Чернівецький торговельно-економічний інститут Державного торговельно-економічного університету

Сертифікована система управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015

Міжнародна студентська наукова конференція
«Готельно-ресторанний та туристичний бізнес: реалії та виклики»




12 квітня 2022 року в Державному торговельно-економічному університеті (м. Київ) відбулась Міжнародна студентська наукова конференція «Готельно-ресторанний та туристичний бізнес: реалії та виклики».

Тематичні напрями роботи конференції:

- HoReCa: новітні тенденції;

- Інновінг у туризмі;

- Ресторанні технології, сервіс та фуд-дизайн;

- International Hotel, Restaurant and Tourism Business;

- Архітектура та дизайн закладів HoReCa;

- Спортивний менеджмент та рекреація;

- Здоровий спосіб життя молоді.

До участі у конференції долучились студенти Чернівецького торговельно-економічного інституту ДТЕУ:

- Адам Валентина (209 група, спеціальність «Готельно-ресторанна справа»), науковий керівник – Паламарек К.В.;

- Іванів Інна (104 група, спеціальність «Готельно-ресторанний менеджмент»), науковий керівник – Незвещук-Когут Т.С.;

- Михальська Олександра та Бирзу Інна (207 група, спеціальність «Харчові технології»), науковий керівник – Марусяк Т.М.;

- Сандуляк Віталіна (308 група, спеціальність «Готельно-ресторанна справа»), науковий керівник – Романовська О.Л.;

- Салагор Олеся (307 група, спеціальність «Харчові технології»), науковий керівник – Струтинська Л.Т.

Під час конференції учасниками обговорювались актуальні теми організації діяльності закладів HoReCa, спортивного менеджменту та здорового способу життя, наукові проекти та перспективи їх впровадження.

Висловлюємо слова вдячності факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу Державного торговельно-економічного університету за співпрацю та можливість долучити студентство інституту до наукового заходу, вкрай актуального та необхідного для сприяння відновлення національної економіки нашої країни!


Фотозвіт...




Міжнародна студентська наукова конференція «Готельно-ресторанний та туристичний бізнес: реалії та виклики»