Чернівецький торговельно-економічний інститут Державного торговельно-економічного університету

Сертифікована система управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015

Круглий стіл на тему
«Сучасні тренди маркетингу в умовах нових викликів»




18 квітня 2023 року в стінах ЧТЕІ ДТЕУ відбувся круглий стіл на тему «Сучасні тренди маркетингу в умовах нових викликів», організований кафедрою менеджменту, маркетингу і міжнародної логістики. Його метою було висвітлення найбільш актуальних тенденцій у сфері маркетингу в контексті сучасної діджитал-економіки та врахування нових викликів, які виникають у зв'язку зі змінами у споживацькій поведінці та технологічному розвитку.

Для обговорення актуальних питань були запрошені стейкголдери та провідні фахівці-практики у сферах маркетингу, комунікацій, фінансових послуг, зокрема:

- Іван Блажов, канд. фіз.-мат. наук, співзасновник компанії «Розумні ігри» та «Invidual Marketing», адміністратор «Al Club»;

- Сергій Первозванський, комерційний директор газети «Молодий буковинець»;

- Вадим Пелех, директор ТОВ «ТРК «ТВА»;

- Вадим Варварюк, голова правління кредитної спілки «Буковинський альянс».

Відкрила роботу круглого столу модератор Ірина Лошенюк, к.т.н., доцент, заступник директора ЧТЕІ ДТЕУ, яка представила всіх учасників і доповідачів, ознайомила з програмою та метою заходу.

З вітальним словом виступив Василь Кифяк, д.е.н., професор, заступник директора, який окреслив роль маркетингу у сучасному бізнес-середовищі та зазначив його важливу роль у постпандемічний та воєнний періоди.

Особливий інтерес серед учасників круглого столу викликала доповідь Івана Блажова «Штучний інтелект та маркетингова стратегія». Доповідач проілюстрував, як за допомогою штучного інтелекту можна вдосконалити маркетингові стратегії, забезпечуючи більш ефективне спілкування, та які інструменти штучного інтелекту можна використати для розвитку власного бізнесу і підвищення його ефективності.

Сергій Первозванський у своїй доповіді «Чому ми залишаємось стійкими під час війни» розповів, з якими труднощами стикнулася газета «Молодий буковинець» на початком повномасштабного вторгнення та як вдалося їх подолати.

Доповідь Вадима Пелеха була присвячена особливостям забезпечення маркетингової діяльності телерадіоканалу «ТВА» у сучасних реаліях. Доповідач підкреслив, що сьогодення – це час високих технологій та швидких змін, і такі регіональні телерадіоканали, як «ТВА», повинні пристосовуватися до цих змін, щоб забезпечити ефективну маркетингову діяльність та збільшити свою аудиторію. Не менш зацікавила учасників заходу і доповідь Вадима Варварюка «Клієнтоорієнтованість та людиноцентризм – тренди сучасного маркетингу», адже це дві найважливіші умови, за допомогою яких компанія збільшує лояльність клієнтів та підвищує свою репутацію.

У роботі круглого столу також були задіяні науково-педагогічні працівники та студенти інституту, які активно долучалися до обговорення та дискусії.

Щиро вдячні всім учасникам круглого столу за доповіді та активну дискусію. Дякуємо ЗСУ за можливість проводити такі заходи, віримо в найшвидшу перемогу України!


Фотозвіт...


Круглий стіл на тему «Сучасні тренди маркетингу в умовах нових викликів»