Кафедра менеджменту, маркетингу і міжнародної логістики
Студентський науковий гурток «Маркетолог»
Невід’ємною складовою підготовки сучасного конкурентоспроможного фахівця є науково-дослідна робота здобувачів вищої освіти. З метою покращення її якості на кафедрі маркетингу, цифрової економіки та підприємництва створений у 2007 році науковий гурток «Маркетолог». До складу учасників гуртка входять студенти, які зацікавленні у реалізації власного наукового потенціалу, схильні до наукового пошуку, та здатні представляти результати власних досліджень на науково-практичних заходах. Керівником гуртка є к.е.н., доцент Чаплінський Ю.Б. Активну участь в роботі гуртка беруть к.т.н., доцент Лошенюк І.Р., к.е.н., доцент Вдовічена О.Г., к.е.н., доцент Бозуленко О.Я. До засідань гуртка залучаються відомі практики маркетологи. Члени гуртка брали активну участь у щорічних Буковинських фестивалях реклами, науково-практичних конференціях, круглих столах, семінарах, Ночах рекламожерів, Спікерфестах та ін.
Метою гуртка є сприяння підвищенню рівня наукової підготовки студентів, формування у студентів зацікавленості до наукових досліджень, а також розвиток творчого мислення, наукової самостійності, підвищення внутрішньої організованості, свідомого відношення до навчання, поглиблення й закріплення отриманих у процесі навчання знань.
Основними завданнями гуртка є:
- навчання методиці й способам самостійного вирішування наукових завдань за науковими напрямками діяльності кафедри;
- допомога студентам в оволодінні методикою й навичками проведення самостійних наукових досліджень і вирішенні наукових проблем;
- обмін досвідом з організації та проведення наукової роботи серед членів студентських наукових гуртків;
- забезпечення активної участі студентів у проведенні наукових конференцій, конкурсів на кращу наукову роботу, наукових семінарів;
- сприяння поглибленому вивченню в більш широкому плані навчального матеріалу, залучення студентів до виконання науково-дослідних робіт кафедри.
Новини
22 лютого 2024 року на базі ЧТЕІ ДТЕУ відбувся студентський круглий стіл на тему «Сучасні соціально-економічні напрями розвитку складових бізнесу в умовах воєнного стану» за участю студентів освітніх ступенів «молодший бакалавр» та «бакалавр» спеціальностей «Менеджмент» та «Харчові технології», членів Наукового товариства молодих учених і студентів ЧТЕІ ДТЕУ та викладачів кафедр. Запрошеним гостем став стейкголдер Ігор Меруцано, головний менеджер ресторану Flora Club.
13 лютого 2024 року на базі ЧТЕІ ДТЕУ проведено студентську наукову Інтернет-конференцію «Управління підприємствами готельно-ресторанного господарства в умовах геополітичних викликів ХХІ століття».
21 листопада 2023 року кафедрою менеджменту, маркетингу і міжнародної логістики в рамках функціонування гуртка «Маркетолог» організовано та проведено майстер-клас на тему «Інноваційні маркетингові комунікації».
30 жовтня 2023 року для студентів ОС «магістр» усіх спеціальностей відбулася гостьова лекція на тему «Соціально-екологічний бізнес: створення бренду, маркетинг кампанії, робота із ДПП та грантами».
17 жовтня 2023 року у рамках проведення «Career Week-2023» відбулася зустріч представників бренду Bacara Coffee зі студентами 1 і 2 курсів спеціальностей «Менеджмент» і «Маркетинг» ЧТЕІ ДТЕУ.
29 вересня 2023 року викладачі кафедри менеджменту, маркетингу і міжнародної логістики під керівництвом завідувачки кафедри Валентини Чичун спільно із Науковим товариством молодих учених і студентів ЧТЕІ ДТЕУ взяли участь у тренінгу на тему «Роль комунікацій в сучасному діловому світі».
11 вересня 2023 року для студентів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної форми навчання ЧТЕІ ДТЕУ відбулась гостьова лекція на тему «Особливості ведення бізнесу в умовах воєнного стану та повоєнного розвитку».
10 квітня 2023 року кафедрою менеджменту, маркетингу і міжнародної логістики (відповідальний за проведення заходу - к.е.н., доцент Юрій Чаплінський) у рамках функціонування гуртка «Маркетолог» організовано та проведено майстер-клас на тему «Застосування SMM у маркетинговій комунікаційній діяльності підприємств регіону».
7 березня 2023 року студенти ОС «магістр» спеціальностей «Маркетинг», «Менеджмент», «Готельно-ресторанна справа», «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа та страхування» взяли участь у вебінарі на тему «Як зрозуміти споживача: складно, дуже складно, супер складно».
23 лютого 2023 року для студентів ЧТЕІ ДТЕУ ОС «магістр» у режимі онлайн була проведена лекція-презентація на тему «Івент – галузь, чи інструмент?».
10 лютого 2023 року для студентів ЧТЕІ ДТЕУ ОС «магістр» спеціальностей «Маркетинг», «Менеджмент», «Фінанси» був проведений воркшоп – тривала інтерактивна зустріч, що передбачала обмін практичним досвідом та об’єднання учасників для вирішення спільних проблемних питань, пошуку прийняття обґрунтованих рішень на основі аналітичних даних.
16 листопада 2022 року кафедрою маркетингу, цифрової економіки та підприємництва для студентів 2 курсу спеціальностей «Маркетинг» та «Менеджмент» був проведений майстер-клас «Методи стимулювання продажу товарів підприємства».
14 листопада 2022 року для студентів денної форми навчання освітнього ступеня «магістр» було проведено студентський круглий стіл на тему «Цифрові технології у функціонуванні підприємств малого та середнього бізнесу».