Чернівецький торговельно-економічний інститут Державного торговельно-економічного університету

Сертифікована система управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015

Круглий стіл на тему
«Сучасні маркетингові інструменти в діяльності підприємств»




30 травня 2022 року кафедрою маркетингу, цифрової економіки та підприємництва організовано та проведено студентський круглий стіл на тему «Сучасні маркетингові інструменти в діяльності підприємств». Запрошеними спікерами на круглому столі виступали: Діана Байдюк, маркетолог сімейних піцерій «Дон Густаво»; Наталія Ковальчук, директорка ТОВ «Міра маркет»; Богдан Хмельницький, директор з маркетингу компанії Florium.ua; Яна Підлісна, фахівець з інновацій, іміджмейкерка, блогерка, ведуча економічних передач та шоу.

З вітальним словом виступила заступник директора з навчально-педагогічної роботи, організації та забезпечення освітньо-виховного процесу, к.т.н., доц. Ірина Лошенюк, яка відзначила важливість застосування маркетингових інструментів в умовах сьогодення та акцентувала увагу на необхідності впроваджувати сучасні інструменти в діяльності суб’єктів підприємництва.

У своєму вітальному слові завідувачка кафедри маркетингу, цифрової економіки та підприємництва к.е.н., доц. Ольга Вдовічена відмітила важливість застосування маркетингових технологій у діяльності підприємств різних сфер господарювання в умовах війни, та наголосила на перспективах впровадження маркетингових інновацій у воєнний та поствоєнний період, а також побажала учасникам засідання плідної роботи та генерації креативних ідей.

Діана Байдюк охарактеризувала діяльність підприємства, основні напрямки його комунікаційної роботи, докладно описала зміни комунікаційного контенту у воєнний час. Також спікерrа навела приклади застосування комунікаційного контенту з врахуванням ситуації на ринку закладів HoReCa.

У своїй доповіді Наталія Ковальчук розкрила особливості формування маркетингової стратегії підприємства в умовах воєнного стану, логістичні проблеми в діяльності підприємства та визначила перспективи відновлення бізнесу у різних регіонах України.

Богдан Хмельницький охарактеризував проблеми, які існують на сьогодні у підприємницькій діяльності, запропонував найкращі, на його думку, інструменти Інтернет маркетингу, охарактеризував перспективи їх застосування на ринку B2B та B2C.

У відеодоповіді Яна Підлісна визначила інструменти формування позитивного іміджу підприємства в умовах інформаційного хаосу, а також наголосила на необхідності максимально застосовувати сучасні маркетингові інструменти в умовах війни.

Окрім запрошених гостей з доповідями виступили студенти ЧТЕІ ДТЕУ спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля біржова діяльність».

Учасники круглого столу активно взяли участь в дискусії, висловлювали власні думки з приводу заявленої проблематики та проявили зацікавленість наданою доповідачами інформацією.

Дякуємо спікерам за цікаві та змістовні презентації, обмін досвідом та безцінні поради студентській аудиторії. Будемо раді новим зустрічам у реальних та віртуальних стінах ЧТЕІ ДТЕУ!


Фотозвіт...




Круглий стіл на тему «Сучасні маркетингові інструменти в діяльності підприємств»