Чернівецький торговельно-економічний інститут Державного торговельно-економічного університету

Сертифікована система управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015

Соціально-психологічна підтримка в ЧТЕІ ДТЕУ




Соціально-психологічна підтримка в ЧТЕІ ДТЕУ забезпечує своєчасне і систематичне вивчення психофізичного розвитку здобувачів освіти, мотивів їх поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, гендерних та інших індивідуальних особливостей, сприяє створенню умов для виконання освітніх і виховних завдань Чернівецького торговельно-економічного інституту ДТЕУ.

Соціально-психологічна підтримка реалізовується у відповідності до Етичного Кодексу психологів, тому кожному відвідувачу гарантується конфіденційність, анонімність, гуманність, безумовна повага до особистісного життя, компетентність.

Соціально-психологічна підтримка в ЧТЕІ ДТЕУ здійснюється в двох напрямках: соціальна та психологічна. За напрямки відповідає соціолог/психолог.

Основний фокус соціально-психологічної підтримки в ЧТЕІ ДТЕУ спрямовано на:

- збереження та зміцнення психічного та соціального здоров’я здобувачів освіти;

- надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу;

- сприяння особистісному, інтелектуальному, фізичному і соціальному розвитку здобувачів вищої освіти шляхом доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями; сприяння забезпеченню психологічної безпеки;

- сприяння вирішенню освітніх і виховних завдань, професійної гнучкості студентів, формуванню соціальної компетентності як передумови ефективної соціалізації молоді;

- надання допомоги здобувачам вищої освіти у визначенні своїх можливостей з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей; соціально-психологічний супровід осіб різних соціальних категорій;

- надання допомоги наставникам академічних груп та науково-педагогічним працівникам у вихованні здобувачів вищої освіти та формуванні у них принципів взаємодопомоги, толерантності, відповідальності, впевненості у собі, здатності до активної соціальної взаємодії.


Цілі і задачі роботи практичного психолога на 2025-2026 навчальний рік

1. Вивчення мікроклімату в студентському та науково-педагогічному колективах.

2. Сприяння повноцінному й інтелектуальному розвитку здобувачів вищої освіти.

3. Профілактична робота серед здобувачів вищої освіти та працівників інституту.

4. Консультування за запитом здобувачів вищої освіти та співробітників інституту.

5. Просвітницька робота з роз’яснення актуальних питань практичної психології серед всіх учасників освітнього процесу.

6. Діагностика (індивідуальна та групова) серед здобувачів вищої освіти, науково-педагогічних працівників та співробітників інституту.

7. Сприяння створенню умов для соціально-психологічної адаптації здобувачів вищої освіти.

8. Проведення профілактичних заходів щодо усунення нахилів девіантної та суїцидальної поведінки здобувачів вищої освіти.

9. Профілактика булінгу в освітньому середовищі.

10. Допомага здобувачам вищої освіти в життєвому самовизначенні, виборі самореалізації та професійному розвитку.

11. Превентивне виховання з метою формування у здобувачів вищої освіти орієнтації на здоровий спосіб життя, профілактика тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії, венеричних захворювань та ВІЛ/СНІДу;

12. Психологічна підтримка здобувачів вищої освіти, викладачів та співробітників у кризових життєвих ситуаціях в умовах воєнного стану.

13. Надання своєчасної психологічної допомоги здобувачам вищої освіти, науково-педагогічним працівникам та співробітникам ( за запитом).

14. Формування культури та збереження піклування про ментальне здоров'я здобувачів вищої освіти, науково-педагогічного персоналу та співробітників інституту.

15. Постійне підвищення власної психологічної і професійної компетентності, самоосвіта і самовдосконалення, опанування інноваційними методами і технологіями для надання якісних психологічних і соціальних послуг.

16. Пропаганда психологічних знань та впровадження технік психологічної самодопомоги, як способу розвитку стресостійкості в період війни.


Основна мета діяльності практичного психолога

1. Соціально-психологічне забезпечення процесу реформування освіти на всіх її рівнях.

2. Здійснення психологічної експертизи соціально-психологічної корекції, соціальної реабілітації студентської молоді.

3. Психологічна просвіта всіх учасників освітнього процесу.

4. Активізація роботи щодо ефективного соціально – психологічного супроводу випускників інституту.

5. Підвищення професійної компетенції практичного психолога.



  • Гаврилюк Інна Вікторівна - практичний психолог

Кабінет психолога: 309, корпус 1

E-mail: inna.havryliyk.psy@gmail.com







Етичний кодекс психолога





Види психологічного насильства





Перша психологічна допомога





Популярні запитання до психолога





Протидія булінгу




Соціально-психологічна підтримка



Соціально-психологічна підтримка ЧТЕІ ДТЕУ

План роботи практичного психолога на 2025-2026 н.р.

Всеукраїнська програма ментального здоров’я «Ти як?»


Як убезпечити себе та близьких в період військового часу





Безпека в цифровому середовищі - необхідні навички сучасності




Навчальний відділ