Чернівецький торговельно-економічний інститут Державного торговельно-економічного університету

Сертифікована система управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015

Майстер-клас
«Важливі правила комунікації з командою в сфері гостинності»




5 травня 2023 року у рамках професійних (сертифікатних) програм підвищення кваліфікації за напрямами «Інноваційні методи та процеси роботи закладів ресторанного господарства» та «Готельно-ресторанна справа: організація, управління та інноваційні технології», що проводяться на базі ЧТЕІ ДТЕУ, був проведений майстер-клас «Важливі правила комунікації з командою в сфері гостинності».

Спікером заходу виступив Євген Пластун, експерт з ресторанного сервісу і комунікацій, операційний консультант мережі ресторанів FLG, співзасновник кондитерського виробництва Agave Cake.

Модератор – Каріна Паламарек, к.т.н., зав. кафедри харчових технологій, готельно-ресторанного і туристичного сервісу ЧТЕІ ДТЕУ.

Під час майстер-класу пан Євген розповів про найважливішу складову будь-якого закладу ресторанного господарства – персонал. І через призму важливості людей, які організовують процес виробництва, здійснюють приготування страв і напоїв та забезпечують обслуговування гостей, спікер розповів про усі етапи розвитку та управлінські процеси діяльності ресторану. Зокрема, ним було розкрито питання участі та розуміння кожним членом колективу місії закладу та їх особисту участь у процесі формування бренду підприємства. На власних прикладах спікер розповів всі етапи організації співбесіди з кандидатами на посаду, а також принципи формування професійної та дружньої команди, корпоративної політики.

Зазначив про розподіл обов’язків і організацію контролю за їх виконанням, зокрема через чек-листи та інші інструменти. Важливою темою також було формування корпоративної культури та взаємодопомоги персоналу під час виконання тих чи інших операцій та процесів обслуговування.

Загалом майстер-клас проходив у надзвичайно інтерактивній атмосфері. Слухачі активно задавали запитання, на які спікер на власних та реальних прикладах надавав фахові відповіді.

Щиро вдячні пану Євгену за проведений майстер-клас, надані практичні матеріали, а також готовність до подальшої співпраці з метою підвищення якості підготовки кадрів для сфери гостинності, яка у післявоєнний період відновлюватиме свої передові позиції в економіці нашої країни.


Фотозвіт...


Майстер-клас «Важливі правила комунікації з командою в сфері гостинності»