Кафедра менеджменту, маркетингу і міжнародної логістики
Програма розвитку кафедри на 2023-2026 р.р.
Кафедра менеджменту, маркетингу і міжнародної логістики Чернівецького торговельно-економічного інституту ДТЕУ була створена за рішенням вченої ради про удосконаленням організаційної структури Чернівецького торговельно-економічного інституту Державного торговельно-економічного університету що затверджено наказом № 19 від 19.12.2022 року.
Місія кафедри менеджменту, маркетингу і міжнародної логістики: підготовка висококваліфікованих фахівців в галузі управління та адміністрування для реалізації інноваційних управлінських підходів у повоєнній розбудові українського бізнес - середовища, здатних проводити необхідний аналіз діяльності підприємств та організацій, виступати ініціаторами необхідних змін, реалізовувати особистий творчий потенціал у професійній діяльності та бути гідними представниками лідерів нової генерації - соціально-відповідальних, громадсько-активних та вмотивованих керівників.
Робота кафедри менеджменту, маркетингу і міжнародної логістики здійснюється відповідно до затверджених освітніх програм, навчальних і тематичних планів, робочих програм, планів роботи вченої та методичної рад інституту, планами роботи ЧТЕІ ДТЕУ, регламентується внутрішніми документами ЧТЕІ ДТЕУ та чинного законодавства в Україні.
Кафедра є випусковою з підготовки фахівців, які здобувають освітній ступінь:
-
«молодший бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент», освітня програма «Готельний і ресторанний менеджмент»;
-
«бакалавр» за спеціальностями 051 «Економіка» освітня програма «Міжнародна економіка», 073 «Менеджмент» освітні програми «Управління бізнесом» та «Готельний і ресторанний менеджмент», 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг»;
-
«магістр» за спеціальністю 073 «Менеджмент», освітня програма «Менеджмент організацій торгівлі», 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг».
Протягом останніх років накопичено значний кадровий, навчально-виховний, науково-дослідницький та організаційний потенціал кафедри. Всі викладачі мають спеціальну освіту.
Головними завданнями кафедри менеджменту, маркетингу і міжнародної логістики є сьогодні здійснення навчальної, методичної і науково-дослідної роботи, виховної роботи зі студентами, забезпечення підготовки та професійного розвитку науково-педагогічних кадрів, організація підвищення їх кваліфікації. Співробітникам кафедри менеджменту, маркетингу і міжнародної логістики рекомендовано підвищувати свою кваліфікацію відповідно із планами кафедри в провідних наукових та навчальних закладах, на підприємствах і установах міста Чернівці й області, в Україні, a також за кордоном.
Організаційно управлінські процеси на кафедрі спрямовані на мотивацію НПП щодо професійного саморозвитку шляхом формальної та неформальної освіти, участі у тематичних круглих столах, семінарах та тренінгах.
З метою удосконалення та актуалізації змісту освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, планується залучення до освітнього процесу фахівців-практиків, які проводять лекції, семінари, майстер-класи як в Інституті, так і на базі підприємств-партнерів, упровадження елементів дуальної форми навчання, що дозволяє усунути основні недоліки традиційних форм і методів навчання майбутніх фахівців, подолати розрив між теорією і практикою, освітою й виробництвом, та підвищити якість освітнього процесу із урахуванням вимог роботодавців у рамках нових організаційних форм навчання.
На кафедрі менеджменту, маркетингу і міжнародної логістики планується розробити програми заходів що спрямована на співпрацю органами місцевого самоврядування з питань інклюзивного навчання м. Чернівці, області та Західного регіону.
Активізація інтеграції Чернівецького торговельно-економічного інституту ДТЕУ в європейський освітній простір, забезпечення сумісності й зіставлення організації та змісту освіти з системами освіти провідних європейських вузів, впровадження кращого досвіду є одним із пріоритетів, визначених Програмою стратегічного розвитку ЧТЕІ ДТЕУ. Для реалізації цього напрямку кафедрою передбачено низку заходів, серед яких – встановлення нового партнерства та пролонгацію діючих угод.
Зокрема на найближчий період кафедрою планується:
-
забезпечувати належну підготовку кафедри до проведення акредитаційних експертиз та розробки нових ОП;
-
під час навчального процесу розглядати можливість використання сучасних інноваційних методів організації освітнього процесу, освоєння нових освітніх технологій;
-
перегляд та оновлення змісту навчальних дисциплін відповідно до вимог сьогодення, інтересів стейкголдерів та потреб роботодавців;
-
пропагувати активну підтримку студентського самоврядування;
-
формування позитивного іміджу кафедри шляхом створення та поширення на веб-сторінці кафедри актуальної інформації, що стосується усіх напрямів діяльності кафедри;
-
допомагати у працевлаштуванні студентів, випускників та залучати їх до виконання науково-дослідних робіт;
-
стимулювати викладачів кафедри до кар’єрного зростання, через отримання як наукових ступенів так і вчених звань;
-
активніше займатися виданням монографій, навчальних посібників та підручників з основних професійно-орієнтованих дисциплін, які викладаються кафедрою;
-
забезпечити використання у освітньому процесі сучасного програмного забезпечення;
-
проводити активну профорієнтаційну роботу.
Таким чином, такі кроки сприятимуть подальшому розвитку та інтенсифікації міжнародних зв’язків кафедри менеджменту, маркетингу і міжнародної логістики та підвищенню її наукового потенціалу НПП, фахового кваліфікаційного рівня випускників.