СКЛАД КООРДИНАЦІЙНОЇ РАДИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ
(СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ)
ЧТЕІ ДТЕУ
1. |
директор інституту |
голова координаційної ради | |
2. |
Заступник директора з навчально-педагогічної роботи, організації та забезпечення освітньо-виховного процесу, керівник СУЯ, внутрішній аудитор |
заступник голови координаційної ради | |
3. |
Провідний фахівець відділу навчально-методичної роботи, акредитації та ліцензування |
секретар координаційної ради, координатор СУЯ | |
ЧЛЕНИ КООРДИНАЦІЙНОЇ РАДИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ |
|||
4. |
Заступник директора з науково-методичної роботи, міжнародних зв'язків та інноваційного розвитку |
||
5. |
Доцент кафедри фінансів та банківської справи, керівник процесів МГІ-У1 «Аналіз діяльності з боку вищого керівництва», МГІ-У2 «Поточний аналіз та вдосконалення діяльності», внутрішній аудитор |
||
6. |
Доцент кафедри менеджменту, міжнародної економіки та туризму, завідувач практикою відділу навчально-методичної роботи, акредитації та ліцензування, керівник процесу МГІ-УЗ «Моніторинг задоволеності споживачів» |
||
7. |
Начальник відділу навчально-методичної роботи, акредитації та ліцензування, керівник процесу Ж-1 «Ліцензування та акредитація», внутрішній аудитор |
||
8. |
Доцент кафедри менеджменту, міжнародної економіки та туризму, керівник процесу Ж-2 «Формування контингенту» |
||
9. |
Начальник навчального відділу, керівник процесу Ж-3 «Навчально-виховний процес», внутрішній аудитор |
||
10. |
Начальник відділу науково-методичної роботи та міжнародних зв'язків, керівник процесів Ж-4 «Методичне забезпечення», Ж-5 «Науково-дослідна робота», 3-7 «Управління міжнародним співробітництвом», внутрішній аудитор |
||
11. |
Зав. канцелярією відділу організаційно-кадрового забезпечення, керівник процесу 3-1 «Управління документами та записами» |
||
12. |
Начальник відділу організаційно-кадрового забезпечення, керівник процесу 3-2 «Управління персоналом» |
||
13. |
Начальник відділу адміністративно-господарського забезпечення, керівник процесу 3-3 «Управління інфраструктурою» |
||
14. |
Зав. бібліотекою, репозитарієм, керівник процесу 3-4 «Управління інформаційними ресурсами» |
||
15. |
Начальника Центру інформаційних технологій, внутрішнього аудитора, керівник процесів 3-4 «Управління інформаційними ресурсами», внутрішній аудитор |
||
16. |
Головний бухгалтер, керівник процесу 3-6 «Управління публічними закупівлями», 3-10 «Управління бухгалтерським обліком та економічною роботою» |
||
17. |
Провідний фахівець з військово-мобілізаційної роботи, керівник процесу 3-9 «Облік військовозобов'язаних» |
||
18. |
Провідний інженер з охорони праці, керівник процесу 3-7 «Управління охороною праці» |
||
19. |
зав. гуртожитком, керівника процесу 3-9 «Управління гуртожитком» |
||
20. |
Голова Ради студентського самоврядування |