Соціально-психологічна підтримка в ЧТЕІ ДТЕУ
Соціально-психологічна підтримка в ЧТЕІ ДТЕУ забезпечує своєчасне і систематичне вивчення психофізичного розвитку здобувачів освіти, мотивів їх поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, гендерних та інших індивідуальних особливостей, сприяє створенню умов для виконання освітніх і виховних завдань Чернівецького торговельно-економічного інституту ДТЕУ.
Соціально-психологічна підтримка реалізовується у відповідності до Етичного Кодексу психологів, тому кожному відвідувачу гарантується конфіденційність, анонімність, гуманність, безумовна повага до особистісного життя, компетентність.
Соціально-психологічна підтримка в ЧТЕІ ДТЕУ здійснюється в двох напрямках: соціальна та психологічна. За напрямки відповідає соціолог/психолог.
Основний фокус соціально-психологічної підтримки в ЧТЕІ ДТЕУ спрямовано на:
- збереження та зміцнення психічного та соціального здоров’я здобувачів освіти;
- надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу;
- сприяння особистісному, інтелектуальному, фізичному і соціальному розвитку здобувачів вищої освіти шляхом доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями; сприяння забезпеченню психологічної безпеки;
- сприяння вирішенню освітніх і виховних завдань, професійної гнучкості студентів, формуванню соціальної компетентності як передумови ефективної соціалізації молоді;
- надання допомоги здобувачам вищої освіти у визначенні своїх можливостей з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей; соціально-психологічний супровід осіб різних соціальних категорій;
- надання допомоги наставникам академічних груп та науково-педагогічним працівникам у вихованні здобувачів вищої освіти та формуванні у них принципів взаємодопомоги, толерантності, відповідальності, впевненості у собі, здатності до активної соціальної взаємодії.
1. Вивчення мікроклімату в студентському та науково-педагогічному колективах.
2. Сприяння повноцінному й інтелектуальному розвитку здобувачів вищої освіти.
3. Профілактична робота серед здобувачів вищої освіти та працівників інституту.
4. Консультування за запитом здобувачів вищої освіти та співробітників інституту.
5. Просвітницька робота з роз’яснення актуальних питань практичної психології серед всіх учасників освітнього процесу.
6. Діагностика (індивідуальна та групова) серед здобувачів вищої освіти, науково-педагогічних працівників та співробітників інституту.
7. Сприяння створенню умов для соціально-психологічної адаптації здобувачів вищої освіти.
8. Проведення профілактичних заходів щодо усунення нахилів девіантної та суїцидальної поведінки здобувачів вищої освіти.
9. Профілактика булінгу в освітньому середовищі.
10. Допомага здобувачам вищої освіти в життєвому самовизначенні, виборі самореалізації та професійному розвитку.
11. Превентивне виховання з метою формування у здобувачів вищої освіти орієнтації на здоровий спосіб життя, профілактика тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії, венеричних захворювань та ВІЛ/СНІДу;
12. Психологічна підтримка здобувачів вищої освіти, викладачів та співробітників у кризових життєвих ситуаціях в умовах воєнного стану.
13. Надання своєчасної психологічної допомоги здобувачам вищої освіти, науково-педагогічним працівникам та співробітникам ( за запитом).
14. Формування культури та збереження піклування про ментальне здоров'я здобувачів вищої освіти, науково-педагогічного персоналу та співробітників інституту.
15. Постійне підвищення власної психологічної і професійної компетентності, самоосвіта і самовдосконалення, опанування інноваційними методами і технологіями для надання якісних психологічних і соціальних послуг.
16. Пропаганда психологічних знань та впровадження технік психологічної самодопомоги, як способу розвитку стресостійкості в період війни.
1. Соціально-психологічне забезпечення процесу реформування освіти на всіх її рівнях.
2. Здійснення психологічної експертизи соціально-психологічної корекції, соціальної реабілітації студентської молоді.
3. Психологічна просвіта всіх учасників освітнього процесу.
4. Активізація роботи щодо ефективного соціально – психологічного супроводу випускників інституту.
5. Підвищення професійної компетенції практичного психолога.
-
Гаврилюк Інна Вікторівна - практичний психолог
Кабінет психолога: 309, корпус 1
E-mail: inna.havryliyk.psy@gmail.com
Види психологічного насильства
Популярні запитання до психолога
Соціально-психологічна підтримка
Соціально-психологічна підтримка ЧТЕІ ДТЕУ
План роботи практичного психолога на 2025-2026 н.р.
Всеукраїнська програма ментального здоров’я «Ти як?»
Як убезпечити себе та близьких в період військового часу
- У разі надзвичайної ситуації або війни
- Рекомендований вміст тривожної валізи
- Безпека у військовий час
- Як діяти у кризовій ситуації. Пам'ятка для сім'ї
Безпека в цифровому середовищі - необхідні навички сучасності
- Дізнайся про свої права в цифровому середовищі Рекомендації Ради Європи щодо поваги, захисту та здійснення прав дитини в цифровому середовищі
- Що таке «Фейк»? Як розпізнати «Фейк»?
- Рекомендації МОН щодо необхідності проведення додаткових профілактичних заходів в середовищі дітей та підвищення обізнаності батьків