Чернівецький торговельно-економічний інститут Державного торговельно-економічного університету

Сертифікована система управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015

Воркшоп для студентів освітнього ступеня «магістр» з Євгеном Василенком




10 лютого 2023 року для студентів ЧТЕІ ДТЕУ ОС «магістр» спеціальностей «Маркетинг», «Менеджмент», «Фінанси» був проведений воркшоп – тривала інтерактивна зустріч, що передбачала обмін практичним досвідом та об’єднання учасників для вирішення спільних проблемних питань, пошуку прийняття обґрунтованих рішень на основі аналітичних даних. Захід відбувся в рамках засідання гуртка «Маркетолог».

Тематика воркшопу «З чого починається аналітика і навіщо вона потрібна: основа прийняття управлінських рішень» обумовлена сучасним станом економіки України та покликана зосередити увагу слухачів на актуальних проблемах діяльності підприємств в умовах невизначеності.

До менторства воркшопу був запрошений Євген Василенко, експерт з багаторічним досвідом у сфері маркетингу, ментор міжнародної бізнес-спільноти Board, автор книги «Мислити. Розуміти. Діяти», власник бізнесів (у сфері будівництва, поліграфії, консалтингу), антикризовий менеджер 54 компаній, експерт з SMM, e-mail marketing, PCC, PR, OSINT, контент-маркетингу, фахівець з просування бізнесу на закордонні ринки через Linkedin.

Модератором заходу була заступник директора ЧТЕІ ДТЕУ, доцентка Ірина Лошенюк.

На початку воркшопу учасники презентували себе (власні підприємства та організації), активно ділилися досвідом та успішними кейсами, озвучували проблеми, з якими стикнулися практично всі сфери діяльності країни з початком війни.

На всі проблемні запитання ментор Євген компетентно та фахово відповідав, надавав практичні поради, озвучував найважливіші рекомендації, що повинні стати в основу прийняття управлінських рішень при виборі стратегій діяльності у воєнний та післявоєнний періоди, зокрема:

- аналіз ринку, на який спрямовані цілі підприємства;

- вивчення кроків конкурентів та їхніх дій на ринку;

- дослідження цільової аудиторії (інтереси, потреби та проблеми), на яку спрямовані товари бренду;

- визначення точок контакту з цільовою аудиторією та обов’язкова присутність бренду саме на тій чи іншій платформі, майданчику.

До обговорення проблемних питань також долучилися викладачі інституту, зокрема: професор Алла Чорновол, доценти Ольга Вдовічена, Юрій Чаплінський, Тетяна Незвещук-Когут, Юлія Маначинська, Оксана Зеленюк, старший викладач Вікторія Березовська.

На заході панувала робоча та творча атмосфера, у якій поєдналися практичний досвід та наукова думка. Саме у такому тандемі за принципом синергії формуються спільні підходи та обґрунтовані управлінські рішення.

Щиро вдячні ментору Євгенові Василенку та всім учасникам воркшопу за творчу та креативну атмосферу й отримання нових знань. Це дозволить підвищити якість освітніх послуг ЧТЕІ ДТЕУ, а також забезпечить підвищення ефективності діяльності українських підприємств в умовах загострення геополітичних конфліктів та викликів ХХІ століття.


Фотозвіт...


Воркшоп для студентів освітнього ступеня «магістр» з Євгеном Василенком