиції щодо впровадження інноваційних інструментів організації практичної підготовки, сформовані за результатами підсумкового вебінару стажування на тему «Методика організації проведення практичної підготовки на базі «ПрАТ «Імпульс»».

Під час атестації доповідач та атестаційна комісія обговорили особливості проведення практичної підготовки у дистанційному режимі, а також можливості та умови проходження здобувачами вищої освіти стажування на підприємствах, в установах та організаціях у сучасних особливих умовах (карантин, воєнний стан тощо).

Засіданням Атестаційної комісії (протокол № 2 від 07.04.2022 р.) прийняли рішення атестувати Канут Наталію Стефанівну на відповідність займаній посаді завідувача практики.

Бажаємо успіхів у подальшій роботі!


Фотозвіт...





Майстер-клас на тему «Співпраця освіти та бізнесу у майбутній розбудові України»




31 березня 2022 року відбувся майстер-клас на тему «Співпраця освіти та бізнесу у майбутній розбудові України» у режимі онлайн. Запрошеним гостем став стейкголдер, директор ПП ВКФ «Промсервіс» Борис Орачов.

Майстер-клас організований Центром розвитку кар’єри, практичної підготовки та працевлаштування студентів і випускників ЧТЕІ ДТЕУ (керівник – Наталія Канут) та кафедрою обліку і оподаткування (зав. кафедри – Світлана Лучик) з метою презентації діяльності виробничо-торговельного підприємства, обміну досвідом щодо організації діяльності у період воєнного стану та подальшої відбудови економіки країни, а також з метою подальшого працевлаштування студентів і випускників інституту.

Модератор майстер-класу – к.е.н., доцентка Юлія Маначинська.

Захід відкрила Ірина Лошенюк, заступниця директора з навчально-педагогічної роботи, організації та забезпечення освітньо-виховного процесу, яка висловила чітку впевненість у перемозі України та зазначила, що спільні зусилля бізнесу й освіти є основою розбудови нашої держави. Насамкінець виступу побажала плідної роботи і вирішення усіх поставлених завдань.

Борис Орачов, який є випускником ЧТЕІ ДТЕУ, презентував діяльність ПП ВКФ «Промсервіс» як успішного виробничо-торговельного підприємства з майже 20-літнім досвідом діяльності у сфері виробництва та реалізації промислового устаткування, машин і систем для сільського господарства, харчової та переробної промисловості, а також комп’ютерних та інформаційних систем, програмного забезпечення.

Також під час доповіді пан Борис відзначив вагомість та практичність знань, отриманих у ЧТЕІ ДТЕУ. Без них, як і без наполегливої праці його підприємства, не вдалося б реалізувати понад 120 проєктів зі створення автоматизованих ваговимірювальних комплексів, будівництва вагонних і автомобільних ваг, автоматизації процесу зважування та приймання сировини. Окрім цього, спікер розповів про наявні вакансії для подальшого працевлаштування студентів інституту.

Щиро дякуємо стейкголдеру Борису Орачову за чітку, патріотичну позицію щодо необхідності спільних зусиль представників бізнесу та освіти у подоланні наслідків війни, а також за надання можливості студентам інституту брати участь у відбудові національної економіки України.

Впевнені у подальшій плідній та продуктивній співпраці!


Фотозвіт...





Підписання Меморандуму про співпрацю між ЧТЕІ ДТЕУ та ПП ВКФ «Промсервіс»




31 березня 2022 року відбулася зустріч з приводу підписання Меморандуму про співпрацю між Чернівецьким торговельно-економічним інститутом Державного торговельно-економічного університету та ПП ВКФ «Промсервіс», діяльність якого пов’язана з виробництвом, оптовою та роздрібною торгівлею машин та устаткування для потреб сільського господарства; реалізацією комп’ютерного обладнання, електронної апаратури; комп’ютерним програмуванням, консультуванням з питань інформатизації та іншими видами діяльності у сфері інформаційних технологій та комп’ютерних систем.

Під час зустрічі директор ПП ВКФ «Промсервіс» Орачов Борис Іванович та заступник директора з науково-методичної роботи, міжнародних зв’язків та інноваційного розвитку ЧТЕІ ДТЕУ Кифяк Василь Федорович висловили спільну впевненість у необхідності співпраці закладів вищої освіти з провідними стейкголдерами Буковини. Основними напрямами діяльності є: інформаційні технології, діджиталізація та комп’ютеризація, а також розвиток сучасних технологій у сфері сільського господарства, який буде особливо актуальним у післявоєнний час для забезпечення синергетичного ефекту при подоланні наслідків військових дій та відбудови могутньої європейської країни – України!

Впевнені в Україні! Впевнені у перемозі!


Фотозвіт...





Відеопрезентація благодійної організації «Благодійний фонд «IT-Паросток»»




З метою популяризації благодійництва як виду соціально відповідальної діяльності українських підприємств у ЧТЕІ ДТЕУ для студентів та співробітників відбулася відеопрезентація благодійної організації «Благодійний фонд «IT-Паросток»» (м. Одеса) у режимі онлайн.

Захід відкрила начальник навчального відділу ЧТЕІ ДТЕУ Мустеца Ірина, яка відзначила унікальну можливість для студентів інституту поспілкуватися зі стейкголдером, котрий пропонує інноваційні підходи в організації практичної підготовки та стажування здобувачів вищої освіти, у тому числі у сфері благодійництва.

Представник БО «Благодійний фонд «IT-Паросток»» Роговський Андрій запропонував студентам різноманітні форми співпраці, можливість отримання грантів, допомогу в оформленні документації, відкритті власного бізнесу. Також розповів про принципи та види соціальної відповідальності підприємств, надання низки вакансій для студентів та випускників тощо.

Присутні на заході викладачі інституту, зав. практикою взяли участь в обговоренні проблем зв’язків науки і практики, необхідності реалізації інноваційних підходів у питаннях практичної підготовки та стажування студентів, посиленого вивчення іноземних мов, особливо англійської. Усі погодились з важливістю залучення кожного українця до благодійництва, що вкрай необхідно для нашої країни у найважчі часи.

Щиро вдячні благодійній організації «Благодійний фонд «IT-Паросток»» за цікаву та інформативну зустріч!

Впевнені в Україні! Впевнені в перемозі!


Фотозвіт...





Мініярмарок вакансій




15 лютого 2022 року у Чернівецькій міській філії Чернівецького обласного центру зайнятості (вул. Воробкевича, 37) відбувся мініярмарок вакансій для усіх районних філій Чернівецького обласного центру зайнятості, роботодавців та пошукачів роботи. Від ЧТЕІ ДТЕУ у зазначеному заході взяла участь завідувачка практикою, керівниця центру розвитку кар’єри, практичної підготовки та працевлаштування студентів і випускників Наталія Канут.

Також під час ярмарку менеджер з персоналу ТОВ «Аутомотів Електрік Україна» Олена Нашиба розповіла про вакансії та умови роботи у товаристві, що пропонуватимуться серед студентів та випускників Інституту.

Результатами проведеної роботи під час заходу стали: подання до підписання Меморандуму про співпрацю між ЧТЕІ ДТЕУ та ТОВ «Аутомотів Електрік Україна»; надання переліку вакансій для студентів та випускників; проведення профорієнтаційної роботи та презентація діяльності Чернівецького торговельно-економічного інституту ДТЕУ для майбутніх вступників.

Щиро дякуємо Чернівецькій міській філії Чернівецького обласного центру зайнятості за запрошення та організацію мініярмарку, а також за довготривалу і плідну співпрацю та надану можливість налагоджувати взаємозв’язок із стейкголдерами на єдиній комунікаційній платформі.



Фотозвіт...








Мініярмарок вакансій