Відділ адміністративно-господарського забезпечення
Загальні відомості
Відділ адміністративно-господарського забезпечення (далі - відділ) безпосередньо підпорядкований директору Чернівецького торговельно-економічного інституту Державного торговельно-економічного університету (далі – інститут).
Відділ очолює начальник відділу, на період відсутності його обов’язки виконує головний інженер.
Відділ в своїй роботі керується Конституцією України, Законами України, Постановами Кабінету Міністрів України, наказами та розпорядженнями Міністерства освіти і науки України, наказами ректора Державного торговельно-економічного університету (далі – ДТЕУ) та директора інституту, Статутом ДТЕУ, Положенням ЧТЕІ ДТЕУ та Положенням про відділ адміністративно-господарського забезпечення.
Структура, штати, посадові інструкції працівників відділу затверджуються директором інституту.
Метою створення відділу є матеріально-технічне забезпечення діяльності інституту, утримання службових приміщень, будівель, споруд в належному технічному, протипожежному та санітарному стані.
Усі працівники відділу призначаються на посаду та звільняються з посади наказом директора інституту.
Основні завдання відділу адміністративно-господарського забезпечення
Основними завданнями відділу є:
-
утримання інженерних мереж та обладнання в робочому стані, експлуатація обладнання згідно з нормативно-технічними документами;
-
своєчасне і якісне проведення профілактичних робіт, ремонту, модернізації і реконструкції енергетичного обладнання;
-
навчання технічного персоналу і перевірка знань правил експлуатації, заходів безпеки, посадових та виробничих інструкцій;
-
створення умов по утриманню в належному стані території, будівель, споруд і приміщень відповідно до правил та норм санітарії і пожежної безпеки;
-
охорона будівель, споруд та території інституту;
-
підготовка і надання керівництву інформаційно-аналітичних матеріалів про стан і перспективи розвитку господарського забезпечення діяльності інституту.
Функції відділу адміністративно-господарського забезпечення
Відділ відповідно до покладених на нього завдань виконує такі функції:
-
планує, організує адміністративно-господарське забезпечення діяльності інституту;
-
здійснює господарське обслуговування і забезпечує належний стан відповідно до правил і норм виробничої санітарії і протипожежного захисту будівель, споруд і приміщень, в яких розташовані підрозділи інституту;
-
здійснює контроль за справністю устаткування (систем опалення, електропостачання, водопостачання та водовідведення, вентиляції);
-
бере участь в інвентаризації будівель, споруд, приміщень, устаткування в цілях контролю їх збереження і технічного стану;
-
планує поточні і капітальні ремонти будівель, споруд і інженерних мереж;
-
організує і забезпечує ремонт приміщень, контролює якість виконання ремонтних робіт, бере участь у складі комісії по прийому в експлуатацію відремонтованих службових приміщень;
-
забезпечує отримання і зберігання канцелярського приладдя, паперу, меблів, устаткування, інвентарю, веде облік їх витрачання;
-
забезпечує функціонування телефонного зв’язку;
-
здійснює благоустрій, озеленення та прибирання прилеглої території;
-
здійснює транспортне забезпечення діяльності інституту;
-
здійснює необхідні заходи з охорони службових приміщень і майна;
-
організовує роботу та створення безпечних умов роботи технічного персоналу;
-
розробляє пропозиції до річного плану закупівель для забезпечення господарської діяльності;
-
забезпечує виконання наказів МОН України, ректора ДТЕУ та директора інституту, а також приписів контролюючих органів;
-
забезпечує додержання лімітів витрачання енергоносіїв, готує і надає звіти про витрачання енергоносіїв постачальним організаціям.
Інформація про укриття для студентів і працівників ЧТЕІ ДТЕУ |
|
ПЛАН евакуації людей і матеріальних цінностей на випадок пожежі |