Чернівецький торговельно-економічний інститут Державного торговельно-економічного університету

Сертифікована система управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015

Майстер-клас «Просування бізнесу на цільову аудиторію. Покрокова інструкція»




4 жовтня 2023 року у рамках вивчення дисциплін «Маркетинг інновацій» та «Управління змінами» доя студентів ОС «магістр» відбувся майстер-клас «Просування бізнесу на цільову аудиторію. Покрокова інструкція».

Спікерка – Любов Мочалова, PR-експертка, власниця «M•PR Triada» agency.

Практичний досвід пані Любові дозволив охопити кілька напрямів та сфер діяльності, оскільки вона мала досвід роботи у Верховній Раді України, у корпорації «Ernst&Young» та Phoenix Capital, «Європейській асоціації програмної інженерії» (СЕО); була креативним продюсером документального фільму про історію українського ІТ «Перший код»; є засновницею «Школи піару Любові Мочалової» та власницею «M•PR Triada».

Під час майстер-класу спікерка розкрила основні принципи формування власного бренду, запропонувала мінітест «Чи станеш ти персоною Бренду?», надала практичні кейси та теоретичні матеріали і, звісно, надала рекомендації щодо формування персонального бренду всім охочим слухачам.

Насамкінець, спікерка відповідала на всі запитання учасників майстер-класу, зокрема щодо конкретних дій та активностей для того, щоб стати популярним, рекомендувала літературу, розповідала про власний успіх, як результат праці 24/7, та власні помилки, надала практичні рекомендації.

Основний інсайт майстер-класу – «Нам здається, що це складно і неможливо, а насправді варто тільки спробувати і працювати».

Майстер-клас справді був насичений корисною інформацією та практичними порадами, про що свідчить великий інтерес з боку слухачів, адже їх кількість сягнула позначки – 100 учасників.

Щиро вдячні Любові Мочаловій за надзвичайно потужний майстер-клас, корисні поради, а також за мотивацію до нових успіхів і досягнень!



Фотозвіт...


Майстер-клас «Просування бізнесу на цільову аудиторію. Покрокова інструкція»