Чернівецький торговельно-економічний інститут Державного торговельно-економічного університету

Сертифікована система управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015

Вебінар на тему
«Як зрозуміти споживача: складно, дуже складно, супер складно»




7 березня 2023 року студенти ОС «магістр» спеціальностей «Маркетинг», «Менеджмент», «Готельно-ресторанна справа», «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа та страхування» взяли участь у вебінарі на тему «Як зрозуміти споживача: складно, дуже складно, супер складно». Спікер вебінару – Олег Гелка, директор з маркетингу ТОВ «Світ матраців», випускник ЧТЕІ ДТЕУ, стейкголдер. Вебінар відбувся в рамках плану роботи гуртка «Маркетолог».

На початку заходу Ірина Лошенюк, заступник директора з навчально-педагогічної роботи, організації забезпечення освітньо-виховного процесу інституту, наголосила на актуальності та важливості теми вебінару і зазначила, що процес формування та утримання лояльності споживачів є важливим способом активізації торговельної діяльності і одним з чинників забезпечення конкурентоспроможності підприємств, особливо в умовах війни.

Під час вебінару спікер спочатку ознайомив учасників з діяльністю ТОВ «Світ матраців» та власними торговими марками. Увагу пан Олег акцентував на особливостях роботи підприємства під час воєнного стану та унікальній можливості українських виробників закріпитися на ринку завдяки високій якості та низькій собівартості продукції. Також наголосив на важливості організації ефективної комунікації підприємства, яка будується навколо споживача, його ціннісних орієнтирів, звичок, потреб і характеристик. Для наведення наочності студентам демонструвались відеоролики, у яких були представлені найбільш розповсюджені типи потреб споживачів.

Також спікер зазначив важливість маркетингових показників, за якими можна відстежити ефективність роботи торговельного персоналу зі споживачами та системою CRM, завдяки якій вдається краще вибудувати взаємодію з клієнтами, оцифрувати весь процес продажів, зрозуміти ефективність роботи з клієнтською базою та виявити проблемні моменти.

Протягом вебінару спостерігалась посилена активність студентської аудиторії. Студенти вступали у дискусію з окремих питань, наводили приклади власного досвіду роботи зі споживачами, охоче давали відповіді на запитання спікера. Також студенти жваво долучалися до вирішення ситуаційних вправ і завдань: аналізували типи споживачів та їхні потреби; визначали шляхи задоволення потреб споживачів для уникнення у майбутньому прийняття неефективних управлінських рішень.

До роботи вебінару також долучилися викладачі ЧТЕІ ДТЕУ: к.е.н, доценти Ольга Вдовічена, Олена Бозуленко, Серій Рилєєв, Оксана Зеленюк і ст. викладач Галина Полянко, які також активно доповнювали тематику вебінару з наукової точки зору.

Щиро вдячні спікеру Олегу Гелці за цікавий та професійно проведений вебінар, практичні поради та досвід!

Пишаємось нашими випускниками та сподіваємось на наступні зустрічі!


Фотозвіт...


Вебінар на тему «Як зрозуміти споживача: складно, дуже складно, супер складно»