Чернівецький торговельно-економічний інститут Державного торговельно-економічного університету

Сертифікована система управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015

Вебінар на тему
«Інноваційні зміни у діяльності торговельної мережі:
бізнес, менеджмент, маркетинг»




20 вересня 2023 року у Чернівецькому торговельно-економічному інституті ДТЕУ для студентів 1-2 курсів денної форми навчання освітнього ступеня «магістр» відбувся вебінар на тему «Інноваційні зміни у діяльності торговельної мережі: бізнес, менеджмент, маркетинг». Спікерами вебінару виступили провідні фахівці-практики – директор ТЦ «Епіцентр» Дмитро Лифар та комерційний директор ТЦ «Епіцентр» Роман Пиріжок.

Модератором заходу була Ірина Лошенюк, заст. директора з навчально-педагогічної роботи, організації та забезпечення освітньо-виховного процесу ЧТЕІ ДТЕУ.

Під час вебінару спікери детально розкрили ключові цілі маркетингової діяльності та окреслили завдання, які є головними при розробці маркетингової стратегії торговельного центру «Епіцентр». Зокрема, пан Дмитро сконцентрував увагу студентів на особливостях маркетингового управління генеруванням та реалізацією стратегій інноваційного розвитку торговельного центру, відзначив основні фактори зовнішнього і внутрішнього середовища, які обумовлюють адаптацію маркетингової діяльності та системи управління торговельного центру до їх змін. Провів систематизацію основних видів маркетингових та конкурентних стратегій, які сьогодні дозволяють успішно позиціонуватись торговельному центру на ринку м. Чернівців та Чернівецької області.

Пан Роман, у свою чергу, зазначив, що успішність функціонування торговельного центру в умовах воєнного стану значною мірою залежить від забезпечення ефективною управлінською діяльністю, яка надає реальну фінансову самостійність підприємствам, гарантує окупність виробничих витрат і підвищує показники конкурентоспроможності товарів на ринку. Високу економічну ефективність роботи та можливість займати ТЦ «Епіцентр» стійкі лідируючі та конкурентні позиції на ринку м. Чернівців та Чернівецької області в довгостроковій перспективі, враховуючи його стратегічний та маркетинговий потенціал, забезпечить впровадження ефективних інструментів та механізмів маркетингу.

Роман Пиріжок наголосив, що при виборі маркетингової стратегії необхідно сконцентровувати зусилля на довгостроковій орієнтації, результатах маркетингового аналізу, визначеній ринковій спрямованості діяльності як відносно споживачів, так і конкурентів.

Магістри жваво обговорювали кожне питання, задавали багато запитань, особливо цікавились новими видами залучення і стимулювання клієнтів, асортиментною та комунікаційною політикою.

Щиро вдячні пану Дмитру та пану Роману за професійно проведений вебінар, компетентні та змістовні поради студентам, які у практичній діяльності дозволяють отримувати конкурентні переваги!



Фотозвіт...


Вебінар на тему «Інноваційні зміни у діяльності торговельної мережі: бізнес, менеджмент, маркетинг»